Αυτό είναι το νέο Peugeot 3008, με νέα εμφάνιση και έντονο crossover χαρακτήρα.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Αυτό είναι το νέο Peugeot 3008, με νέα εμφάνιση και έντονο crossover χαρακτήρα.

Peugeot 3008

(29/9/2016)

Το Peugeot 3008 μόνο ονομαστικά μοιάζει με τον προκάτοχό του, αφού μετά και την πρώτη μας επαφή από κοντά με το γαλλικό μοντέλο, μιλάμε για ένα καθαρόαιμο SUV/ Crossover, συγκριτικά με το μέχρι πρότινος υπερυψωμένο MPV αμάξωμά του. Η δεύτερη γενιά του 3008 λοιπόν, διαθέτει μια πιο επιθετική εξωτερική εμφάνιση από το προηγούμενο μοντέλο. Λανσάρει νέες τεχνολογίες ασφάλειας και υποβοήθησης της οδήγησης και διαθέτει την τελευταία τεχνολογία σε θέματα καμπίνας, όπως το i-Cockpit που έχει εξελιχτεί από την Peugeot.
 
Το νέο 3008 βασίζεται στην πλατφόρμα EMP2 modular του ομίλου PSA, η οποία λέγεται ότι συνέβαλε στην εξοικονόμηση βάρους έως και κατά 100 κιλά σε σύγκριση με τον προκάτοχό του. Έτσι πλέον ζυγίζει 1.325 κιλά η έκδοση βενζίνης και 1.375 κιλά η έκδοση πετρελαίου. Σε ό,τι αφορά στην σχεδίασή του, το γαλλικό μοντέλο αποκτά ένα πιο υπερυψωμένο αμάξωμα, έχοντας 50 χιλιοστά μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος από ό,τι πριν, αν και το συνολικό του ύψος παραμένει αμετάβλητο, ενώ από πλευράς διαστάσεων, το νέο Peugeot 3008 μεγαλώνει, φθάνοντας σε μήκος τα 4.450 χλστ., με μεταξόνιο 2.690 χλστ.

Αυτό είναι το νέο Peugeot 3008, με νέα εμφάνιση και έντονο crossover χαρακτήρα.

Αυτό είναι το νέο Peugeot 3008, με νέα εμφάνιση και έντονο crossover χαρακτήρα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Τα τεχνολογικά συστήματα του νέου Peugeot 3008 είναι εστιασμένα στον SUV χαρακτήρα του μοντέλου, με το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου «Advanced Grip Control» να υπόσχεται, σύμφωνα με τα όσα λέει η εταιρεία, σημαντικές off-road δυνατότητες. Το συγκεκριμένο σύστημα ελέγχει την ελκτική πρόσφυση των μπροστινών κινητήριων τροχών μέσω πέντε διαφορετικών προγραμμάτων (Normal, Snow, Mud, Sand, ESP OFF), όπου το καθένα επιλέγεται από ένα μπουτόν στην κεντρική κονσόλα. Οι τροχοί 18 ιντσών εξοπλίζονται με ελαστικά τύπου M+S (Mud & Snow), ενώ το σύστημα Hill Assist Descent Control (HADC) ελέγχει την κατάβαση με μικρή ταχύτητα έως 3 χλμ./ώρα.

Στο πεδίο των κινητήρων το νέο 3008 θα προσφέρεται με 8 νέα μηχανικά σύνολα, τρία βενζίνης και 5 πετρελαίου. Στους πρώτους, συναντούμε τον 1,2 turbo των 130 ίππων, ο οποίος προσφέρεται με μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων και τον 1 .6 THP 165 ίππων, ο οποίος συνδυάζεται με 6άρι αυτόματο κιβώτιο. Στους diesel, υπάρχουν οι γνωστοί, 1,6 BlueHDi με 100 και 120 PS, με τον πρώτο να συνεργάζεται με 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και τον δεύτερο με 6άρι αυτόματο ή μηχανικό αλλά και ο 2λιτρος BlueHDi με 150 και 180 ίππους, όπου στο πρώτο σύνολο η κίνηση μεταδίδεται μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων και στο δεύτερο με το αντίστοιχο αυτόματο. Η σειρά των πετρελαιοκινητήρων τεχνολογίας BlueHDi συγκρατεί την εκπομπή CO2 μεταξύ 100 και 121 γρ./χλμ.
 
Αισθητικά ξεχωρίζουν τέλος, οι μικρότερες σε εμβαδόν γυάλινες επιφάνειες, οι ράγες οροφής, αλλά και τα πολύ μοντέρνα εμπρόσθια φωτιστικά, που παραπέμπουν σε αυτά του Peugeot 2008. Το SUV της Peugeot θα πραγματοποιήσει το εμπορικό του ντεμπούτο στην ελληνική αγορά μέσα στο τελευταίο τρίμηνο του έτους. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

AUTOFIT PASXA
4green