Τι έχουν τα ιαπωνικά αυτοκίνητα και κρατούν πιστό το κοινό τους παρότι -όπως λένε οι ίδιοι- σχεδιάζουν τα μοντέλα τους σύμφωνα με τις απαιτήσεις των Ευρωπαίων καταναλωτών;
Ευρωπαίοι Ιάπωνες;
10.329 Επισκέψεις στο άρθρο (11/8/2016)
Τι έχουν τα ιαπωνικά αυτοκίνητα και κρατούν πιστό το κοινό τους, παρά τον εξευρωπαϊσμό τους;
autotriti team
H Toyota έχει εργοστάσια στο Βέλγιο και την Τουρκία, η Nissan στο Sunderland και η Honda στο Swindon της Μεγάλης Βρετανίας, ενώ όλες έχουν Σχεδιαστικά Κέντρα και RNDs ανά την Ευρώπη. Κάποιες μάλιστα, έχουν προχωρήσει και σε συμμαχίες με ευρωπαϊκές μάρκες, βλέπε Nissan η οποία «σώθηκε» το 1999 με τη συνεργασία της με την Renault, ενώ σήμερα αποτελεί τον «μπροστάρη» ανάμεσα στις δύο μάρκες.Παρά την ευρωπαϊκή τους όμως στροφή, οι Ιάπωνες έχουν καταφέρει να κρατήσουν πιστό το κοινό τους. Και ενώ, όπως λένε οι ίδιοι, σχεδιάζουν αυτοκίνητα που να ανταποκρίνονται στις υψηλές απαιτήσεις των Ευρωπαίων αγοραστών, θεωρούνται «γνήσιοι» Ιάπωνες. Πως το έχουν καταφέρει αυτό;Πρώτα από όλα, σε αυτήν τους την προσαρμογή οι Ιάπωνες κράτησαν σταθερό τον χαρακτήρα τους. Επέμειναν στην πραγματική ποιότητα, όχι δηλαδή μόνο αυτό που φαίνεται, αν είναι μαλακό ή ευχάριστο, αλλά αν αντέχει, αν κρατάει στον καιρό και τη χρήση. Έβαλαν την αξιοπιστία σε κάθε πτυχή του αυτοκινήτου και την πάντρεψαν με την εξυπηρέτηση μετά την αγορά ώστε να κάνουν τους πελάτες τους να πίνουν νερό στο όνομά τους.Έπειτα, αναβάθμισαν την ποιότητα κύλισης και την ποιότητα των υλικών στα μοντέλα τους, ώστε να είναι αντίστοιχη με αυτήν των γερμανικών. Βρίσκεσαι για παράδειγμα στην καμπίνα του Toyota Yaris και η ηχομόνωση είναι αντίστοιχη του VW Polo. Ακουμπάς το ταμπλό του Nissan Qashqai και ανακαλύπτεις πως δεν έχει να ζηλέψει κάτι από αυτό του Opel Astra.Ομοίως, στο πεδίο μάχης των τεχνολογιών οι Ιάπωνες έχουν πια να παρουσιάσουν αξιόλογες τεχνολογίες άνεσης και ασφάλειας. Π.χ. η Toyota έχει το πακέτο τεχνολογιών Safety Sense, η Nissan το Safety Shield. Βέβαια, σε σχέση με τους Ευρωπαίους και δη τους Γερμανούς, το προβάδισμα έχουν μάλλον οι Ευρωπαίοι…Και τέλος είναι η μοναδική αισθητική τους. Μπορεί τα Ιαπωνικά να προορίζονται για την Ευρώπη, όμως ένα ιαπωνικό μοντέλο είναι εμφανώς ιαπωνικό. Είτε γιατί έχει το φουτουριστικό στοιχείο που οι ευρωπαίοι κατασκευαστές δεν έχουν. Είτε γιατί έχουν μοναδικό σχήμα που κανείς άλλος δε θα τολμούσε, απόδειξη το Nissan Juke. Και ναι, οι Ιάπωνες πλέον καθορίζουν τη μόδα και στη σχεδίαση, και τα μοντέλα τους δεν μπορούν να θεωρηθούν άσχημα…Εσείς όμως τι λέτε; Τι έχουν οι Ιάπωνες και κρατούν πιστό το κοινό τους που δεν έχουν οι Αγγλοι, Γάλλοι, Ιταλοί και Ευρωπαίοι;
Το να πιανουμε σαν μετρο συγκρισεις την vw για να δωσουμε τον αντιστοιχο τονο για την toyota ειναι απλα αστειο!!
