
Γερμανία vs Ιαπωνία
33.658 Επισκέψεις στο άρθρο (29/8/2015)
Γερμανικό ή ιαπωνικό αυτοκίνητο; Είναι όπως λέμε Μύκονος ή Σαντορίνη, ξανθιά ή μελαχρινή ή κάτι με περισσότερο βάθος;
autotriti team
Ο Γερμανός Kλάους Α. Ποιότεν και ο Ιάπωνας Φοβερό Τομοτεράκι παίρνουν θέση. -Εμείς ανακαλύψαμε το αυτοκίνητο. Εσείς φτιάξατε αυτοκίνητα από το 1930 και μετά είπε ο Γερμανός για να αρχίσει ο καυγάς. Το σωτήριο έτος 1885 στη Γερμανία εμφανίστηκε από τον Καρλ Μπεντζ αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης και καύσιμο τη βενζίνη, του Νικόλαους Όττο. Η εφεύρεση κατοχυρώθηκε στον Γερμανό Κ. Μπεντς (παρότι ο Βέλγος Ετιέν Λενουάρ είχε παρουσιάσει πρώτος το 1862 κάτι ανάλογο) για αυτό και το αυτοκίνητο μπορούμε να πούμε πως έχει γερμανικές ρίζες. Τα πρώτα επιβατικά αυτοκίνητα στην Ιαπωνία άρχισαν να παράγονται από τη Nissan και την Toyota στις αρχές της δεκαετίας του Ά30.
-Εμείς όμως εξελίσσουμε συνεχώς και σύντομα καλύψαμε το χαμένο έδαφος», απάντησε ο Ιάπωνας. Για να μην σου θυμίσω τον αστικό μύθο με το λεπτότερο σύρμα που μας στείλατε και σας το επιστρέψαμε κούφιο.
-Τομοτεράκι Σαν, όπως είπες και εσύ αυτά είναι αστικοί μύθοι. Κοίτα την πραγματικότητα. Τα γερμανικά αυτοκίνητα όχι μόνο τα προτιμούν αυτοί που τα θέλουν, αλλά και όλοι οι υπόλοιποι θα τα έπαιρναν ευχαρίστως. Πόσο μεγαλύτερη επιτυχία μπορεί να έχει μία εθνική αυτοκινητοβιομηχανία; Είναι η ασφάλεια, η υψηλή μεταπωλητική αξία; Ο συνδυασμός; Το σίγουρο είναι πως οι Γερμανοί έχουν ξεπεράσει την εποχή που τα αυτοκίνητά τους ήταν απλά «ποιοτικά». Είναι πλέον πολύ παραπάνω. Είναι τεχνολογικά προηγμένα. Οι σημερινές γενιές των γερμανικών μοντέλων συνδυάζουν υψηλές αποδόσεις που όλοι περιμένουν από ένα γερμανικό αυτοκίνητο με χαμηλές καταναλώσεις που όλοι θεωρούμε πλέον δεδομένες σήμερα. Σίγουρα στη σχεδίαση δεν τολμάμε, δεν δείχνουμε και πολύ πάθος. Έχουμε και τη μύτη λίγο ψηλά, μαζί με τις τιμές. Όμως το αξίζουμε γιατί φτιάχνουμε τα καλύτερα και πιο ποιοτικά αυτοκίνητα.
