• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Φοβερό κράτημα και ουδέτερη συμπεριφορά παρουσιάζει το Focus στο δρόμο, με το πίσω μέρος να βοηθά στην τοποθέτηση αν επιθυμείς κάτι διαφορετικό. Η παρεχόμενη αίσθηση σε κάθε περίπτωση είναι εξωπραγματική για τα δεδομένα της κατηγορίας.

Ο αρχοντικός τρόπος που πατάει το νέο Kia Ceed στο δρόμο, το άκαμπτο πλαίσιο, η απορροφητικότητα της ανάρτησης, ο χαμηλός θόρυβος στην καμπίνα και η πολύ καλή ποιότητα κύλισης είναι τα στοιχεία που κερδίζουν αμέσως την προσοχή στο Ceed.

Και οι παντρεμένοι έχουν ψυχή. Αυτό το δόγμα ακολουθεί το SEAT Leon δίδοντας στον οικογενειάρχη μια πιο «εύγευστη» οδηγική εμπειρία και μοιάζει να το… ευχαριστιέται όταν το βάλει κανείς σε πιο γρήγορο τέμπο.

Οδική συμπεριφορά: Μια βόλτα ακόμα για να αποφασίσουμε…

Διαβάστηκε από 90809 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/8/2019
 

Η εικόνα του κάθε αυτοκινήτου στο δρόμο είναι η κύρια αιτία που τα φέραμε «αντιμέτωπα» στις σελίδες αυτές. Πίσω από το τιμόνι του Leon περνούσαμε πάντα όμορφα, το Focus είναι συναρπαστικό ακόμα περισσότερο στην τελευταία του γενιά και το Ceed μπαίνει με φιλοδοξίες σε αυτή την κόντρα των καλύτερων μικρομεσαίων. 

Ξεκινώντας από αυτό, σε μια εποχή που οι περισσότεροι έχουν αφήσει πίσω τους την υιοθέτηση άξονα πολλαπλών συνδέσμων για την πίσω ανάρτηση, η Kia στηρίζει την «επίθεσή της» σε αυτό, στη νέα πιο άκαμπτη πλατφόρμα και στις πιο σφιχτές αναρτήσεις. Στην πράξη τα καταφέρνει περίφημα, επιδεικνύοντας ένα πολύ σταθερό και ενδιαφέρον σύνολο που είναι «ζωντανό» σε κάθε περίπτωση. Πατάει αρχοντικά, έχει πολύ καλή ποιότητα κύλισης και είναι άνετο, ενώ στις στροφές δεν γέρνει αισθητά και εκπλήσσει με την ουδετερότητά του. Το τιμόνι του «χάνει» λίγο σε αμεσότητα σε γρήγορους ρυθμούς, ενώ τα φρένα του ικανοποιούν τα μέγιστα με την απόδοση και την αίσθησή τους (απόδοση ίδια με του Leon).

Το Leon είναι και ήταν πάντα ένα από τα πιο ενδιαφέροντα αυτοκίνητα της κλάσης του, ικανό να παρασύρει τον οδηγό σε έναν πιο σπορτίφ ρυθμό από τα συνηθισμένα. Το πλαίσιο «δείχνει» πολύ ελαφρύ και ευέλικτο και σταθερό ακόμα και σε απότομες αλλαγές κατεύθυνσης, με την ανάρτηση να ελέγχει απόλυτα τις δυνάμεις που ασκούνται εκεί, προσφέροντας την ίδια στιγμή και καλά επίπεδα άνεσης. 

Στο Focus τα πράγματα είναι πιο ξεκάθαρα. Δεν υπάρχει άλλο μικρομεσαίο σήμερα που να βγάζει τόσο οδηγοκεντρικό χαρακτήρα και αυτό οφείλεται τόσο στην αποτελεσματικότητά του όσο και στην κορυφαία αίσθηση που προσφέρει. Στην πράξη αν και «απώλεσε» την ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων που πρώτο «λάνσαρε» στην κατηγορία, αυτό δεν γίνεται αντιληπτό σε καμία περίπτωση και από κανέναν οδηγό. Παραμένει εξαιρετικά σταθερό και ευθύβολο όμως είναι και πιο άνετο σε σχέση με το παρελθόν. Η πιστότητα και η αμεσότητά του να περάσει τις εντολές του οδηγού στο δρόμο παραμένει το βασικό του χαρακτηριστικό, μαζί με τον πιο ευχάριστο οδηγικό του χαρακτήρα γενικότερα που απορρέει από την ρυθμισιμότητά του και την συμμετοχή του πίσω μέρους στην όλη διαδικασία. Τα προγράμματα οδήγησης που διαθέτει, συμπληρώνουν τον «ψαγμένο» οδηγικό του χαρακτήρα μέσα από τις ρυθμίσεις (Normal, Eco, Sport). 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 1 σχόλια