
Παραμένουν ακόμη αξιόπιστοι οι Ιάπωνες, ακόμη και μετά την εμπλοκή τους με το turbο και το hybrid.
Είναι ακόμα αξιόπιστα τα ιαπωνικά ή το έχασαν;
6.756 Επισκέψεις στο άρθρο (5/3/2022)
Δεν σπάνε, δεν χαλάνε ακόμα τα ιαπωνικά ή μαζί με την στροφή στο turbo και την υβριδική τεχνολογία, έκαναν και «στροφή στην ποιότητα»; Τι λέτε;
autotriti team
Για σένα τα ιαπωνικά «δεν σπάνε» ή άλλαξε αυτό;
Σαφώς οι κακές γλώσσες πάντοτε θα υπάρχουν. Και σαφώς για όλα θα υπάρχει μία εξήγηση αλλά πολλές δικαιολογίες. Έτσι έγινε και με το turbo. Όταν πολλοί κατασκευαστές έμπαιναν με τα μούτρα στην τεχνολογία turbo και δεν άφησαν μοτερ για μοτέρ που να μην υπετροφοδοτήσουν, άλλοι δεν ήθελαν καν να ακούσουν.
Σαφώς το turbo ήταν για ένα διάστημα μια τεχνολογία που δεν ήταν σίγουρο ότι θα καθιερωθεί. Σαφώς και χρησιμοποιήθηκε από πολλές μάρκες ως ένας τρόπος να κερδίσουν την μάχη του μάρκετινγκ που θέλει όσο πιο πολλά άλογα από λίγα κυβικά. Αν και η μάχη πλέον κρίνεται περισσότερο στους ρύπους και τις καταναλώσεις, παρά στην απόδοση και στις επιδόσεις, γι΄ αυτό και η Toyota το γύρισε από νωρίς στα υβριδικά και έκανε τα hybrid σημαία της.
Το γεγονός όμως ότι οι Ιάπωνες κατασκευαστές δεν μπήκαν νωρίς στο turbo δεν έχει να κάνει με την αξιοπιστία, όσο με το προφίλ και τη φιλοσοφία τους. Δεν είναι και πολλά χρόνια που Honda και Toyota εξέλισσαν ατμοσφαιρικά μοτέρ με έμφαση στη μείωση των τριβών και των απωλειών στη διαδικασία της εισαγωγής προσφέροντας επιδόσεις πολύ κοντά σε αυτές των turbo, τουλάχιστον σε ότι αφορά την ισχύ. Ήταν αυτά τα μοτέρ πιεσμένα; Ήταν αναξιόπιστα; Όχι.
Απλά έκαναν το πέρασμα στο turbo πιο ανώδυνο. Οι Ιάπωνες κατασκευαστές έχουν τη δική τους φιλοσοφία. Σίγουρα η αξιοπιστία είναι πιο ψηλά στις προτεραιότητές τους, και λόγω ίσως κουλτούρας να μην αρκούνται σε μία εγγύηση και ένα πολύ καλά στημένο after sales που θα κάλυπταν ενδεχόμενες ζημιές λόγω αναξιοπιστίας. Οι Ιάπωνες καμαρώνουν όταν δεν υπάρχει λόγος να καλύψουν ζημιές μέσα στην εγγύηση.
Και έτσι μπορεί να πει κανείς, πως πάλι, πέρασαν στα turbo τώρα που η τεχνολογία είναι ώριμη, οι εξελίξεις σε τριβές και απώλειες από πλευράς τους ολοκληρωμένες, και έτσι μπορούν να προσφέρουν την αξιοπιστία που θέλουν.
Aλλοι θα πουν πως είναι απλά συντηρητικοί, ενώ κάποιοι πιθανώς να σκέφτονται πως απλά δεν ασχολούνται και τόσο με την αξιοπιστία πια οπότε δεν τους νοιάζει να σπάει και κανένα μοτέρ κάθε τόσο.
Εσείς όμως τι λέτε; Υπάρχει ακόμη αυτή η κουλτούρα πιστεύετε στους Ιάπωνες κατασκευαστές που θέλει την αξιοπιστία θέμα τιμής και έτσι τα αυτοκίνητά τους δεν σπάνε δεν χαλάνε; Ακόμη και στην εποχή του turbo; Ή μήπως έγιναν το ίδιο με τους ευρωπαίους κατασκευαστές σε αυτό το σκέλος;
Σαφώς το turbo ήταν για ένα διάστημα μια τεχνολογία που δεν ήταν σίγουρο ότι θα καθιερωθεί. Σαφώς και χρησιμοποιήθηκε από πολλές μάρκες ως ένας τρόπος να κερδίσουν την μάχη του μάρκετινγκ που θέλει όσο πιο πολλά άλογα από λίγα κυβικά. Αν και η μάχη πλέον κρίνεται περισσότερο στους ρύπους και τις καταναλώσεις, παρά στην απόδοση και στις επιδόσεις, γι΄ αυτό και η Toyota το γύρισε από νωρίς στα υβριδικά και έκανε τα hybrid σημαία της.
Το γεγονός όμως ότι οι Ιάπωνες κατασκευαστές δεν μπήκαν νωρίς στο turbo δεν έχει να κάνει με την αξιοπιστία, όσο με το προφίλ και τη φιλοσοφία τους. Δεν είναι και πολλά χρόνια που Honda και Toyota εξέλισσαν ατμοσφαιρικά μοτέρ με έμφαση στη μείωση των τριβών και των απωλειών στη διαδικασία της εισαγωγής προσφέροντας επιδόσεις πολύ κοντά σε αυτές των turbo, τουλάχιστον σε ότι αφορά την ισχύ. Ήταν αυτά τα μοτέρ πιεσμένα; Ήταν αναξιόπιστα; Όχι.
Απλά έκαναν το πέρασμα στο turbo πιο ανώδυνο. Οι Ιάπωνες κατασκευαστές έχουν τη δική τους φιλοσοφία. Σίγουρα η αξιοπιστία είναι πιο ψηλά στις προτεραιότητές τους, και λόγω ίσως κουλτούρας να μην αρκούνται σε μία εγγύηση και ένα πολύ καλά στημένο after sales που θα κάλυπταν ενδεχόμενες ζημιές λόγω αναξιοπιστίας. Οι Ιάπωνες καμαρώνουν όταν δεν υπάρχει λόγος να καλύψουν ζημιές μέσα στην εγγύηση.
Και έτσι μπορεί να πει κανείς, πως πάλι, πέρασαν στα turbo τώρα που η τεχνολογία είναι ώριμη, οι εξελίξεις σε τριβές και απώλειες από πλευράς τους ολοκληρωμένες, και έτσι μπορούν να προσφέρουν την αξιοπιστία που θέλουν.
Aλλοι θα πουν πως είναι απλά συντηρητικοί, ενώ κάποιοι πιθανώς να σκέφτονται πως απλά δεν ασχολούνται και τόσο με την αξιοπιστία πια οπότε δεν τους νοιάζει να σπάει και κανένα μοτέρ κάθε τόσο.
Εσείς όμως τι λέτε; Υπάρχει ακόμη αυτή η κουλτούρα πιστεύετε στους Ιάπωνες κατασκευαστές που θέλει την αξιοπιστία θέμα τιμής και έτσι τα αυτοκίνητά τους δεν σπάνε δεν χαλάνε; Ακόμη και στην εποχή του turbo; Ή μήπως έγιναν το ίδιο με τους ευρωπαίους κατασκευαστές σε αυτό το σκέλος;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »