• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο VW Golf με τον 1.600άρη turbo diesel κινητήρα απόδοσης 115 ίππων.

Η ρύθμιση της ανάρτηση βοηθά την απορρόφηση των κακοτεχνιών χωρίς όμως να επηρεάζεται η ουδετερότητα της συμπεριφοράς.

Το πρώτο πράγμα που σε κερδίζει και σε αυτή την έκδοση του Golf είναι η θεαματική ποιότητα της κύλισης.

Δοκιμή: Ανανεωμένο VW Golf 1,6 λτ. με 115 PS

Διαβάστηκε από 23664 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 27/7/2017

Tο ανανεωμένο Golf συνεχίζει να προσφέρει τον 1,6 TDI και μάλιστα αναβαθμισμένο στους 115 ίππoυς, για όσους κάνουν πολλά χλμ ετησίως. Δείτε τώρα, οδική συμπεριφορά, πως είναι στο εσωτερικό και τι διαφορές έχει από τον προκάτοχό του.

 
What is new
- 1,6 TDI με 115 άλογα
- Τεχνολογίες άνεσης και ασφάλειας
- Καίει 5,7 λτ./100 χλμ.
- Με 21.700 ευρώ (το 5θυρο)
 
Μετά την δοκιμή του 3κύλινδρου 1.000άρη βενζινοκινητήρα ήρθε η στιγμή να δοκιμάσουμε το ανανεωμένο Volkswagen Golf με τον βελτιωμένο 1,6 TDI, ο οποίος έχει ανεβάσει την απόδοσή του κατά 5 ίππους φτάνοντας τους 115. Την ίδια ώρα η μέση εργοστασιακή κατανάλωση στην έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο έχει ανέβει από τα 3,8 στα 4,1 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 από τα 99 γρ./χλμ. στα 106 γρ./χλμ. Θα πρέπει να σημειώσουμε εδώ πως ο κινητήρας αυτός δεν διαθέτει σύστημα υγρού εξάτμισης AdBlue. Εξωτερικά μόνο η ένδειξη TDI φανερώνει το diesel DNA της συγκεκριμένης έκδοσης.
 
Με 21.700 ευρώ
Η τιμή του ανανεωμένου πετρελαιοκίνητου VW Golf στην αρχική έκδοση Comfortline ορίζεται στα 21.700 ευρώ (για το 5θυρο αμάξωμα) και κυμαίνεται άνω του μέσου όρου της κατηγορίας ή του άμεσου ανταγωνισμού. Ωστόσο, η έκδοση είναι πλήρης εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας, ενώ η διαφορά τιμής από το 1,0 TSI των 110 ίππων με ίδιο εξοπλιστικό πακέτο είναι 1.500 ευρώ. Οι φανατικοί του diesel δε θα έχουν κανένα ενδοιασμό, πέραν ίσως της μελλοντικής αξίας μεταπώλησης λόγω της σταδιακής απαξίωσης του diesel στις ευρωπαϊκές αγορές…

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • jimeta anti-vw

    @Nίκος,φίλε μου υπάρχουν σήμερα πολύ καλά αμάξια ,δεν είναι το καλύτερο όπως θέλει να το παρουσιάσει η απανταχού προπαγάνδα,αφού είναι καλύτερο,γιατί δεν δίνουν 5-6-7 χρόνια εγγύηση όπως δίνουν άλλες μάρκες,ή όπως θέλουν να μας παρουσιάσουν ότι οι αρμοί στο αρμαφλέξ του ταμπλό έχοτυν 0,.......01 εις στην 16 κενό και δεν χωράει να περάσει ψύλος;ή να μην ξεχνάμε τα λαδώματα που κάνανε για να βγαίνουν πρώτοι,μέχρι και την δικιά τους ADAC λαδώνανε,και θα το πώ για άλλη μια φορά,φίλος που δουλεύει στα κεντρικά συνεργεία της αυτού εξοχότης vw το τι βλέπουν τα ματάκια του για αυτήν την "super" εταιρεία και πως τα αποκαλούν εκεί μέσα πέφτει χοντρό γέλιο.Για να μηνδείτε και την ποιότητα του passat φίλου μέσα ασχέτως τα προβλήματα που του έβγαλε.

