Το μοτέρ των 75 ίππων της Skoda Fabia «δεν σπάει-δεν χαλάει» και δεν καίει

Το μοτέρ των 75 ίππων της Skoda Fabia «δεν σπάει-δεν χαλάει» και δεν καίει

5.765 Επισκέψεις στο άρθρο (20/12/2023)

Κάτω από το καπό της μεταχειρισμένης Skoda Fabia που δοκιμάζουμε υπάρχει ο εισαγωγικός MPI κινητήρας 1 λίτρου που είναι ατμοσφαιρικός και αποδίδει 75 ίππους. Μπορεί το μοτέρ να μην εντυπωσιάζει με την ισχύ του, ωστόσο είναι οικονομικό, με την πραγματική μέση κατανάλωση του μεταχειρισμένου μοντέλου να είναι 5,7 λτ/100 χλμ, ένας αριθμός που επιβεβαιώνει τις μετρήσεις που κάναμε όταν το αυτοκίνητο ήταν καινούργιο.


Οδηγώντας το αυτοκίνητο δεν παρατηρήθηκαν δυσλειτουργίες από τα μηχανικά σύνολα, ούτε τριγμοί από την ανάρτηση και το σύστημα διεύθυνσης. Ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι ιδιαίτερα αξιόπιστος, αφού δεν υπάρχουν αναφορές για συνηθισμένα προβλήματα και ζημιές.

Περνώντας στην υπόλοιπη γκάμα κινητήρων της Skoda Fabia, στα TSI μοτέρ 1 λίτρων με ισχύ 95 ή 110 ίππων υπάρχει το ενδεχόμενο να παρατηρηθούν διαρροές λαδιών.
Σύμφωνα με αναφορές, στον 1.200αρη TSI βενζινοκινητήρα ίσως είναι κοντό από το εργοστάσιο το καλώδιο της μίζας. Αυτό μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα να κοπεί και να χρειάζεται αντικατάσταση.

Καλό είναι να γνωρίζετε πως η συγκεκριμένη «οικογένεια» των TSI κινητήρων είναι αξιόπιστη και διαθέτει ιμάντα χρονισμού που δεν θα χρειαστεί αντικατάσταση πριν τα 210.000 χιλιόμετρα.

Σελίδα 1Δοκιμή μεταχειρισμένου: Skoda Fabia 75 PS
Σελίδα 2Πόσο καλή είναι η προηγούμενη Skoda Fabia ως μεταχειρισμένη;
Σελίδα 3Το μοτέρ των 75 ίππων της Skoda Fabia «δεν σπάει-δεν χαλάει» και δεν καίει
Σελίδα 4Οι φθορές στη Skoda Fabia περιορίζονται στους δίσκους των πίσω φρένων
Σελίδα 5Η προηγούμενη Skoda Fabia έχει μέσο όρο τιμής ως μεταχειρισμένη 11.500 ευρώ
ETRANSIT VS ESPRINTER
OPEL