Το VW T-Roc χάνει δύο πόρτες και μεταλλική οροφή για να κερδίσει πολλά καντάρια sex-appeal και μοναδικότητας. Είναι αρκετά αυτά για να πετύχει το ξεχωριστό crossover της VW;
H αφαίρεση της κανονικής οροφής έχει αλλάξει σαφώς τις αναλογίες του T-Roc Cabriolet, ενώ και το μήκος έχει αυξηθεί κατά 34 χλστ. (4.268 χλστ.) σε σχέση με το κανονικό T-Roc.
- Το Τ-Roc σε cabrio - 1,5 TSI με 150 άλογα - Στάνταρ κιβώτιο DSG7 - Καίει 8,5 λτ./100 χλμ. - Από 32.750 (28.100 το 1,0 TSI 116 PS)
Το μόνο σίγουρο με το VW T-Roc Cabriolet είναι πως αυτή τη στιγμή είναι το μοναδικό 4θέσιο crossover με υφασμάτινη οροφή -είχε προηγηθεί πάντως το Nissan Murano Cabriolet και το προηγούμενο Ranger Rover Evoque- και πως δεν χρειάζεται παρά ελάχιστος χρόνος πίσω από το τιμόνι του για να γίνεις το κέντρο του ενδιαφέροντος. Καλώς ή κακώς αυτό το τελευταίο θα αρέσει σε αρκετούς, που θέλουν να τραβούν την προσοχή και το T-Roc Cabriolet το κάνει με ιδιαίτερη επιτυχία. Ομιλώ εκ του αποτελέσματος: Τα κεφάλια γυρίζουν, τα βλέμματα μαγνητίζονται, ενώ δεν λείπουν και τα κολακευτικά επιφωνήματα από οδηγούς άλλων μοντέλων VW. Χωρίς πλάνα για νέο Golf Cabriolet και με «τελειωμένο» το ανοιχτό Beetle, η VW αποφάσισε να παίξει χωρίς αντίπαλο στην κατηγορία των crossover αφαιρώντας 2 πόρτες από το «κανονικό» T-Roc και προσθέτοντας υφασμάτινη αναδιπλούμενη οροφή, η οποία άλλαξε αρκετά τις αναλογίες. Aντικειμενικά το αισθητικό αποτέλεσμα είναι… «καυτό», με μπόλικο στυλ από T-Roc και ιδιαίτερο sex-appeal από cabrio αυτοκίνητο.
Με ταβάνι τον ουρανό σε 9 δλ.
Η υφασμάτινη οροφή ανοίγει και κλείνει ηλεκτρο-υδραυλικά με το πάτημα του διακόπτη που υπάρχει ανάμεσα στα μπροστινά καθίσματα, αλλά και αν το επιλέξεις από το κλειδί. Χρονομετρήσαμε τη διαδικασία και δεν χρειάστηκαν πάνω από 9 δλ. για να αποθηκευτεί η κουκούλα στον ειδικό χώρο, ακόμα και εν κινήσει με ταχύτητα έως 30 χλμ./ώρα.
Το sexy VW T-Roc Cabriolet είναι διαθέσιμο από 28.310 ευρώ στη έκδοση 1,0 TSI με 116 άλογα και χειροκίνητο κιβώτιο και από 33.600 ευρώ για την έκδοση της δοκιμής με το δυναμικό 1,5 TSI ACT κινητήρα των 150 ίππων και στάνταρ ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG7. Και στις δύο περιπτώσεις το εξοπλιστικό επίπεδο είναι πλούσιο με πληρότητα σε άνεση, ευκολία, αλλά και ασφάλεια.