-Αν νομίζεις Κλάους πως θα κάνω χαρακίρι είσαι γελασμένος. Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία, ορμώμενη από τον κώδικα τιμής που ακολουθεί η κοινωνική ηθική της χώρας, έφερε στην αγορά μοντέλα που δεν σου μένουν στο δρόμο, δεν πάνε για πέταμα και δεν περνάνε τη ζωή τους στα συνεργεία. Για κοίτα στην έρευνα Αutocheck του Auto Τρίτη και τα ξαναλέμε. Έπειτα, όταν οι Ιάπωνες έφτιαχναν πολύστροφα μοτέρ και έβγαζαν από 120 ίππους στο λτ. χωρίς turbo εσείς ζουλάγατε τα πλαστικά να δείτε αν είναι μαλακά. Τα υβριδικά; Ποιος σας τα έμαθε; Είμαστε στην πρώτη γραμμή της τεχνολογίας και αν καμιά φορά υστερήσουμε, όπως στα turbo βενζίνης, ερχόμαστε για να το τερματίσουμε. Εντάξει στη σχεδίαση και εμείς δεν είμαστε Ιταλοί, αλλά ότι κάνουμε «δουλεύει» για χρόνια και οι τιμές μας, με εξαίρεση τη Honda, είναι ανταγωνιστικές. Δεν κάνουμε όμως συγκρίσεις σε δημοφιλείς κατηγορίες για δούμε πόσα απίδια χωράει ο σάκος καθενός;Aς κάνουμε!
Μήπως τελικά δεν υπάρχουν καλές ή λιγότερες καλές σχολές απλά καλά ή λιγότερο καλά αυτοκίνητα, που προκύπτουν από τα χαρακτηριστικά, που κάθε σχολή θέλει να δώσει σε ένα μοντέλο; Εσείς τι λέτε;
Ιαπωνία τα καλύτερα και αξιόπιστα αυτοκίνητα
Μόνο ιαπωνικό. Ποτέ ξανά σε γερμανό ευρώ που βγάζω με πολύ κόπο.
ΕΧΩ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ 12 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ. 1 MERCEDES,2 OPEL,1 LANCIA,1 ΡΕΝΟ,1 BMW,2 NISSAN KAI 4 TOYOTA! OI ΑΡΙΘΜΟΙ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΙΣΟΠΑΛΙΑ ΟΜΩΣ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΙΑΠΩΝΑΣ ΧΤΙΖΕΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΕΙ ΩΣ ΛΑΟΣ. ΤΙΜΗ,ΣΕΒΑΣΜΟΣ,ΑΓΩΝΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΜΟΝΗ ΣΤΟ ΑΚΡΙΒΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟ ΠΕΡΙΠΟΥ! ΣΤΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΜΟΝΤΕΛΟ,Ο,ΤΙ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕ ΣΩΣΤΑ ΕΧΕΙ ΦΤΙΑΧΤΕΙ ΡΟΛΟ,Ι. Ο ΙΑΠΩΝΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΣΠΡΩΞΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΡΑΠΕΖΙ! ΘΑ ΣΚΥΨΕΙ ΕΛΑΦΡΑ,ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΑΙΤΩΝΤΑΣ ΥΠΟΤΑΓΗ ΟΠΩΣ Ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ!!!
Πρώτα peugeot 106, αρκετά ευχαριστημένος. Μετά Xsara, πολύ αργό και το χρυσοπλήρωσα μετά τα 5 χρόνια. Όλων των ειδών οι βλάβες. Μετά Focus 1.6. Τι να λέμε. Δώστου στροφή. Αλλά μεγάλη κατανάλωση και βλάβη στο clima πάνω από 1000€, οπότε το αφήνω να υπολειτουργεί. Με τρέλανε πέρσι το Civic 1.6d. Κορυφή παντού. Σε γενικές γραμμές Ιαπωνία, γιατί συνεχίζει να φτιάχνει σούπερ κινητήρες με κορυφαία οικονομία και έχει πιάσει, προ πολλού, την κορυφή του ανταγωνισμού στην οδική συμπεριφορά. Για αξιοπιστία τα ξέρουμε όλοι. Ονειρεύομαι το Hrv 1.6, αλλά και με το SX4 Scross 4X4 θα ήμουν πολύ ευχαριστημένος. Οι γερμανοί και ειδικά το VWGroup έχουν καθίσει στις δάφνες τους. Υ.Γ. Αν το 1998 είχα πάρει το Civic 1.4 και όχι το Xsara 1.4, παρόμοια χαρακτηριστικά στο δρόμο, έμφαση στην άνεση, θα το πούλαγα το 2008 για 2.000 τουλάχιστον και όχι για 800€ που πούλησα το δικό μου. Ιαπωνία ή Κορέα, μέχρι να βάλουν μυαλό και να κόψουν το αφ΄υψηλού.