Toyota γεννιεσαι δεν γινεσαι,εισαι γνωστη στην παγκοσμιοτητα για την αξια σου την ποιοτητα και απολυτη αξιοπιστια και την προσυλωση στην ασφαλεια που ειναι σημειο αναφορας...η vw για τι ειναι?Τα σκανδαλα που τρεχουν σαν γαργαρο νερακι στο ονομα της,την μετριοτητα στην αντοχη και την αγαπη στα συνεργεια,την μαυρη ιστορια της που εχει μπαμπακα τον χιτλερ η τα παραποιημενα λογισμικα?Μην λεμε αστεια που θα βαλουμε διπλα διπλα τον κολοσσο με της φιρμα λαμογιων!!
Γενικα οι γιαπωνεζοι ειναι μπροστα και θα συνεχισουν γιατι ειναι στο αιμα τους,και αυτα χωρις σπρωξιμο απο δημοσιογραφους και site που συνηθως ειναι και διαπλεκομενη με τους γερμανους.
Αγοραζεις προιον αριστο με προσοχη στην λεπτομερια ασφαλεια και αντοχη αναγνωρισμενη χωρις μεσαζοντες τυπου ADAC...και δεν χρειαζεται να πουμε κατι αλλο!!
ΘΑ ΞΑΝΑΠΟΥΜΕ ΤΑ ΧΙΛΙΟΕΙΠΩΜΕΝΑ !! ΑΝ ΑΝΤΕΧΕΙ Η ΤΣΕΠΗ ΣΟΥ ΝΑ ΑΛΛΑΖΕΙΣ ΚΑΘΕ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΑΥΤ/ΤΟ Κ ΔΕ ΣΕ ΠΕΙΡΑΖΟΥΝ ΟΙ ΣΥΧΝΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΤΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΓΕΡΜΑΝΟ Κ ΦΟΥΣΚΩΝΕΙΣ Κ ΣΑΝ ΠΑΓΟΝΙ, ΝΟΜΙΖΟΝΤΑΣ ΠΩΣ ΟΛΟΙ ΣΕ ΖΗΛΕΥΟΥΝ Κ ΣΕ ΘΑΥΜΑΖΟΥΝ !!!!!! ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ Κ ΜΕΡΙΚΕΣ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΛΜ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ, ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΙΑΠΩΝΑ Κ ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥΟΤΑ - ΡΑ !!!!!! ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ !!!!!!!!!
Εννοείτε ότι το Γιαπωνέζικο είναι "σκυλί" σε όλα του και το έχει αποδείξει. Αν θες να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο αγόρασε Γιαπωνέζο έστω και μεταχειρισμένο. Αλλά τι να κάνουμε, ήμαστε και μείς οι λίγοι λάτρεις του Ιταλικού και δεν χαλιόμαστε ιδιαίτερα εάν χρειάζεται να βάζουμε που και πού λίγο λαδάκι παραπάνω ή βγάλει καμιά ζημιά.
Οι Ιάπωνες διατήρησαν την ποιότητα της κατασκευής (δηλ την αξιοπιστία) που πάντα είχαν σαν αποτέλεσμα της φιλοσοφίας εργασίας τους, στην οποία πρόσθεσαν την απτή ποιότητα και την κορυφαία τεχνολογία που εδώ και αρκετά χρόνια είναι προσβάσιμη απ΄όλους και σε παγκόσμιο επίπεδο.
τα ιαπωνεζικα αμαξια είναι καλα γιατι είναι αξιοπιστα από κει και περα στους αλλους τομεις είναι υποδεεστερα των γερμανικων αλλα και των γαλλικων αυτοκινητων,σε τομεις ποιοτητας εσωτερικου και στην οδηγικη συμπεριφορα.Απο κει και περα ενας που θα παρει ιαπωνεζικο θα ριξει ένα μερος των χρηματων του στο ονομα της αξιοπιστίας που εχουν τα ιαπωνεζικα και σε τιποτα άλλο.
