Το εσωτερικό είναι εξΆολοκλήρου ντυμένο με σκληρά υλικά. Η συναρμολόγηση δε θα προβληματίσει ούτε σε εκτός δρόμου μονοπάτια, ωστόσο δεν παύει να μας λείπει μια πιο αφρώδης επένδυση. Για VW πρόκειται εξάλλου.

To χειριστήριο στη «ρίζα» του επιλογέα του κιβωτίου είναι το κέντρο ελέγχου της παραμετροποίησης του τετρακίνητου T-Roc.

4x4 και στο εσωτερικό!

66.588 Επισκέψεις στο άρθρο (1/12/2018)

Η τετρακίνητη έκδοση του T-Roc συμπαρασύρει κάποια πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία που διαμορφώνουν τη συνολική εμπειρία της οδήγησης. Κατ`αρχάς διαθέτει Active Control, ένα σύστημα παραμετροποίησης των χαρακτηριστικών της μετάδοσης της κίνησης. Επιλογές όπως snow, street, off road και off-road individual (διαμορφώνεις εσύ τα περιφερειακά που θα επηρεαστούν) πειράζουν τα χαρακτηριστικά του T-Ρoc ειδικά σε σχέση με την πρόσφυση και τις αλλαγές ταχυτήτων. Σε αυτά τα 4 «σενάρια» ο οδηγός μπορεί να προσθέσει άλλα 4 με τη μορφή των Drive Profiles. Εδώ οι επιλογές είναι Eco, Normal, Sport, και Individual και «τσιγκλίζουν» την απόκριση του κινητήρα, του κιβωτίου (όταν είναι DSG), του τιμονιού μέχρι και του κλιματισμού. Τα προφίλ αυτά είναι option στις δικίνητες εκδόσεις.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

LEASING APRILIOS
skoda