Opel Astra στο Elk Test: Όσο το πιέζαμε, τόσο πιο καλά συμπεριφερόταν
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Opel Astra στο Elk Test: Όσο το πιέζαμε, τόσο πιο καλά συμπεριφερόταν

14.523 Επισκέψεις στο άρθρο (30/10/2022)

Βασισμένο στο πάτωμα και στα μηχανικά μέρη του Peugeot 308, το νέο Opel Astra σημείωσε μια εξαιρετική επίδοση στην απαιτητική δοκιμασία της αποφυγής κινδύνου, όπως και το «αδερφό» του μοντέλο άλλωστε!

«Στρίβει» μέσω... Γαλλίας το νέο Opel Astra

Νέα εποχή για το Astra μετά από την ενσωμάτωση της Opel στο Stellantis Group μαζί με τις Citroen-Peugeot και Alfa Romeo-Fiat. Σαν αποτέλεσμα οι τεχνικοί της Opel κατάφεραν να έχουν πρόσβαση στα πατώματα και τα μηχανικά μέρη των Γάλλων. Έτσι το νέο Opel Astra βασίστηκε λίγο-πολύ στο Peugeot 308. Το γαλλικό μοντέλο είχε καταφέρει μια top επίδοση στην απαιτητική δοκιμασία της αποφυγής ξαφνικού κινδύνου. Τι κατάφερε όμως το Opel Astra; Το μοντέλο που δοκιμάσαμε ήταν η έκδοση με τον 1,2 turbo Puretech των 130 ίππων που συνδυάζεται με κλασικό αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων. Η έκδοση εξοπλισμού ήταν η GS Line και το αυτοκίνητο «φορούσε» τροχούς 18 ιντσών με ελαστικά 225/40.

Να σημειώσουμε εδώ πως η δοκιμή έγινε στον πιστοποιημένο χώρο της σχολής ασφαλούς οδήγησης «Driving Academy» στις εγκαταστάσεις του Ιπποδρόμου στο Μαρκόπουλο Αττικής.


Το Opel Astra έδειξε στην πράξη πως βασίζεται σε ένα σύγχρονο και ελαφρύ πάτωμα. Η επίδοσή του ήταν 4 χλμ./ώρα πάνω από αυτή του προηγούμενου μοντέλου και όταν 1 χλμ./ώρα κάνει τη διαφορά εύκολα καταλαβαίνει κανείς τη βελτίωση στα δυναμικά χαρακτηριστικά του μοντέλου.

Το Opel Astra έδειξε στην πράξη πως βασίζεται σε ένα σύγχρονο και ελαφρύ πάτωμα. Η επίδοσή του ήταν 4 χλμ./ώρα πάνω από αυτή του προηγούμενου μοντέλου και όταν 1 χλμ./ώρα κάνει τη διαφορά εύκολα καταλαβαίνει κανείς τη βελτίωση στα δυναμικά χαρακτηριστικά του μοντέλου.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

72 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια

Ξεκινήσαμε χαλαρά δοκιμάζοντας στα 72 χλμ./ώρα, ταχύτητα η οποία ήταν το όριο του Astra προηγούμενης γενιάς. Το νέο μοντέλο πέρασε αβίαστα χωρίς να επεμβαίνει το ESP, με το ελαφρύ τιμόνι να προσφέρει την απαιτούμενη ακρίβεια στην είσοδο της πρώτης στροφής, όσο και κατά τη διάρκεια του 2ου διαδρόμου και κατά την έξοδό του. Οι κλίσεις του αμαξώματος ήταν αισθητές, χωρίς όμως να επηρεάζουν τη συμπεριφορά που ήταν ουδέτερη σε αυτή την ταχύτητα τουλάχιστον. Ανάλογη εικόνα είχαμε και μέχρι στα 77 χιλιόμετρα με αυξανόμενη, αλλά πάντα προοδευτική υποστροφή. Μάλιστα όσο μεγάλωνε η ταχύτητα, τόσο πιο σταθερό εμφανιζόταν συνολικά το Opel Astra.

Ελεγχόμενη υποστροφή στα 78 χλμ./ώρα

Έχοντας θετικότατες εντυπώσεις από την οδική συμπεριφορά του νέου Opel Astra και με τη συμπεριφορά του Peugeot 308 στο πίσω μέρος του μυαλού μας αποφασίσαμε να το πάμε πιο επιθετικά και να ανέβουμε στα 78 χλμ./ώρα. Αυτή η ταχύτητα αποδείχθηκε πάνω από το όριο του αυτοκινήτου, ωστόσο η όλη συμπεριφορά ήταν ενδεικτική του οδηγικού προφίλ του μοντέλου.

Πιο αναλυτικά λοιπόν, πάνω από το όριο το Astra έχει υποστροφική, αλλά προοδευτική συμπεριφορά. Το ESP έκανε αισθητή τη δράση του φρενάροντας δυνατά τους κατάλληλους τροχούς με αποτέλεσμα να μην χάνεται ο έλεγχος. Εδώ οι κλίσεις του αμαξώματος ήταν φυσικά ακόμα πιο έντονες, αλλά χωρίς να επηρεάζεται η συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Δεν είχε απρόβλεπτη συμπεριφορά. Κρατάμε την ομοιογενή συμπεριφορά και το καλό πλαίσιο.

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Σχολιάστε
MAXUS
SANTAFE