Δεν σας καταλαβαινω φιλοι.Ποια ευρωπαικα και ποια γιαπωνεζικα?Ο ορος παγκοσμιοποιηση τα εχει αλλαξει ολα αυτα!Απλα πραγματα.Εγω εχω ενα grande punto που το πατωμα του το φορανε αλλα 5 μοντελα παραγωγης αλλων εταιρειων.Φοραει abs bosch που το φορανε σχεδον ολοι κτλ.Πρεπει να καταλαβετε οτι ολοι οδηγαμε αυτοκινητα που εχουν μικροδιαφορες!
Αυτό που κοιτάνε οι περισσότεροι αγοραστές. Να μην τους ταλαιπωρεί με συνεργεία και με ζημιές που κοστίζουν. Μπορεί στο παρελθόν να μην είχαν το Ευρωπαικό κράτημα και επίπεδο κύλισης, αλλά όταν το έβλεπες να μην βγάζει ζημιά όπως το δικό σου Ευρωπαικό που μπορεί να ήταν ομορφότερο, ποιο άνετο, το σκεφτόσουν.
Η τσέπη πάντα μετράει. Οι ζημιές κοστίζουν. Οι Ιάπωνες το έπιασαν το νόημα και ακόμη και σήμερα κοιτάνε να είναι αξιόπιστοι.
Ιαπωνικά Ι.Χ.; Σαν τα Primera, Accord, 6, Galant; Που δεν είναι Made in Japan; Εστω αυτά που έχουν απομείνει...Κινούμενα μέρη άριστα! Υπάρχουν, όμως και τα υπόλοιπα: Χώροι, πλαστικά, σχεδίαση, τεχνολογίες...Εκεί οι γερμανοί κατασκευαστές δεν πιάνονται!
Εσύ γερμανοτσολιά συνομιλείς με τον πειραιώτη και όταν με εσένα συνομιλεί κάποιος τότε ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ.ΑΚΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΚΙ ΟΛΑΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΩ ΘΑ ΤΑ ΠΩ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Η ΟΧΙ.Η TOYOTA ΚΑΝΕΙ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΜΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΑΝ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ, ΟΧΉΜΑΤΑ, Κ.Τ.Λ. ΛΙΓΟ ΠΟΛΥ ΕΙΤΕ ΕΝΑ MERCEDES, ΕΙΤΕ ΕΝΑ TOYOTA ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΕΞΕΙ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ 30 ΧΡΟΝΙΑ, ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΟΜΩΣ ΚΑΝΕΝΑ ΟΧΗΜΑ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ 30 ΧΡΟΝΙΑ.-ΠΑΡΕ ΜΙΑ ΤΩΡΙΝΗ MERCEDES ΟΠΟΙΑ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ ΚΑΙ ΕΝΑ TOYOTA ΟΠΟΙΟ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ ΕΣΥ ΚΑΙ ΚΡΑΤΑ ΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΓΙΑ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΤΟ ΑΛΗΘΕΣ, ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΛΕΣ ΩΣ ΣΥΝΗΘΩΣ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΕΙΝΑΙ.-
@Πειραιωτης:Προσυλωση στην ασφαλεια με ...διχως φρενα;;Δε νομιζω ΤΑΚΗ..
2)Και η κουγιοτα με τον Χιτλερ πηγε,δυστηχως για σενα μονο τα ΠΟΝΥ,τα γαλλικα και τα αγγλικα αντισταθηκαν...
@Τροικα:1)Ακομα και τα ΓΙΟΥΓΚΟ πιο πολυ απο 2 χρονια κρατανε...
2)Τογιοταρα;;Αχαχα ουτε ΤΣΟΜΠΑΝΗΣ που νομιζει οτι μονο το Hilux υπαρχει,δε θα ελεγε τογιοταρα...
