Οι 85 ίπποι του Panda προσφέρουν την καλύτερη επίδοση για τη διαδικασία του 0-100 χλμ/ώρα ανάμεσα στα αυτοκίνητα του συγκριτικού.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Οι 85 ίπποι του Panda προσφέρουν την καλύτερη επίδοση για τη διαδικασία του 0-100 χλμ/ώρα ανάμεσα στα αυτοκίνητα του συγκριτικού.

Κινητήρες-Κιβώτια: Ισχυρό και πιο οικονομικό το Panda

93.336 Επισκέψεις στο άρθρο (8/7/2015)

Στα αυτοκίνητα του συγκριτικού η μετάδοση της κίνησης γίνεται από ημιαυτόματα (χωρίς συμπλέκτη) κιβώτια 5 σχέσεων. Αυτά, από μόνα τους, προσδίδουν εν γένει μια μέτρια απόκριση στα απότομα κατεβάσματα, σε όλα τα μοντέλα, με τις διαφορές μεταξύ τους να είναι μικρές. Ξεκινώντας από το δυνατότερο κινητήρα του συγκριτικού, αυτός είναι ο 2κυλινδρος TwinAir των 85 ίππων, που κινεί το Panda και προσφέρει τις πιο καλές επιδόσεις του συγκριτικού. Πολύ χαμηλή είναι και η μέση κατανάλωση που ανακοινώνει η Fiat (4,1 λτ./100 χλμ). 

Όπως και στο Panda, το αυτόματο AS&G κιβώτιο του up! αρέσκεται να λειτουργεί στο manual mode. Ο 3κυλινδρος κινητήρας του up!, υπολείπεται κατά 10 άλογα από αυτόν του Panda, αλλά διαθέτει ένα κύλινδρο επιπλέον, o οποίος του εξασφαλίζει πιο smooth λειτουργία, συγκριτικά με τον TwinAir. Με 75 ίππους, η μέση εργοστασιακή κατανάλωσή του up! δεν υπερβαίνει τα 4,5 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές ρύπων τα 105 γρ./χλμ. Σε καλό επίπεδο για την κατηγορία κυμαίνονται οι επιδόσεις του, αν και η μακριά κλιμάκωση του 5τάχυτου κιβωτίου (ειδικά στις 2 τελευταίες σχέσεις) κάνει απαραίτητη την κίνηση με μία ταχύτητα κάτω. 

Στην περίπτωση του Aygo κάτω από το καπό του, υπάρχει ο, εκ βάθρων αναβαθμισμένος, 3κύλινδρος 1.000αρης κινητήρας, που κινούσε και το παλιό. Το τελικό αποτέλεσμα μας δίνει ένα μηχανικό σύνολο με 69 ίππους (+1 από πριν), αλλά κυρίως 95 Nm ροπής στις 4.530 σ.α.λ., εκ των οποίων τα 85 Nm είναι διαθέσιμα μόλις από τις 2.000 σ.α.λ. Το κιβώτιο είναι το «x-shift» 5 σχέσεων με manual λειτουργία , που συμβάλει στην άνεση κυρίως στις καθημερινές μετακινήσεις. Από την άλλη βέβαια, σε πιο γρήγορες εναλλαγές, το κιβώτιο αυτό εμφανίζει μια υστέρηση, «κόβοντας» μερικά δευτερόλεπτα στις μετρήσεις επιτάχυνσης (14,9 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα), προς χάρη βέβαια της κατανάλωσης (4,2 λτ./100 χλμ.). Ωστόσο, με εκπομπές ρύπων στα 97 γρ./χλμ., δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας.


Ο 3κύλινδρος 1.000άρης κινητήρας του Aygo έχει προσανατολισμό… οικονομίας, παραμένοντας «ζωηρός» και πρόθυμος στο να ανεβάσει στροφές.

Ο 3κύλινδρος 1.000άρης κινητήρας του Aygo έχει προσανατολισμό… οικονομίας, παραμένοντας «ζωηρός» και πρόθυμος στο να ανεβάσει στροφές.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
moto