Tο Panda από πλευράς χώρων βρίσκεται στο ενδιάμεσο, ενώ το χαρακτηριστικό του είναι η ψηλή θέση οδήγησης που δίνει καλή περιφερειακή ορατότητα.
Χώροι: Μεγάλωσε το Aygo, σε πολύ καλά επίπεδα Panda & up!
93.330 Επισκέψεις στο άρθρο (8/7/2015)
Ξεκινώντας με το Aygo, αυτό μεγάλωσε σε διαστάσεις, προσφέροντας άνετους χώρους επιβατών μεν, αλλά δεν κατορθώνει να ξεπεράσει σε αυτόν τον τομέα τους ανταγωνιστές του. Βέβαια, τέσσερις ενήλικες επιβάτες με κάποιες παραχωρήσεις θα βολευτούν, σε ό,τι αφορά στο χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών και στο χώρο για τους ώμους τους. Στο κομμάτι του πορτ-μπαγκάζ, η Toyota έχει αυξήσει κατά 29 λτ. τον ωφέλιμο όγκο, με αυτόν να φθάνει στα 168 λτ. και να βρίσκεται στο μέσο όρο της κατηγορίας. Το up! παρά τις compact διαστάσεις έχει άνετους χώρους επιβατών, ειδικά στον τομέα των πίσω γονάτων, που κερδίζει κατά κράτος τους αντιπάλους του, ενώ διαθέτει και το μεγαλύτερο πλάτος (1.305 χλστ) πίσω. Το Panda κατατάσσεται δεύτερο στον τομέα των χώρων, έχοντας ένα προβάδισμα για τα κεφάλια των πίσω λόγω του αυξημένου ύψους του αμαξώματος, χαρακτηριστικό που επιτρέπει ο ιδιαίτερος σχεδιασμός του.
Στο πίσω κάθισμα του Aygo, οι χώροι κρίνονται ικανοποιητικοί με βάση τα δεδομένα της κατηγορίας.
Με 10 χιλ ακριβως, παίρνετε το Suzuki Celerio πλούσια εκδοση με κανονικό πίσω παράθυρο, 260 λίτρα πορτ μπαγκαζ, πολυ χώρο για τα γόνατα, πολύ καλες επιδόσεις, χωρίς τελη, πίσω ηλ.παράθυρα, μπλουτουθ και αξιοπιστία ιάπωνα...
είμαι κάτοχος Seat Mii (αδερφάκι του UP) οχι αυτόματο, και πιστεύω ότι μετά από ένα χρόνο μαζί του σαν δεύτερο αυτοκίνητο και όχι χρήση μόνο στην πόλη καθώς έχει κάνει πάνω από 10.000 χλμ αυτή την περίοδο σε ανοιχτούς δρόμους με ταχύτητες 120+ θα έλεγα οτι ειναι μια επιλογή που θα την έκανα ξανα με κλειστά μάτια.
Αν δεν ενδιαφέρεστε για το ''μπραντ'' το ίδιο ακριβως αυτοκίνητο η σκοντα το δίνει 1000 περίπου ευρώ φτηνότερα και με 4 Χρόνια εγγύηση...
Με 10 χιλ ακριβως, παίρνετε το Suzuki Celerio πλούσια εκδοση με κανονικό πίσω παράθυρο, 260 λίτρα πορτ μπαγκαζ, πολυ χώρο για τα γόνατα, πολύ καλες επιδόσεις, χωρίς τελη, πίσω ηλ.παράθυρα, μπλουτουθ και αξιοπιστία ιάπωνα...
είμαι κάτοχος Seat Mii (αδερφάκι του UP) οχι αυτόματο, και πιστεύω ότι μετά από ένα χρόνο μαζί του σαν δεύτερο αυτοκίνητο και όχι χρήση μόνο στην πόλη καθώς έχει κάνει πάνω από 10.000 χλμ αυτή την περίοδο σε ανοιχτούς δρόμους με ταχύτητες 120+ θα έλεγα οτι ειναι μια επιλογή που θα την έκανα ξανα με κλειστά μάτια.