Εγώ είμαι γιαπωνεζοφιλος στα αυτοκίνητα διότι έχω αναγάγει την αξιοπιστία σε νούμερο ένα παραγοντα επιλογής ειδικά μέσα στην κρίση! Κάποιος άλλος μπορεί να εστιάζει στην απτή ποιότητα ή στην άνεση που να υπερτερούν τα γερμανικά και έτσι να μην του αρέσουν τα ιαπωνικά! Το σίγουρο είναι ότι ο καθένας έχει τους λόγους του που υποστηρίζει την κάθε σχολή και σε καμία περίπτωση η επιλογή του ενός ή του άλλου δεν είναι λάθος απλά εξυπηρετεί διαφορετικές ανάγκες και προτεραιότητες! Γούστα είναι αυτά και ευτυχώς που υπάρχει ποικιλία προτάσεων για να τα ικανοποιούμε! Θα επιμείνω λοιπόν στην χοντάρα μου και δεν θα την άλλαζα για κανένα γερμανικό μικρομεσαίο αντιστοιχης τιμής κτίσης! Σέβομαι παράλληλα όμως- ασχέτως αν διαφωνώ και μάλιστα πολύ- την άποψη εκείνου που επέλεξε ένα γκολφ ή ένα άστρα! Μακάρι να έχει και αυτός καλά και πολλά χιλιόμετρα όπως εγώ κάνω τόσα χρόνια με τα αυτοκίνητα της χόντα!
ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΟΥΜΕ ΚΑΤΙ. ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΙΑΠΩΝΕΣ PREMIUM ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΞΕΠΕΡΝΟΥΝ ΣΕ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ. ΕΙΧΑ ΔΕΙ ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΕΝΑ LEXUS RCF KAI MIA BMW M4. ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΠΛΗΡΩΦΟΡΗΣΩ ΠΩΣ ΤΟ LEXUS ΣΕ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΗΤΑΝ ΑΝΩΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΗ M4. ΕΧΕΙ ΒΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΔΙΠΛΑΣΙΕΣ ΣΕ ΠΑΧΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΗΣ Μ4 ΚΑΙ ΑΝ ΤΑ ΚΟΙΤΑΞΕΙΣ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΑΝ ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΕΜΕΝΟ ΤΟ LEXUS, ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΣΥΜΠΑΓΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΠΟ ΤΗ M4. ΟΙ ΙΑΠΩΝΕΣ ΕΧΟΥΝ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΟΠΛΟΣΤΑΣΙΟ ΑΠΛΑ ΛΟΓΩ ΚΟΣΤΟΥΣ ΔΕΝ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΑΥΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
Που είσαι ''loukia'' να βάλεις τα πράγματα σε μια τάξη;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Τα ιαπωνεζικα αμαξια κερδιζουν σε αξιοπιστια και τεχνολογια.Αντιθετως τα γερμανικα αμαξια φημίζονται για την πολυτελια και την ποιοτητα τους.Η επιλογή για τους καταναλωτες είναι θεμα τι καλυπτει πιο πολύ στον καθενα.Παντως τα γερμανικα αμαξια είναι καλυτερα από τα ιαπωνικα σε τομεις όπως οδικη συμπεριφορα στιβαροτητα παθητικη ασφαλεια.
Ta lapwnesika autokinhta edw kai pola xronia exoun diksei thn ikanothta tous se polous tomeis opws antoxhs .oikonomia desgin..kai timh...kai einai asunagwnista me GERMANIKA.