Υγ:30 ΧΡΟΝΙΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ (MOBILO LIFE),ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ...THE BEST OR NOTHING...
Το να πιανουμε σαν μετρο συγκρισεις την vw για να δωσουμε τον αντιστοιχο τονο για την toyota ειναι απλα αστειο!! Toyota γεννιεσαι δεν γινεσαι,εισαι γνωστη στην παγκοσμιοτητα για την αξια σου την ποιοτητα και απολυτη αξιοπιστια και την προσυλωση στην ασφαλεια που ειναι σημειο αναφορας...η vw για τι ειναι?Τα σκανδαλα που τρεχουν σαν γαργαρο νερακι στο ονομα της,την μετριοτητα στην αντοχη και την αγαπη στα συνεργεια,την μαυρη ιστορια της που εχει μπαμπακα τον χιτλερ η τα παραποιημενα λογισμικα?Μην λεμε αστεια που θα βαλουμε διπλα διπλα τον κολοσσο με της φιρμα λαμογιων!! Γενικα οι γιαπωνεζοι ειναι μπροστα και θα συνεχισουν γιατι ειναι στο αιμα τους,και αυτα χωρις σπρωξιμο απο δημοσιογραφους και site που συνηθως ειναι και διαπλεκομενη με τους γερμανους. Αγοραζεις προιον αριστο με προσοχη στην λεπτομερια ασφαλεια και αντοχη αναγνωρισμενη χωρις μεσαζοντες τυπου ADAC...και δεν χρειαζεται να πουμε κατι αλλο!!
ΘΑ ΞΑΝΑΠΟΥΜΕ ΤΑ ΧΙΛΙΟΕΙΠΩΜΕΝΑ !! ΑΝ ΑΝΤΕΧΕΙ Η ΤΣΕΠΗ ΣΟΥ ΝΑ ΑΛΛΑΖΕΙΣ ΚΑΘΕ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΑΥΤ/ΤΟ Κ ΔΕ ΣΕ ΠΕΙΡΑΖΟΥΝ ΟΙ ΣΥΧΝΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΤΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΓΕΡΜΑΝΟ Κ ΦΟΥΣΚΩΝΕΙΣ Κ ΣΑΝ ΠΑΓΟΝΙ, ΝΟΜΙΖΟΝΤΑΣ ΠΩΣ ΟΛΟΙ ΣΕ ΖΗΛΕΥΟΥΝ Κ ΣΕ ΘΑΥΜΑΖΟΥΝ !!!!!! ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ Κ ΜΕΡΙΚΕΣ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΛΜ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ, ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΙΑΠΩΝΑ Κ ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥΟΤΑ - ΡΑ !!!!!! ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ !!!!!!!!!
Εννοείτε ότι το Γιαπωνέζικο είναι "σκυλί" σε όλα του και το έχει αποδείξει. Αν θες να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο αγόρασε Γιαπωνέζο έστω και μεταχειρισμένο. Αλλά τι να κάνουμε, ήμαστε και μείς οι λίγοι λάτρεις του Ιταλικού και δεν χαλιόμαστε ιδιαίτερα εάν χρειάζεται να βάζουμε που και πού λίγο λαδάκι παραπάνω ή βγάλει καμιά ζημιά.
Οι Ιάπωνες διατήρησαν την ποιότητα της κατασκευής (δηλ την αξιοπιστία) που πάντα είχαν σαν αποτέλεσμα της φιλοσοφίας εργασίας τους, στην οποία πρόσθεσαν την απτή ποιότητα και την κορυφαία τεχνολογία που εδώ και αρκετά χρόνια είναι προσβάσιμη απ΄όλους και σε παγκόσμιο επίπεδο.
τα ιαπωνεζικα αμαξια είναι καλα γιατι είναι αξιοπιστα από κει και περα στους αλλους τομεις είναι υποδεεστερα των γερμανικων αλλα και των γαλλικων αυτοκινητων,σε τομεις ποιοτητας εσωτερικου και στην οδηγικη συμπεριφορα.Απο κει και περα ενας που θα παρει ιαπωνεζικο θα ριξει ένα μερος των χρηματων του στο ονομα της αξιοπιστίας που εχουν τα ιαπωνεζικα και σε τιποτα άλλο.
