
Η πτώση της τιμής της βενζίνης και η ενδεχόμενη εξίσωση του φόρου του στο πετρέλαιο μήπως είναι ικανές να αλλάξουν τις επιλογές μας;
Ελκυστικότερα τα βενζινοκίνητα;
Ξανάγιναν τα βενζινοκίνητα η καλύτερη αγορά αυτοκινήτου σήμερα; Η ενδεχόμενη εξίσωση του φόρου ανάμεσα στα δύο καύσιμα φέρνει αλλαγές στις επιλογές μας;
autotriti team
Πόσοι από
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
εσάς πραγματικά θέλατε να πάρετε ντίζελ; Και πόσοι απλά είπατε το «εντάξει»γιατί απλά ήταν πιο λογικό; Γιατί θα ήταν πιο οικονομικό στη χρήση σε βάθοςχρόνου και πιθανώς να πουλούσε καλύτερα ως μεταχειρισμένο; Μήπως τώρα ταδεδομένα έχουν αλλάξει λόγω της πτώσης της βενζίνης ή δεν είναι αρκετή;Πρώτα απ` όλα η τιμή τωνκαυσίμων. Εντάξει, δεν είναι όσο φθηνά όσο θα έπρεπε, αφού έχουν ανεβεί οιφόροι κατακόρυφα, όμως είναι φθηνότερα από ότι ήταν πριν λίγο καιρό. Η νέα είδηση όμως είναι πως ταφθηνά καύσιμα δεν είναι απλά μία παροδική μείωση στις τιμές. Έγκυρες πηγές εξηγούν ότι το φθηνό αργό πετρέλαιο θα συνεχίσει γιατουλάχιστον δύο χρόνια, με ότι αυτό σημαίνει για τις τιμές των καυσίμων.
Το άλλο νέο είναι οι σκέψειςγια εξίσωση του φόρου μεταξύ βενζίνης και ντίζελ, κάτι που θα κάνει τοπετρέλαιο κίνησης ακριβό, ίσως και ακριβότερο της βενζίνης.
Βάλε τώρα να μετρήσεις.Φθηνή βενζίνη, ακριβό ντίζελ, φθηνά βενζινοκίνητα, ακριβά πετρελαιοκίνητα.Μήπως τότε η αγορά ντίζελ αυτοκινήτου δεν θα κάνει απόσβεση ούτε σε 10 χρόνια;Μήπως η βενζίνη είναι τώρα καλύτερη αγορά; Και πιο σίγουρη;
Το ζήτημα φυσικά είναιότι τα πάντα είναι ρευστά στην αγορά αυτοκινήτου στην Ελλάδα και δεν ξέρεις τιθα σου ξημερώσει. Όμως φαίνεται πως τα ντίζελ αυτή τη στιγμή είναι στοστόχαστρο φοροκαταιγίδας, οπότε και η τιμή του καυσίμου δεν ξέρεις πως θακυμανθεί.
Το πλεονέκτημα, φυσικά,των βενζινοκίνητων αυτοκινήτων, είναι πως ακόμη κι αν δεν επαληθευτούν οιπροβλέψεις για σταθερά φθηνά καύσιμα, πάντοτε υπάρχει η δυνατότητα μετατροπήςσε υγραέριο. Αν δεις πως σε δύο χρόνια η βενζίνη τσιμπάει και ακριβαίνει, τηδιαφορά τιμής που «τσέπωσες» σε σχέση με το ντίζελ κατά την αγορά τουαυτοκινήτου, την δίνεις και μετατρέπεις σε αέριο να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.Και πουλάς και μεταχειρισμένο καλύτερα μετά.
Και τα δυο που εχω, πετρελαιο ειναι και προσωπικα δεν με απασχολει. Καινε λιγοτερο ετσι και αλλιως, εχουν ροπη αεροπλανοφορου, μου αρεσει που ειναι χαμηλοστροφα και ο κινητηρας ζει για πιο πολλα χιλιομετρα. ΑΛΛΑ, το προβλημα με αυτη τη βλακεια που σκεφτονται να κανουν, δεν ειναι μ'εμας τους ΙΧ-δες(σκασιλα μας), αλλα με τους ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ που θα τους σκοτωσει και οι τιμες σε ολα θα πανε στον θεο.
Μήπως ειδικά για την Ελλάδα, μπορεί να κατασκευαστεί ένας κινητήρας που να καίει είτε βενζίνη είτε πετρέλαιο (και όλα τα αέρια), μια και και το θέμα έχει καταντήσει σαν τον "φούρνο του Καραγκιόζη"? Καθώς οι λόγοι συμπίεσης των κινητήρων βενζίνης και ντίζελ πλησιάζουν μεταξύ τους, ο άμεσος ψεκασμός είναι κοινός τόπος και τα ηλεκτρονικά μπορούν να ρυθμίσουν τα πάντα ακαριαία, ίσως δεν είναι τόσο παράλογη σκέψη. Ιδού πεδίο δόξης λαμπρό για τους 'Ελληνες εφευρέτες!
Δλδ η Ιταλία που έχει πετρέλαιο 1,30 περίπου ειναι όλα στον θεό η Ολλανδία γύρω στο 1,20 δεν νομίζω αν συγκριθούμε σαν χώρες να ειμαστε πιο φθηνά στα βασικά είδη....το αντίθετο θα έλεγα....κατα τα αλλά θα φταίει το πετρέλαιο.....αρέ ξύλο που θελουμε.....
Βενζίνη και στροφάρισμα στα ύψη!!!
Τα diesel αυτοκινητα δεν εχουν καποιο αλλο πλεονεκτημα εναντι της βενζινης εκτος και μονο απο το κοστος του καυσιμου. Τιποτα αλλο!!. Τωρα ιδιως που ανεβηκε και ο φορος στο πετρελαιο δεν βρισκω κανεναν απολυτως λογο για να αγορασω diesel αφου και σε αξιοπιστια υπολειπεται κατα πολυ εναντι της βενζινης, ουτε ο κινητηρας λειτουργει τοσο ομαλα κια στις περισσοτερες των περιπτωσεων υπολειπονται σε επιδοσεις. Επισηε ειναι αρκετα πιο ακριβα. Βενζινη και παλι βενζινη.