Εξαρτάται. Αν μπορείς να ανταποκριθείς στο κόστος της αγοράς ενός Subaru, τότε δεν υπάρχει τέτοιο δίλημμα. Το ίδιο ισχύει και για τη Mercedes. Αν ως γερμανικά εννοούμε όλα τα υπόλοιπα, όπως και όλα τα υπόλοιπα γιαπωνέζικα, τότε, αν μπορείς να ανταποκριθείς στο κόστος κάποιων πολύ ακριβών βλαβών που παρουσιάζουν τα γερμανικά τα τελευταία χρόνια, μπορείς να προτιμήσεις την καλύτερη αισθητική, ποιότητα κύλισης και οδική συμπεριφορά τους και να σνομπάρεις την αξιοπιστία των γιαπωνέζικων.
ΓΙΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΜΟΝΟ ΙΑΠΩΝΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ 24 ΩΡΕΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΑΘΑΙΝΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ. ΑΠΟ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΜΟΝΟ ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΕΣ MERCEDES, ΜΟΝΟ ΑΥΤΑ ΦΤΑΝΟΥΝ ΤΑ ΙΑΠΩΝΙΚΑ ΣΕ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ.
Ανετα Γερμανια, για την τεχνολογια τους,την ποιοτητα κατασκευης,την οδηγικη συμπεριφορα, την ασφαλεια, το πατημα στο δρομο, εμφανιση,μεταπωλητικη αξια.Ακομα και σαν status δεν υπαρχει συγκριση.Οσο αφορα την αξιοπιστια ας ειχαν τα ιαπωνικα τα καλουδια που εχουν τα γερμανικα και θα βλεπαμε τι θα γινοταν.Η Toyota άλλωστε ειναι ηδη εδω και χρονια πρωτη σε ανακλησεις ενω η Mazda με τους wankel θυμαστε τι γινοταν.Δεν ειναι τυχαιο που εχουν πατωσει οι ιαπωνικες Honda,Mitsubishi,Subaru,Mazda και οι καταναλωτες προτιμανε στην θεση τους κορεατικα κλπ.Με τα γιαπωνεζικα πρεπει να συμβιβαστεις σε πολλα και η ζωη ειναι μικρη για συμβιβασμους.Οτι πληρωνεις παιρνεις μονο τυχαιο δεν ειναι...
Δεν θα κάνω κανένα σχόλιο. Θα διαβάσω όμως με πολύ ενδιαφέρον τα σχόλια των γερμανόφιλων “fanboy”.
Ξέρει κάποιος να μου πει ποιό βγήκε αυτοκίνητο της χρονιάς στην Ιαπωνία για το 2013? Αφήστε, θα σας πω εγώ! Το ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ VW GOLF VII!!
Αν αναφερομαστε σε πριμιουσυνη και πολυτελεια,το γερμανικο αυτοκινητο κερδιζει με σχετικη ανεση,πληθωρα επιλογων σε γκαμες για ολα τα πορτοφολια,ο γιαπωνεζος δεν εχει να επιδειξει τιποτε τα τελευταια 15 χρονια γιαυτο ακομα πιπιλανε την αξιοπιστια ως πανακια.
Δεν εχω αγορασει ποτε γερμανικο ουτε θελω να το κανω αν και εχω οδηγησει μερικα, θεωρω πως ειναι υπερτιμημενα και δεν θεωρω πως μου λειπει κυρος ωστε να παρω καποιο μονο γιαυτο, μου βγαζουν τη ακραια καπιταλιστκη νοοτροπια της συγχρονης ειδικοτερα γερμανιας, πιο κοντα ειμαι σε τιμιες επιλογες οπως ειναι τα ιαπωνικα που δεν εχουν τη πολυτελεια αλλα ειναι φτιαγμενα για απλους ανθρωπους που ξερουν τι δινουν και τι περνουν. Βεβαια αν δεν ηξερα απο αυτοκινητα θα επερνα και εγω μια μερσεντα με το εφαπαξ..η ενα γκολφακι να το εβαζα διπλα απο τα υπολοιπα στη γειτονια η εστω μια μπεμπα του 90 να φαινομουν και εγω μουρατος.
