Η Hyundai αποκάλυψε το τρίτης γενιάς Hyundai i30, το οποίο θα ξεκινήσει το εμπορικό του λανσάρισμα στο πρώτο τέταρτο του 2017.

Η Hyundai αποκάλυψε το τρίτης γενιάς Hyundai i30, το οποίο θα ξεκινήσει το εμπορικό του λανσάρισμα στο πρώτο τέταρτο του 2017.

Νέο Hyundai i30

(29/9/2016)

Με την πρώτη ματιά το νέο i30 δείχνει τη διαφορετικότητά του έναντι του παρελθόντος, αφού η Hyundai επένδυσε μεν σε ένα εντελώς νέο σχήμα, όμως σε σχέση με το υπάρχον i30 η σχεδίαση του αμαξώματος είναι σαφώς πιο συγκρατημένη. Το αυτοκίνητο εξελίχθηκε στην Ευρώπη και χτίστηκε πάνω σε μία βελτιωμένη εκδοχή της υπάρχουσας αρχιτεκτονικής. Το i30 θα αποτελέσει μια «οικογένεια» μοντέλων, στην κορυφή της οποίας θα τοποθετηθεί η έκδοση Ν των 260+ ίππων, το οποίο εξελίσσεται στο κέντρο της εταιρείας στο Nurburgring.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Μεγαλύτερο με νέα σχεδιαστική φιλοσοφία
Το νέο Hyundai i30 υιοθετεί μια νέα εμφάνιση, της οποίας βασικό στοιχείο είναι η μεγάλη γρίλια της εξάγωνης μάσκας, η οποία θα περάσει σε όλα τα μοντέλα, από το i10 έως το Santa Fe. Παράλληλα το σχεδιαστικό τμήμα της φίρμας επέλεξε να τοποθετήσει τα φώτα ημέρας LED στα άκρα του προφυλαχτήρα σε κάθετη διάταξη. Στο πίσω μέρος του νέου i30 ξεχωρίζουν κυρίως τα δύο οριζόντια «κύματα» που δημιουργούνται πάνω στην πόρτα του χώρου αποσκευών, καθώς και τα νέα φωτιστικά σώματα.

Από εκεί και πέρα, σε επίπεδο διαστάσεων το νέο i30 είναι μεγαλύτερο σε σχέση με το τωρινό, με μήκος 4,34 μέτρων (+40 χλστ.), πλάτος 1,795 μέτρων (+15 χλστ.) και μεταξόνιο 2.650 χλστ. Το ύψος μόνο έχει κοντύνει κατά 15 χλστ. Τέλος το αμάξωμα φτιάχνεται κατά 53% από υψηλής αντοχής ατσάλι, που φτιάχνει μόνη της η Hyundai. Είναι ελαφρύτερο κατά 28 κιλά, ενώ η ακαμψία του έχει αυξηθεί κατά 22%.


Από 1.000 κ.εκ
Τρεις είναι οι επιλογές σε κινητήρες βενζίνης και μία πετρελαίου, για το νέο Hyundai i30. Ανάμεσά τους ξεχωρίζει ο νέος turbo 1,4 T-GDI των 140 ίππων και 242 Nm ροπής, ενώ βασική έκδοση θα είναι η ατμοσφαιρική των 1,4 ΜPi και 100 ίππων. Στη μέση της γκάμας τοποθετείται το 1.000άρι 3κύλινδρο turbo σύνολο 1,0 T-GDI των 120 ίππων και 171 Nm ροπής. 

Όσον αφορά στα diesel σύνολα, επιλογή είναι ο 1,6 CRDi turbo, με τρεις αποδόσεις: 95, 110 ή 136 ίππους (ροπή: 280 Nm στους δύο πρώτους και 300 Nm στον τρίτο). Οι εκπομπές CO2 ξεκινάνε μόλις από τα 89 γρ./χλμ. Στάνταρ είναι το 6άρι μηχανικό κιβώτιο, ενώ υπάρχει και η επιλογή για το 7άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη στις δυνατές εκδόσεις. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
moto