Ford Kuga: Να το πάρω Plug-in υβριδικό ή diesel;
19 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ford Kuga: Να το πάρω Plug-in υβριδικό ή diesel;

11.659 Επισκέψεις στο άρθρο (15/3/2022)

To Ford Kuga προσφέρεται τόσο σε πετρέλαιο όσο και σε Plug-in έκδοση με κοινό τους σημείο να είναι η οικονομία καυσίμου. Ποιες είναι οι διαφορές ανάμεσα τους και τελικά ποια έκδοση συμφέρει περισσότερο;

Nα αγοράσω το Ford Kuga σε Plug-in ή diesel;

Το Ford Kuga παίζει σε διπλό ταμπλό, αφού από τη μία στοχεύει στους αγοραστές των C-SUV, από την άλλη όμως δεν αφήνει αδιάφορους αυτούς των μεσαίων SUV. Δύο κατηγορίες στις οποίες περνάει ακόμα η «μπογιά» του diesel για αυτούς που θέλουν περισσότερη οικονομία, ωστόσο με τα Plug-in υβριδικά αυτοκίνητα να συνδυάζουν βενζίνη και ηλεκτρισμό τα πράγμα περιπλέκεται την ίδια ώρα που η κατανάλωση μειώνεται ακόμα περισσότερο. Το Ford Kuga προσφέρει στην γκάμα του και τις δύο επιλογές, με τον 1,5 EcoBlue κινητήρα των 120 ίππων να συνδυάζεται πλέον μόνο με 8άρι αυτόματο, ενώ την ίδια ώρα το Kuga PHEV έρχεται με 225 ίππους, «συστεγάζοντας» κάτω από το ίδιο αμάξωμα, όπως προαναφέραμε, έναν κινητήρα βενζίνης 2,5 λτ. και έναν ηλεκτροκινητήρα που συνεργάζονται με αυτόματη μετάδοση CVT.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Εμφάνιση: Ελάχιστες διαφορές εξωτερικά

Από τη στιγμή που ουσιαστικά μιλάμε για το ίδιο μοντέλο οι εξωτερικές τους διαφορές είναι ελάχιστες. Μόνο αν παρατηρήσει κάποιος το πορτάκι στο μπροστά αριστερά φτερό ή το σηματάκι «Plug-in Hybrid» δεξιά στην πίσω πόρτα θα καταλάβει την κατά το ήμισυ ηλεκτρική του φύση, οπότε οι βασικές διαφορές εντοπίζονται στα κινητήρα σύνολα. Αυτό είναι άλλωστε και το ζητούμενο, αφού μιλάμε για οικονομία. 

Κινητήρες: Οικονομικός ο diesel, «δεν καίει» το Plug-in

Το Kuga PHEV συνδυάζει έναν 4κύλινδρο ατμοσφαιρικό 2,5 λτ κινητήρα κύκλου Aτκινσον με ηλεκτροκινητήρα. Ο τελευταίος αντλεί ενέργεια από μία μπαταρία ιόντων λιθίου 14,4 kWh (10,6 kWh ωφέλιμη χωρητικότητα), η οποία φορτίζει σε 6 ώρες σε απλή πρίζα και σε 3,5 ώρες σε Ford Wall-Box. H συνδυαστική τους ισχύ αγγίζει τους 225 ίππους. Το μυστικό της επιτυχίας είναι η ηλεκτρική αυτονομία. Με μια πλήρη φόρτιση και ECO λειτουργία στη δοκιμή που πραγματοποιήσαμε καταφέραμε μέχρι και 70 χλμ., δηλαδή κινηθήκαμε με μηδενική κατανάλωση και μάλιστα σε ρεαλιστικές ταχύτητες (έως 135 χλμ./ώρα). Μετά και με δεδομένη τη συνεχόμενη ανάκτηση ενέργειας κατά το φρενάρισμα ή το άφημα του γκαζιού και τη δυνατότητα φόρτισης από τον κινητήρα, η μέση κατανάλωση στη διάρκεια της δοκιμής δεν ξεπέρασε τα 4,0 λτ./100 χλμ. Με μπαταρία και χωρίς ιδιαίτερη προσοχή η κατανάλωση ήταν τριγύρω στα 3,5 λτ./100 χλμ. 

Στην αντίπερα όχθη έχουμε τον 1,5 κινητήρα diesel με απόδοση 120 ίππων συνεργαζόμενο το 8άρι αυτόματο κιβώτιο της Fοrd. Στην πράξη ο EcoBlue κινητήρας διακρίνεται για τα πολιτισμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας του, που ορίζονται από τα χαμηλά επίπεδα θορύβου, χωρίς ίχνος κροταλίσματος, το θετικό του τράβηγμα από χαμηλά και την επάρκεια ροπής στις μεσαίες στροφές. Στις περισσότερες περιπτώσεις το κιβώτιο αυτό προσφέρει ομαλές και σχετικά γρήγορες εναλλαγές, προσφέροντας παράλληλα και δεδομένη ευκολία κίνησης. Φτάνοντας στην κατανάλωση και κοιτώντας τους αριθμούς της δοκιμής, συγκριτικά με τη χειροκίνητη έκδοση η κατανάλωση είναι αυξημένη, από τα 6,5 λτ./100 χλμ. στα 7,2 λτ./100 χλμ, αριθμός σημαντικά πιο αυξημένος σε σχέση με το PHEV αδερφάκι του.

Συνέχεια του άρθρου >>>
home pro
moto