
Το VW Amarok είναι ένα pick-up που έκανε το ντεμπούτο το 2010, με «χαρακτήρα» που παραπέμπει στα επιβατικά μοντέλα της εταιρείας, παντρεύοντας έτσι τη χρηστικότητα με το πιο ραφιναρισμένο εσωτερικό.
Το μοτέρ έχει τον κωδικό EA 897 Evo και συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 8 σχέσεων, τετρακίνηση και torsen μπλοκέ διαφορικό στον πίσω άξονα, με το τελευταίο να αυξάνει κατά πολύ τα περιθώρια πρόσφυσης, ειδικά στην περίπτωση που μετακινούνται βαριά φορτία. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας δεν παρατηρήσαμε δυσλειτουργίες από το μοτέρ, ούτε από το σασμάν. Η μέση κατανάλωση του μεταχειρισμένου μοντέλου μετρήθηκε στα 11,2 λτ/100 χλμ, ενώ τα 204 άλογα και τα 500 Nm ροπής έχουν ως αποτέλεσμα τα 100 χλμ/ώρα από στάση να έρχονται σε 9,2 δευτερόλεπτα.
Ο V6 turbodiesel κινητήρας 3 λίτρων τοποθετήθηκε στα Amarok χρονολογίας από το 2017 και έπειτα και χρησιμοποιείται και σε μοντέλα όπως η Porsche Cayenne, το Audi Q7 και το VW Touareg. Προκειμένου να είναι πιο αξιόπιστος στη σκληρή χρήση, στην έκδοση για το Amarok έχει τροποποιηθεί ώστε να δέχεται 1,5 λίτρο παραπάνω λιπαντικό.
Ο κινητήρας είναι γενικά απροβλημάτιστος. Αν κατά την κρύα εκκίνηση ακούγονται θόρυβοι σαν κροτάλισμα, τότε κατά πάσα πιθανότητα θα χρειαστεί αντικατάσταση η καδένα χρονισμού ή ο τεντωτήρας της. Το φίλτρο σωματιδίων DPF έχει διάρκεια ζωής γύρω στα 200.000 χιλιόμετρα.
Ο δίλιτρος twin-turbo TDI πετρελαιοκινητήρας είναι λιγότερο ανθεκτικός, ειδικά όταν έχει υποστεί κακομεταχείριση από τους ιδιοκτήτες του με τέρμα γκάζι και βαριά φορτία ρυμούλκησης.
Σελίδα 1 | Δοκιμή μεταχειρισμένου: VW Amarok 2010-2022 |
Σελίδα 2 | Αν «κροταλίζει» ο τρίλιτρος V6 κινητήρας, θα χρειαστεί αλλαγή η καδένα χρονισμού |
Σελίδα 3 | Τα μοντέλα παραγωγής στην Ευρώπη (από το 2012 και έπειτα) είναι πιο ανθεκτικά |
Σελίδα 4 | Το εσωτερικό έχει υψηλή ποιότητα κατασκευής, στο 4θυρο χωράνε άνετα 5 ενήλικες |
Σελίδα 5 | Τα μεταχειρισμένα VW Amarok 2010-2022 έχουν μέσο όρο τιμής 23.000 ευρώ |