Τιμές με Leasing
Επαγγελματικά

Δοκιμή: Suzuki S-Cross mild hybrid με 129 ίππους

10.856 Επισκέψεις στο άρθρο (16/5/2024)
Δοκιμή: Suzuki S-Cross mild hybrid με 129 ίππους
2 Φωτογραφίες »

Δοκιμή: Suzuki S-Cross mild hybrid με 129 ίππους

- Έχει καλή τιμή, από 22.880, αλλά υστερεί σε αίσθηση πολυτέλειας
- Είναι από τα πιο οικονομικά μοντέλα σε κατανάλωση
- Βγαίνει 64ο ανάμεσα σε 66 οικογενειακά SUV σε χώρους
- Στα 5 χειρότερα φρένα της κατηγορίας (100-0 χλμ./ώρα σε 39,4 μ.)

Ήπια υβριδικό με 129 ίππους

Το Suzuki S-Cross είναι ακόμα ένα μοντέλο της Suzuki το οποίο έχει υιοθετήσει την ήπια υβριδική τεχνολογία, η οποία βρίσκει εφαρμογή πάνω στον 1.400άρη Boosterjet κινητήρα απόδοσης 129 ίππων. Το συγκεκριμένο σύνολο βγαίνει σε δικίνητη (η έκδοση της δοκιμής μας) και τετρακίνητη έκδοση, με κόστος από 22.880 ευρώ, μία άκρως ανταγωνιστική τιμή στην κατηγορία. Ωστόσο, όπως και στο μικρότερο Vitara, έτσι και το S-Cross, υστερεί στο κομμάτι της αίσθησης πολυτέλειας, κυρίως λόγω των υλικών στην καμπίνα του και του σχετικά παρωχημένου διακόσμου. 

Βγαίνει 62ο ανάμεσα σε 66 οικογενειακά SUV σε χώρους

Γενικότερα θα λέγαμε πως το εσωτερικό του S-Cross δεν είναι το δυνατό του σημείο, αφού το ιαπωνικό SUV υστερεί και στους προσφερόμενους χώρους. Συγκεκριμένα στους τομείς αξιολόγησης του Test Center έρχεται 42ο ανάμεσα σε 45 μοντέλα. Το πίσω κάθισμα θα χωρέσει οριακά και με παραχωρήσεις 3 ενήλικους, η οποίοι μάλιστα θα πρέπει να είναι κάτω από 1,80 μ. για να χωρέσει το κεφάλι τους. Επιπλέον και τα 430 λτ. χωρητικότητας του πορτ-μπαγκάζ είναι από τα μικρότερα της κατηγορίας. 


Το S-Cross για να σταματήσει από τα 100χλμ./ώρα χρειάζεται 39,4 μέτρα. Είναι η 4η χειρότερη επίδοση σε όλη την κατηγορία, ανάμεσα δηλαδή σε 66 μοντέλα.
2 Φωτογραφίες »

Το S-Cross για να σταματήσει από τα 100χλμ./ώρα χρειάζεται 39,4 μέτρα. Είναι η 4η χειρότερη επίδοση σε όλη την κατηγορία, ανάμεσα δηλαδή σε 66 μοντέλα.

Είναι από τα πιο οικονομικά μοντέλα σε κατανάλωση

Στον αντίποδα τώρα, η ήπια υβριδική τεχνολογία έχει ευνοήσει αρκετά το S-Cross στον τομέα της κατανάλωσης. Ειδικά δε τα 5,1 λτ.100 χλμ. στο ταξίδι είναι η καλύτερη επίδοση ανάμεσα στα βενζινοκίνητα μοντέλα της κλάσης. Αναμενόμενα και η μέση κατανάλωση του στα 6,7 λτ./100 χλμ. είναι από τις πολύ καλές που θα συναντήσουμε στα οικογενειακά SUV.

Στα 5 χειρότερα φρένα της κατηγορίας (100-0 χλμ./ώρα σε 39,4 μ.)

Στα αρνητικά του ήπια υβριδικού S-Cross είναι αναμφίβολα και η επίδοση των φρένων του. Συγκεκριμένα για να σταματήσει από τα 100χλμ./ώρα χρειάζεται 39,4 μέτρα. Είναι η 4η χειρότερη επίδοση σε όλη την κατηγορία, ανάμεσα δηλαδή σε 66 μοντέλα.

Παρακάτω ακολουθεί η αναλυτική δοκιμή του ήπια υβριδικού Suzuki S-Cross mild hybrid με 129 ίππους

Σελίδα 2Κινητήρας: Οικονομικός ο 1,4 λτ. Boosterjer
Σελίδα 3Εσωτερικό: Δεν εντυπωσιάζει, αλλά είναι ανθεκτικό
Σελίδα 4Στο δρόμο: Ικανό σε κάθε έδαφος και άνετο
Σελίδα 5Η άποψή μας και Μετρήσεις - Τεχνικά Χαρακτηριστικά
NISSAN INTERSTAR
elk test