      78
  • panosl1

    Αφου το συγκρίνεις με το i30 τότε θα πρέπει να δεις και τι εξοπλισμό έχει το i30 από τη βασική έκδοση καθώς και την αξιοπιστία του, την εγγύησή του, τις τιμές σέρβις του κλπ....

      7
  • pas

    Καλο αλλα πανακριβο.Εαν θα αγοραζα ποτε diesel του group vw με αυτο το μοτερ εννοειτε πως θα πηγαινα σε leon.Ιδιο μοτερ,ιδιο σασμαν ιδιοι χωροι ,ιδιες επιδοσεις-καταναλωση,κοντα 5.000€ πιο φθηνο....

      4
  • john

    Ο αρθρογράφος έγραψε: Η δομή στο πίσω μέρος (με ημιάκαμπτο άξονα σε αυτές τις εκδόσεις) συνεχίζει πάντως να μη μας ενθουσιάζει όσο μια λύση πολλαπλών συνδέσμων". Πως βγήκε αυτό το συμπέρασμα, το οδηγήσατε στο όριο και διαπιστώσατε ότι δεν τα καταφέρνει όπως μία ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων? ή για να το θέσω αλλιώς ποιος οικογενειάρχης θα οδηγήσει σε τόσο σβέλτους ρυθμούς που θα μείνει δυσαρεστημένος από την ανάρτηση? Όπως πολύ καλά γνωρίζετε, τέτοιας φιλοσοφίας οχήματα δεν έχουν πολλαπλούς συνδέσμους διότι είναι κοστοβόρα η εξέλιξή τους, επιβαρύνει την τελική τιμή του αυτοκινήτου και μειώνει το χώρο στο πορτ-μπαγκαζ. Τι είναι πιο σημαντικό, η ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων ή να έχει χώρους για ένα οικογενειάρχη με 2 παιδιά, στους οποίους άλλωστε και απευθύνεται. Μοναδική εξαίρεση το Focus, αλλά αυτό υστερεί σε άλλους τομείς.

      2
  • Νίκος

    Ως προς την τιμή του νέου golf : δείτε παρακαλώ τις τιμές του νέου Hyundai i30 (20+ χιλιάρικα) για 1.6 diesel κινητήρα και το ξανασυζητάμε το θέμα..

      1
  • Νίκος

    Το καλύτερο γερμανικό αυτοκίνητο (value for money) κ ένα από τα καλύτερα όλων των εποχών...

      1
  • john

    Στο Octavia αν προσέξεις το πορτ-μπαγκαζ είναι πίσω από τους τροχούς, ενώ στο Golf ουσιαστικά δεν υπάρχουν πρόβολοι. Άρα κλέβει από το ποστ-μπαγκαζ χώρο. Πάντως στο xsara ο ημιάκαμπτος με αντιστρεπτικές, υστερούντες βραχίονες και παθητική τετραδιεύθυνση, μία χαρά δουλεύει.

     
  • vg

    Στο θέμα της ύπαρξης ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων ή ημιάκαμπτου άξονα. Η προηγούμενη γενιά είχε σε όλο το γκρουπ πολλαπλούς. Η διαφορά στο χώρο αποσκευών ελάχιστη. Η διαφορά στο κόστος επίσης άνευ ουσίας. Ότι έκαναν, το έκαναν απλά για το κόστος κατασκευής και μόνο γι αυτό. Καλύτερο παράδειγμα δεν υπάρχει από την rs έκδοση της octavia5 που έχει πολλαπλούς συνδέσμους μα καμία διαφορά στο χώρο αποθήκευσης (590 λίτρα όπως και οι απλές εκδόσεις με τον ημιάκαμπτο), άρα; Μας πουλάνε παραμύθι.

     
  • latvala

    Καλο, χρυσο το golf,αλλα η τιμη του λιγο τσιμπημενη.ΔΙκαιολογειται καπως.Φιλε Pas αυτο θα ελεγα κι εγω,αλλα με προλαβες. Υ.Γ.Τι τρεχει με τις αντιπροσωπεις και τα χρωματα των αυτοκινητων που σας δινουν στις δοκιμες :P;;Μονο εκεινο το μουσταρδοκιτρινο ηταν καπως ωραιο....