ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2025: Κορυφή ο Ogier, επιφυλακτικοί οι οδηγοί

 Σχολιάστε 
1.356 Επισκέψεις στο άρθρο (27/6/2025)
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2025: Κορυφή ο Ogier, επιφυλακτικοί οι οδηγοί
4 Φωτογραφίες »

Φινάλε στις τρεις πρώτες πρωινές ειδικές διαδρομές της Παρασκευής (27/6).
Στην κορυφή ο Sebastien Ogier με Toyota GR Yaris, 2ος ο Ott Tanak με Hyundai i20 N.
Πολλά προβλήματα με τις πέτρες και κλαταρίσματα ελαστικών.
Επιφυλακτική οδήγηση απ' όλους ενόψει της συνέχειας.

autotriti team

Φινάλε στις τρεις πρώτες πρωινές ειδικές διαδρομές της Παρασκευής (27/6)

Στους Αγίους Θεοδώρους και το Λουτράκι συνεχίστηκε το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2025 τη δεύτερη ημέρα διεξαγωγής του. Τα πληρώματα άφησαν τη... βολή του λείου οδοστρώματος (αν και με μπόλικη σκόνη) του Ζαππείου, για να αντιμετωπίσουν το χώμα και τις πέτρες των τριών πρώτων ειδικών διαδρομών, πριν ακολουθήσει το διάλλειμα για τις απογευματινές ειδικές διαδρομές σε Θήβα, Στείρι και Ελατιά. Η εκκίνηση είναι προγραμματισμένη για τις 14:30.

Ειδική Διαδρομή: ΕΔ2 – Άγιοι Θεόδωροι 1

Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έδειξε από πολύ νωρίς το σκληρό του πρόσωπο. Οι Takamoto Katsuta, Joshua McErlean και Martin Sesks είχαν κλατάρισμα ελαστικού και έχασαν πολύτιμο χρόνο. Ο Sebastien Ogier σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο, με τον Sami Pajari να τον ακολουθεί. Ο Thierry Neuville ήρθε τρίτος, ενώ πρώτος στη γενική κατάταξη ήταν ο οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής.

Ειδική Διαδρομή: ΕΔ3 – Λουτράκι

Στην τρίτη ειδική διαδρομή, στο Λουτράκι, ο Adrien Formaux σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο και πέρασε στη δεύτερη θέση γενικής, 4,2 δλ. πίσω από τον Thierry Neuville. Ο Sebastien Ogier έχασε χρόνο λόγω θέσης εκκίνησης, και κατέβηκε στην τρίτη θέση της γενικής, μπροστά από τον Sami Pajari και τον Ott Tanak. O Εσθονός οδηγός πέτυχε τον τρίτο καλύτερο χρόνο στην ειδική.

Ειδική Διαδρομή: ΕΔ4 – Άγιοι Θεόδωροι 2

Στην τέταρτη ειδική διαδρομή, τα πληρώματα έκαναν το δεύτερο πέρασμά τους από τους Αγίους Θεοδώρους, με τη βαθμολογία να ανατρέπεται εκ νέου. Ο Sebastien Ogier παρόλο που προφύλαξε το αυτοκίνητό του, κατάφερε να καλύψει τάχιστα τη διαδρομή και να επιστρέψει στην κορυφή της βαθμολογίας. Ο Γάλλος παραδέχτηκε ότι μπορούσε να οδηγήσει και πιο γρήγορα, το ρίσκο όμως θα ήταν πολύ μεγάλο, είπε στις δηλώσεις του.


Το γαλλικό πλήρωμα του Toyota GR Yaris, είδε τους Ott Tanak/Martin Jarveoja με Hyundai i20 N, να τερματίζει στη δεύτερη θέση, 6 δλ. πίσω. Ο Εσθονός οδήγησε ομαλά υπό το φόβο κλαταρίσματος και έτσι δεν πήρε το 100% από το αυτοκίνητο. Το ίδιο ίσχυσε και για το έτερο πλήρωμα του Hyundai i20 N των Andrien Fourmaux/Alexandre Coria, που βρίσκεται στην τρίτη θέση της γενικής, 14,4 δευτερόλεπτα από την κορυφή.

Τους φόβους των οδηγών για κλατάρισμα ελαστικού επιβεβαίωσε ο Thierry Neuville. Ο Βέλγος αν και στο τέλος της τρίτης ειδικής ήταν στην κορυφή, στην τέταρτη πληγώθηκε από σκασμένο λάστιχο, κατρακυλώντας στην 6η θέση της βαθμολογίας. «Είχαμε κλατάρισμα, πολλές πέτρες. Το ράλλυ είναι μεγάλο, θα υπάρξουν και άλλα κλαταρίσματα. Ήταν σωστή απόφαση να συνεχίσουμε. Είναι ακόμη νωρίς», είπε με νόημα ο αισιόδοξος Παγκόσμιος Πρωταθλητής.
Μπροστά από το Hyundai i20 N του Thierry Neuville, στην 4η και 5η θέση, βρέθηκαν τα GR Yaris των Sami Pajari (+27,5 δλ.) και Kalle Rovanpera (+32,4 δλ.), αντίστοιχα, με το δεύτερο να δηλώνει: «Πολλές εκπλήξεις. Ήταν σαν το αυτοκίνητο να εκρήγνυται κάθε στιγμή. Προσπάθησα απλά να τελειώσω την ειδική». Από τη μεριά του ο Pajari πρόσθεσε: «Ένιωσα ότι κάτι δεν πήγαινε καλά και έπρεπε να κόψω ρυθμό. Το εμπρός αριστερό ελαστικό ήταν πολύ φθαρμένο».

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2025: Κορυφή ο Ogier, επιφυλακτικοί οι οδηγοί

ford
vito me psyktiko