Γνώριμος σε λειτουργία ο 1,2 PureTech των 110 ίππων: αρκετά ήσυχος και σίγουρα πολύ δυνατός.

Το εξάρι κιβώτιο έχει πολύ πιο σωστή κλιμάκωση ενώ και ο επιλογέας είναι πιο σίγουρος στο κούμπωμα.

Κινητήρας-Επιδόσεις: Το «6» το καλό

17.622 Επισκέψεις στο άρθρο (20/2/2019)

Οι πρώτες μετακινήσεις με τον τρικύλινδρο τούρμπο κινητήρα της γαλλικής εταιρείας δεν επιφυλάσσουν προφανώς μεγάλες εκπλήξεις σε λειτουργικά χαρακτηριστικά με τον 1.200άρη κινητήρα να είναι αρκετά ήσυχος αλλά να μην κρύβει στο 100% την τρικύλινδρη προσωπικότητά του, η οποία μέσα από κάποιες δονήσεις κυρίως στο σβήσιμο (ή στο Stop & Start) θα γίνει αντιληπτή. Από πλευράς απόδοσης είναι πολύ κεφάτος, ανεβάζει πρόθυμα στροφές και δίνει έναν πολύ ζωντανό χαρακτήρα στο ελαφρύ αμάξωμα του Cactus. H προσθήκη του χειροκινήτου κιβωτίου των έξι σχέσεων έχει φέρει περισσότερη αρμονία σε κάθε επίπεδο. Απλώνει τη δύναμη πιο καλά, δίνει καλύτερη απόκριση σε κάθε στιγμή και βελτιώνει την αίσθηση του επιλογέα στο χέρι. Γενικά κινείσαι με λιγότερο γκάζι και αλλάζεις πιο γρήγορα ταχύτητες προς τα πάνω. Από πλευράς επιδόσεων το όφελος βέβαια είναι αισθητό κυρίως στις επιταχύνσεις εν κινήσει.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

AUTOFIT PASXA
4green