Ford Fiesta Vs Suzuki Swift Sport: Supermini με 125+ άλογα & αύρα hot hatch
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ford Fiesta Vs Suzuki Swift Sport: Supermini με 125+ άλογα & αύρα hot hatch

18.589 Επισκέψεις στο άρθρο (21/5/2022)

Εξοπλισμένα με ήπια υβριδική τεχνολογία και σβέλτους κινητήρες, πλούσια σε εξοπλισμό και με επιδόσεις που... φυσάνε, τα Ford Fiesta ST-Line και Suzuki Swift Sport είναι δύο επιλογές προσανατολισμένες στην οδηγική απόλαυση. Ποια είναι η καλύτερη επιλογή;

Φτιαγμένα για την πόλη και την πίστα

Το στήσιμό τους είναι προσανατολισμένο ξεκάθαρα στο fun to drive, το ίδιο και η εμφάνιση σε αμάξωμα και καμπίνα. Τα Ford Fiesta ST-Line και Suzuki Swift Sport είναι δύο προτάσεις με σαφή σπορ προσανατολισμό που έρχονται να καλύψουν το ενδιάμεσο στάδιο μεταξύ των κλασικών μικρών και των hot-hatch μοντέλων στην κατηγορία των supermini. Για να πετύχουν τον στόχο τους, φοράνε ισχυρά μοτέρ με ιπποδύναμη 125+ αλόγα, έχουν ανάρτηση με πιο σκληρή ρύθμιση για καλύτερη συμπεριφορά σε καθεστώς πίεσης, ενώ ταυτόχρονα προσαρμόζονται στις σύγχρονες απαιτήσεις των αγοραστών όσον αφορά τον εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. Για τις ανάγκες της σύγκρισης επιλέγουμε στα ίδια (περίπου) λεφτά το Ford Fiesta των 125 ίππων στο εξοπλιστικό πακέτο ST-Line με αυτόματο κιβώτιο Powershift και το Suzuki Swift Sport με 129 άλογα και χειροκίνητο κιβώτιο. Και στα δύο μοντέλα συναντάμε ήπια υβριδική τεχνολογία με κύκλωμα 48V.


Ασφαλές κάθε ώρα της ημέρας λόγω των στάνταρ LED προβολέων το Ford Fiesta, αποκτά δυναμικό look με την σπορ και χαμηλωμένη ανάρτηση της έκδοσης ST-Line.

Ασφαλές κάθε ώρα της ημέρας λόγω των στάνταρ LED προβολέων το Ford Fiesta, αποκτά δυναμικό look με την σπορ και χαμηλωμένη ανάρτηση της έκδοσης ST-Line.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Φθηνότερο και με αυτόματο κιβώτιο το Ford Fiesta

Αρκετά πλούσια σε εξοπλισμό είναι και τα δύο αυτοκίνητα, καθώς προσφέρουν όσα θα αναζητήσει κάθε αγοραστής από το καινούργιο του όχημα. Μεγάλη και έγχρωμη οθόνη αφής, LED φώτα ημέρας, 17άρες ζάντες αλουμινίου και μία πλήρη σουίτα συστημάτων ασφαλείας (αυτόματο φρενάρισμα, adaptive cruise control κ.ά.). Στις επιμέρους διαφορές, το Suzuki Swift Sport διαθέτει κάμερα οπισθοπορείας και προβολείς ομίχλης, παροχές που κοστίζουν επιπλέον 1.823 ευρώ. Σε μικρότερο κόστος, από την άλλη πλευρά, βρίσκεται το Ford Fiesta που λανσάρεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Powershift 7 σχέσεων, έχοντας φυσικά και το κορυφαίο στην αγορά πλεονέκτημα της 8ετούς εργοστασιακής εγγύησης, με αποτέλεσμα η πλάστιγγα να γέρνει εν τέλει ξεκάθαρα προς το μέρος του.

Σχεδίαση: Επιθετική ανανέωση με τις κατάλληλες πινελιές

Η εμφάνιση ενός αυτοκινήτου είναι αποτέλεσμα υποκειμενικό. Εκείνο που σίγουρα θα παραδεχτεί κάθε αντικειμενικός κριτής είναι η δυναμική σχεδιαστική φιλοσοφία που ακολουθούν και τα δύο μοντέλα, απόρροια της ανανέωσης που έχουν δεχτεί. Κάπως έτσι, σπορτίφ είναι η αίσθηση που αφήνει το Ford Fiesta με τον επιθετικό προφυλακτήρα, τα μαρσπιέ και την χρωμιωμένη απόληξη, ενώ η σχεδιαστική αλλαγή στην κυψελωτή μαύρη μάσκα πέτυχε τον σκοπό της. Μιλάμε, φυσικά, για την τοποθέτηση του μπλε οβάλ σήματος μέσα στη μάσκα και όχι στο χείλος του καπό, λεπτομέρεια που δίνει πόντους στο ανανεωμένο look του μικρού της Ford.
 
Αρκετά ενδιαφέρουσα εικόνα συναντάμε και στο Suzuki Swift Sport. Το ιαπωνικό μικρό έχει και αυτό μία όμορφη στο μάτι «πλεκτή» γρίλια, με το κοντό μήκος-μεταξόνιο, τα φαρδιά μετατρόχια, τα σπόιλερ και τις διπλές εξατμίσεις μέσα στον πίσω διαχύτη να κερδίζουν τις εντυπώσεις. Σε αμφότερα, το αντίστοιχο λογότυπο «προέλευσης» στο πίσω μέρος δείχνει και τον σπορ χαρακτήρα τους.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Mercedes
test center