
Τι έχουν τα ιαπωνικά αυτοκίνητα και κρατούν πιστό το κοινό τους παρότι -όπως λένε οι ίδιοι- σχεδιάζουν τα μοντέλα τους σύμφωνα με τις απαιτήσεις των Ευρωπαίων καταναλωτών;
Ευρωπαίοι... Ιάπωνες
3.844 Επισκέψεις στο άρθρο (24/3/2016)
Οι Ιάπωνες έχουν κάνει την Ευρώπη δεύτερο σπίτι τους. Όχι μόνο σχεδιάζουν τα αυτοκίνητά τους σύμφωνα με τις ανάγκες των Ευρωπαίων οδηγών, αλλά και έχουν μεταφέρει τα εργοστάσιά τους στην Γηραιά Ήπειρο, προκειμένου να βρίσκονται πιο κοντά στις αγορές της.
autotriti team
Παρά την Ευρωπαϊκή τους όμως στροφή, οι Ιάπωνες έχουν καταφέρει να κρατήσουν πιστό το κοινό τους. Και ενώ, όπως λένε οι ίδιοι, σχεδιάζουν αυτοκίνητα που να ανταποκρίνονται στις υψηλές απαιτήσεις των Ευρωπαίων αγοραστών, θεωρούνται «γνήσιοι» Ιάπωνες. Πως το έχουν καταφέρει αυτό;
Πρώτα από όλα, σε αυτήν τους την προσαρμογή οι Ιάπωνες κράτησαν σταθερό τον χαρακτήρα τους. Επέμειναν στην πραγματική ποιότητα, όχι δηλαδή μόνο αυτό που φαίνεται, αν είναι μαλακό ή ευχάριστο, αλλά αν αντέχει, αν κρατάει στον καιρό και τη χρήση. Έβαλαν την αξιοπιστία σε κάθε πτυχή του αυτοκινήτου και την πάντρεψαν με την εξυπηρέτηση μετά την αγορά ώστε να κάνουν τους πελάτες τους να πίνουν νερό στο όνομά τους.
Έπειτα, αναβάθμισαν την ποιότητα κύλισης και την ποιότητα των υλικών στα μοντέλα τους, ώστε να είναι αντίστοιχη με αυτήν των γερμανικών. Βρίσκεσαι για παράδειγμα στην καμπίνα του Toyota Yaris και η ηχομόνωση είναι αντίστοιχη του VW Polo. Ακουμπάς το ταμπλό του Nissan Qashqai και ανακαλύπτεις πως δεν έχει να ζηλέψει κάτι από αυτό του Opel Astra.
Ομοίως, στο πεδίο μάχης των τεχνολογιών οι Ιάπωνες έχουν πια να παρουσιάσουν αξιόλογες τεχνολογίες άνεσης και ασφάλειας. Π.χ. η Toyota έχει το πακέτο τεχνολογιών Safety Sense, η Nissan το Safety Shield. Βέβαια, σε σχέση με τους Ευρωπαίους και δη τους Γερμανούς, το προβάδισμα έχουν μάλλον οι Ευρωπαίοι…
Και τέλος είναι η μοναδική αισθητική τους. Μπορεί τα Ιαπωνικά να προορίζονται για την Ευρώπη, όμως ένα ιαπωνικό μοντέλο είναι εμφανώς ιαπωνικό. Είτε γιατί έχει το φουτουριστικό στοιχείο που οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές δεν έχουν. Είτε γιατί έχουν μοναδικό σχήμα που κανείς άλλος δε θα τολμούσε, απόδειξη το Nissan Juke. Και ναι, οι Ιάπωνες πλέον καθορίζουν τη μόδα και στη σχεδίαση, και τα μοντέλα τους δεν μπορούν να θεωρηθούν άσχημα…
Εσείς όμως τι λέτε; Τι έχουν οι Ιάπωνες και κρατούν πιστό το κοινό τους που δεν έχουν οι Αγγλοι, Γάλλοι, Ιταλοί και Ευρωπαίοι;
Η παγκόσμια πώληση αυτοκινήτου είναι συγκοινωνούν δοχείο.Ο υποψήφιος αγοραστής πάντα θα ψάχνει το "τέλειο" και οι κατασκευαστές ποτέ δεν θα του το δώσουν.Πιστεύει κανείς ότι η TOYOTA δεν είναι ικανή να παράξει όχημα στιβαρό σαν το Γερμανικό η να μας δώσει σαλόνι LANCIA;Αυτό δεν θα γίνει ποτέ διότι απλά δεν θα πουλά κανείς άλλος αυτοκίνητο.Η πίτα είναι εκ των προτέρων μοιρασμένη.Μια τέλεια σχετικότητα δοσμένη στον υποκειμενικό αγοραστή που ικανοποιημένος καλύπτει με την εκάστοτε αγορά του, το πολύ σχετικά δομημένο εγώ του. Γιά όλους έχει ο μπαχτσές. Και επειδή η ζωή είναι μικρή και η συνειδητοποίηση αργή διαδικασία, προκύπτει εν ευθέτω χρόνω νέο πελατολόγιο διότι οι γενιές διαδέχονται η μία την άλλη ταχύτατα.Και το ερώτημα Ευρωπαίος η Ιάπωνας κατασκευαστής θα αιωρείται μέχρις αποκαταστάσεως της δικαιοσύνης σαν ευρύτερη έννοια σ' αυτόν τον δύσμοιρο πλανήτη.
Το οτι η νισαν ειναι μπροσταρης στη συνεργασια με τη ρενω απο που προκυπτει;Ακριβως το ΑΝΤΙΘΕΤΟ συμβαινει!Οι κινητηρες που φορανε τα νισαν ειναι γαλικοι,ενω οτι καλο ειχε η νισσαν (τα suv) τα εκανα κοπια η ρενω,κοβωντας ουσιαστικα πωλησεις απο την νισσαν.Επισης η ρενω με τα κατζαρ-νεο μεγκαν-ταλισμαν εχει πληρεστατη γκαμα,ενω ηρθε πρωτη σε πωλησεις στη 1η 2η και 4η πιο δημοφιλη κατηγορια...