ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Πόσα λεφτά από αυτά που πληρώνουμε για ένα αυτοκίνητο καταλήγουν στο τμήμα έρευνας και εξέλιξης μιας εταιρείας;

Πόσα λεφτά από αυτά που πληρώνουμε για ένα αυτοκίνητο καταλήγουν στο τμήμα έρευνας και εξέλιξης μιας εταιρείας;

Έρευνα και εξέλιξη

3.844 Επισκέψεις στο άρθρο (4/8/2016)

Πόσα λεφτά από αυτά που πληρώνετε για νέο αυτοκίνητο πάνε στην έρευνα και εξέλιξη μιας μάρκας;

autotriti team

Πόσα λεφτά «τσεπώνουν» και πόσα επενδύουν οι

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

αυτοκινητοβιομηχανίες; Πόσα χρήματα χρειάζονται για να εξελίξουν τιςτεχνολογίες και τα νέα μοντέλα που θα τις κρατήσουν στην αγορά; Και τελικά απόκάθε αυτοκίνητο που αγοράζουμε, πόσα χρήματα πάνε σε αυτές τις επενδύσεις;

Μέσα στο 2015 η παγκόσμιααυτοκινητοβιομηχανία δαπάνησε σε έρευνα και εξέλιξη πάνω από 100 δισεκατομμύριαευρώ. Δεδομένου ότι το 2015 πουλήθηκαν σε όλον τον κόσμο σχεδόν 73 εκατομμύριαοχήματα κάθε τύπου, για κάθε ένα, περίπου 1.400 ευρώ δαπανώνται σε επενδύσειςγια έρευνα και εξέλιξη από τους κατασκευαστές.

Όταν λέμε κατασκευαστέςδεν εννοούμε μόνο τις μάρκες, αλλά όλους εκείνους που συμμετέχουν στηναυτοκινητοβιομηχανία, από εταιρείες ελαστικών και κιβωτίων ταχυτήτων, μέχριηλεκτρονικών και πλαστικών για τις καμπίνες.

Στο πάνω μέρος της λίσταςτων πρώτων δέκα φυσικό είναι να φιγουράρουν οι μεγάλοι παίκτες. Η VW βρέθηκεπρώτη με πάνω από 14 δις, ποσό που «φούσκωσε» από τις δαπάνες για το σκάνδαλοτων ρύπων οξειδίων του αζώτου, ένα τεράστιο ποσό που ξεπερνά αθροιστικά αυτάπου δαπάνησαν οι General Motors (Opel)(7 δις) και Ford (6,5 δις), τέταρτη και πέμπτη στην κατάταξηαντίστοιχα. Στη δεύτερη θέση η Toyota το 2015 ξεσάλωσε με 10 δις μόνο στο όνομά της, ενώακόμη 5 δις δαπανήθηκαν από τις θυγατρικές της (Denso, Aisin Seiki και άλλες, για επιμέρους μέρη,ηλεκτρονικά, μεταδώσεις κ.α.).

Στην τρίτη θέση η Mercedes μεσχεδόν 9 δις, τεράστιο ποσό για τον όγκο πωλήσεων της μάρκας, που δείχνει πωςσε σχέση με τους άλλους κατασκευαστές η Mercedes δαπανάτα περισσότερα ανά αυτοκίνητο που πουλάει για να εξελίξει τα επόμενα.

Honda και BMW με 5,3 δις η καθεμία ακολουθούν, δαπανώντας εμφανώς πολύ περισσότερα απόάλλους κατασκευαστές ανά μοντέλο, ενώ μία ανάσα πιο πίσω στα 4,9 δις έρχεται η Nissan. Την δεκάδα κλείνουν η Denso (θυγατρική Toyota πουπαράγει ηλεκτρονικά) και η Fiat-Chrysler με 3,4και 3,1 δις αντίστοιχα.

Η είσοδος των Ιταλών στο top-10 δείχνει και την φόρα που έχουν πάρει με την απόκτηση της Chrysler για να δημιουργήσουν περισσότερα μοντέλα και τις προτεραιότητες που έχουν θέσει, καθώς αυτάτα χρήματα είναι πάρα πολλά για τα δεδομένα της μάρκας.

Εσείς όμως τι περιμένετενα δείτε από όλα αυτά τα χρήματα; Πως περιμένετε να μας ωφελήσουν και τελικάνομίζετε πως αξίζουν τον κόπο; Και είναι αρκετά; Ή μήπως θα έπρεπε οικατασκευαστές να «ρίχνουν» ακόμη περισσότερα και να «τρώνε» ακόμη λιγότερα; Τιλέτε; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
NISSAN