Τελικά η νέα E-Class είναι αυτό που ήταν πιο παλιά η S-Class; Ποια είναι η γνώμη σας;
E-Class η νέα S-Class;
2.620 Επισκέψεις στο άρθρο (27/1/2016)
Θα περίμενε κανείς πως η Mercedes θα λάνσαρε την τεχνολογία της αυτόνομης οδήγησης στη ναυαρχίδα της, την S-Class. Όμως, τελικά, την παρουσίασε στην E. Είναι, η E-Class η νέα ναυαρχίδα του ομίλου;
autotriti team
Η S-Class είναι χωρίς αμφιβολία η ναυαρχίδα της Mercedes. Το πιο πολυτελές της μοντέλο, το πιο προηγμένο τεχνολογικά, αυτό που λανσάρει -συνήθως- το κάθε τι καινούριο. Θα περίμενε λοιπόν κανείς πως οι Γερμανοί θα παρουσίαζαν σε αυτήν την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης, όμως τελικά έπραξαν διαφορετικά και επέλεξαν τη νέα E-Class που αποκάλυψαν πριν λίγο διάστημα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Ντιτρόιτ.
Υπάρχει λόγος που το έκαναν αυτό; Μήπως η E-Class είναι η νέα τους ναυαρχίδα; Πριν απαντήσουμε ας βάλουμε κάτω κάποια δεδομένα.
Πρώτον, η ανανέωση της προηγούμενης γενιάς της E-Class στοίχισε 1 δις ευρώ και ήταν από τις ακριβές για τη Mercedes. Αυτό συνέβη γιατί «πήρε πάνω της» το κόστος εξέλιξης νέων κινητήρων.
Δεύτερο, με την νέα E-Class η Mercedes θέλει να αυξήσει τα μερίδιά της στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών, όπου κυριαρχεί η Lexus. Και για να αυξήσει το μερίδιό της στις ΗΠΑ, είναι πιο εύκολο να το κάνει με ένα πιο προσιτό μοντέλο σε σχέση με την S-Class.
Τρίτον, σύμφωνα με πληροφορίες, η Mercedes ετοιμάζει και μια Maybach παραλλαγή της E-Class, η οποία θα ξεχωρίζει με την κορυφαία ποιότητα κατασκευής και πολυτέλειά της. Υπενθυμίζουμε πως η Maybach είναι το πιο πολυτελές παρακλάδι του γερμανικού οίκου…
Μετά, λοιπόν, από όλα τα παραπάνω, εσείς τις λέτε; Είναι η E-Class η νέα ναυαρχίδα του γερμανικού οίκου;
Πλεον σχεδιαστικα,c,s και προσφατως e-class,πρεπει να προσπαθησεις για να βρεις,τις οποιες μικρες σχεδιαστικες διαφορες,ιδιαιτερα στο πισω μερος.
Μενει να δουμε,στην αναλυτικη δοκιμη της e-class,αν....υπαρχουν διαφορες στο εσωτερικο με την s-class.
Aν καταφερει η e-class να πλησιασει το αρχοντικο-πολυτελεστατο εσωτερικο,οντας πληθωρικο σε καινοτομια-τεχνολογια,τοτε ισως να δημιουργηθει εσωτερικος ανταγωνισμος,καθως μοιραζονται τους ιδιους κινητηρες.....
Εν αναμονη λοιπον......
Πλεον σχεδιαστικα,c,s και προσφατως e-class,πρεπει να προσπαθησεις για να βρεις,τις οποιες μικρες σχεδιαστικες διαφορες,ιδιαιτερα στο πισω μερος. Μενει να δουμε,στην αναλυτικη δοκιμη της e-class,αν....υπαρχουν διαφορες στο εσωτερικο με την s-class. Aν καταφερει η e-class να πλησιασει το αρχοντικο-πολυτελεστατο εσωτερικο,οντας πληθωρικο σε καινοτομια-τεχνολογια,τοτε ισως να δημιουργηθει εσωτερικος ανταγωνισμος,καθως μοιραζονται τους ιδιους κινητηρες..... Εν αναμονη λοιπον......