Δεν σας καταλαβαινω φιλοι.Ποια ευρωπαικα και ποια γιαπωνεζικα?Ο ορος παγκοσμιοποιηση τα εχει αλλαξει ολα αυτα!Απλα πραγματα.Εγω εχω ενα grande punto που το πατωμα του το φορανε αλλα 5 μοντελα παραγωγης αλλων εταιρειων.Φοραει abs bosch που το φορανε σχεδον ολοι κτλ.Πρεπει να καταλαβετε οτι ολοι οδηγαμε αυτοκινητα που εχουν μικροδιαφορες!
Αυτό που κοιτάνε οι περισσότεροι αγοραστές. Να μην τους ταλαιπωρεί με συνεργεία και με ζημιές που κοστίζουν. Μπορεί στο παρελθόν να μην είχαν το Ευρωπαικό κράτημα και επίπεδο κύλισης, αλλά όταν το έβλεπες να μην βγάζει ζημιά όπως το δικό σου Ευρωπαικό που μπορεί να ήταν ομορφότερο, ποιο άνετο, το σκεφτόσουν. Η τσέπη πάντα μετράει. Οι ζημιές κοστίζουν. Οι Ιάπωνες το έπιασαν το νόημα και ακόμη και σήμερα κοιτάνε να είναι αξιόπιστοι.
Ιαπωνικά Ι.Χ.; Σαν τα Primera, Accord, 6, Galant; Που δεν είναι Made in Japan; Εστω αυτά που έχουν απομείνει...Κινούμενα μέρη άριστα! Υπάρχουν, όμως και τα υπόλοιπα: Χώροι, πλαστικά, σχεδίαση, τεχνολογίες...Εκεί οι γερμανοί κατασκευαστές δεν πιάνονται!
Εσύ γερμανοτσολιά συνομιλείς με τον πειραιώτη και όταν με εσένα συνομιλεί κάποιος τότε ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ.ΑΚΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΚΙ ΟΛΑΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΩ ΘΑ ΤΑ ΠΩ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Η ΟΧΙ.Η TOYOTA ΚΑΝΕΙ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΜΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΑΝ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ, ΟΧΉΜΑΤΑ, Κ.Τ.Λ. ΛΙΓΟ ΠΟΛΥ ΕΙΤΕ ΕΝΑ MERCEDES, ΕΙΤΕ ΕΝΑ TOYOTA ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΕΞΕΙ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ 30 ΧΡΟΝΙΑ, ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΟΜΩΣ ΚΑΝΕΝΑ ΟΧΗΜΑ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ 30 ΧΡΟΝΙΑ.-ΠΑΡΕ ΜΙΑ ΤΩΡΙΝΗ MERCEDES ΟΠΟΙΑ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ ΚΑΙ ΕΝΑ TOYOTA ΟΠΟΙΟ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ ΕΣΥ ΚΑΙ ΚΡΑΤΑ ΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΓΙΑ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΤΟ ΑΛΗΘΕΣ, ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΛΕΣ ΩΣ ΣΥΝΗΘΩΣ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΕΙΝΑΙ.-
@Πειραιωτης:Προσυλωση στην ασφαλεια με ...διχως φρενα;;Δε νομιζω ΤΑΚΗ.. 2)Και η κουγιοτα με τον Χιτλερ πηγε,δυστηχως για σενα μονο τα ΠΟΝΥ,τα γαλλικα και τα αγγλικα αντισταθηκαν...
@Τροικα:1)Ακομα και τα ΓΙΟΥΓΚΟ πιο πολυ απο 2 χρονια κρατανε... 2)Τογιοταρα;;Αχαχα ουτε ΤΣΟΜΠΑΝΗΣ που νομιζει οτι μονο το Hilux υπαρχει,δε θα ελεγε τογιοταρα... Υγ:30 ΧΡΟΝΙΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ (MOBILO LIFE),ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ...THE BEST OR NOTHING...
Μη τα ξαναλεμε,μπροσταρης ειναι η Renault που κατεχει το 50% της Νισσαν...