" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η Ford τοποθετεί τον 1.000άρη EcoBoost κινητήρα και στο μικρομεσαίο πολυχρηστικό C-MAX, που στην έκδοση με τους 125 ίππους υπόσχεται κατανάλωση στα επίπεδα του diesel.

Οδηγικά το 1.000άρι C-MAX παραμένει το πιο ευχάριστο πολυχρηστικό της αγοράς.

Ο 3κύλινδρος 1.000άρης Ecoboost, που αποδίδει 125 ίππους και 170 Nm ροπής, δείχνει και στο C-MAX την υπεροχή και τη ραφιναρισμένη λειτουργία του.

Σήμερα η Ford κάνει ακόμη πιο ιδιαίτερο το C-MAX, αφού με την προσθήκη του 3κύλινδρου τούρμπο EcoBoost κινητήρα, το καθιστά το μόνο 1.000άρι μικρομεσαίο πολυχρηστικό μοντέλο στον κόσμο.

Τίποτε δεν έχει αλλάξει στο εσωτερικό του C-MAX σε σχέση με τις άλλες εκδόσεις.

Δοκιμάζουμε πρώτοι: Ford C-MAX 1,0 EcoBoost 125 PS

Διαβάστηκε από 7148 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 17/4/2014

Η Ford τοποθετεί τον 1.000άρη EcoBoost κινητήρα και στο μικρομεσαίο πολυχρηστικό C-MAX, που στην έκδοση με τους 125 ίππους υπόσχεται κατανάλωση στα επίπεδα του diesel.

 
Η Ford κατάφερε να κάνει το πολυχρηστικό C-MAX να ξεχωρίζει χαρίζοντάς του, πέρα από την αυξημένη πρακτικότητα και την κομψή εμφάνιση, γαργαλιστικά οδικά χαρακτηριστικά στα επίπεδα του μικρομεσαίου Ford Focus. Σήμερα η Ford κάνει ακόμη πιο ιδιαίτερο το C-MAX, αφού με την προσθήκη του 3κύλινδρου τούρμπο EcoBoost κινητήρα, το καθιστά το μόνο 1.000άρι μικρομεσαίο πολυχρηστικό μοντέλο στον κόσμο. 


Kινητήρας-Επιδόσεις: Με 125 ίππους στα 1.000 κ.εκ.
Ο 3κύλινδρος 1.000άρης Ecoboost, που αποδίδει 125 ίππους και 170 Nm ροπής, δείχνει και στο C-MAX την υπεροχή και τη ραφιναρισμένη λειτουργία του. Το τράβηγμα είναι μεστό στις κρίσιμες χαμηλομεσαίες στροφές και επιταχύνει ικανοποιητικά τα σχεδόν 1.400 κιλά του C-MAX.
.

Εσωτερικό - Χώροι: Ποιοτικό και μοντέρνο σε σχεδίαση
Τίποτε δεν έχει αλλάξει στο εσωτερικό του C-MAX σε σχέση με τις άλλες εκδόσεις. Έτσι συναντάμε μοντέρνες γραμμές και ευχάριστη αισθητική, στοιχεία που «δένουν» με την δυναμική εξωτερική σχεδίαση (για τα δεδομένα της κατηγορίας). Τα υλικά είναι πολύ καλής ποιότητας και μαλακά σε μεγάλο ποσοστό.


Στο δρόμο: Παραμένει το πιο ευχάριστο στην οδήγηση πολυχρηστικό
Οδηγικά το 1.000άρι C-MAX παραμένει το πιο ευχάριστο πολυχρηστικό της αγοράς. Χωρίς να θυσιάζει την άνεση και την υψηλή ποιότητα κύλισης, οι καλοκουρδισμένες αναρτήσεις και το συμμετοχικό πλαίσιο, εξασφαλίζουν μικρές κλίσεις στις στροφές, εξαιρετικό κράτημα και με δυο λόγια συμπεριφορά ανάλογη ενός οδηγοκεντρικού μικρομεσαίου χάτσμπακ, όπως το Focus.


Διαβάστε την πλήρη δοκιμή του μοντέλου στο τεύχος 16 του Auto Τρίτη που κυκλοφορεί στις 22/4.

Tags: FORD C-MAX
 

Αυτό είναι το νέο ηλεκτρικό VW ID.3

Δοκιμή: Nissan Qashqai diesel

Νέο Scala: Αλλάζει ο χαρακτήρας με ένα όνομα;

ΜΕΓΑΛΗ ΕΡΕΥΝΑ: Το κόστος Service 5ετίας των best seller μικρών

Η κίνηση στους δρόμους

Με 7 διαφορετικές εκδόσεις το νέο Audi A3

Peugeot 208 GT-Line VS VW Polo R-Line

Δοκιμή: Honda Civic Sedan με 182 PS

Tι έχει το Yaris που δεν έχουν οι άλλοι;

Έτσι θα «γυαλίζουν» οι τροχοί

Αμορτισέρ: check ή αντικατάσταση;

Clima vs A/C! Ποιο είναι καλύτερο;

Η«σπιίθα» του κινητήρα σου!

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Ιουλίου

RENAULT: CLIO από 10.990€ και ...θα σκάσει ο τζίτζικας που δεν μπορεί να το αποκτήσει. Εσύ όμως μπορείς!

περισσότερα »