ωραιος AUTOTRITI .Ειδες πιο θεματακι ειχε το προηγουμενο διαστημα τζερτζελο. ειχες γραψει κατι τα σχολια σου για σεβασμο σε ολες τις αποψεις και ειρηνη ημιν ,οπως ελεγες και τσακ σημερα βαζεις το θεματακι για να εχεις μερικα κλικ παραπανω, μμμ ................? για να κανω κι εγω ενα γκαλοπ
Απάντηση: Η πρόταση σας ποια ειναι; γιατί με το θέμα αυτό δεν σεβόμαστε όλες τις αποψεις; Στη συγκεκριμένη ενότητα το κοινό μπορεί να εκφράσει τις απόψεις του γύρω από το αυτοκίνητο. Τι σχέση έχουν αυτά που γράφετε με ένα θέμα αυτοκινήτου;
ολα τα μερη του αυτοκινητου εχουν γαλλικες ονομασιες...παρμπριζ,καπω,βεντiλατερ κλπ...προτιμω γαλλικα!
Ούτε το ένα ούτε το άλλο Σουηδία κύριοι VOLVO
Οσοι ιδιοκτητες Toyota εχουν και μοτοσυκλετα κατα 90% ειναι......Honda. Ρωτηστε τους!(τους τογιοτακηδες)
Οι κινέζοι δεν πατήσανε ποτε στην Volvo τους δωσανε τα λεφτά και πλήρης ελευθερία να κάνουν ότι θέλουν σε 10 χρονια όλοι κινεζικο θα οδηγούμε τα πάντα φτιάχνονται. στην κίνα γερμανικά & ιαπωνικά ανταλλακτικά
Απάντηση: Πώς το ξέρετε αυτό; Από που αποδεικνύεται; Έχουμε κάνει αντίστοιχο θέμα για το συγκεκριμένο ζήτημα, με τίτλο "Έχει Σουηδία στην Κίνα;" http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Exei-Soyhdia-sthn-Kina_124093.asp
Δεν θελω να δωσω παλι λεφτα σε γερμανους αν θελω να σεβομαι την χωρα μας αλλα αυτο που ξεχωρισα στα γερμανικα αστερια ειναι οτι μπορεις να ταξιδευεις με 200 ανετα εκει που σε παιρνει ) και ναβγαινεις ατσαλακωτος και εσυ και αυτο και οχι να πεφτεις σε κενα αερος ευχαριστω.
Και αυτοκινητο της χρονιας 2018 στην γερμανια Mitsubishi!! Το αναφερω ενημερωτικα δν υπαρχει λογος να ασχοληθουμε για το πιο ειναι το αυτοκινητο της χρονιας σε καθε χωρα! Ειναι γουστα και τι ζηταει ο καθενας να βρει!
Εχω ενα golf 1,4 75h μοντελο 2001 εχω γραψει 295000 χιλιομετρα απροβληματιστα μονο τα σερβις του και τα αναλοσημα του .ειναι ενα αυτοκινητο απλο με πολυ καλη ποιοτητα κατασκευης και φοβερο πατημα στο δρομο.δεν μου καιει λαδια δεν μου βγαζει βλαβες.το θεωρο κορυφαιο απο θεμα αξιοπιστιας.πιστευω οτι τα παλαιοτερα αυτοκινητα ηταν τα ποιο αξιοπιστα.το επομενο μου αυτοκινητο οταν αποφασισω να το αλλαξω θα ειναι σιγουρα ατμοσφαιρικο τωρα σε μαρκες δεν κολλαω και τα ιαπωνικα ειναι καλα και τα γερμανικα εξισου το ιδιο.μην παθιαζομαστε ετσι με μαρκες τα αυτοκινητα ειναι για να μας εξυπηρετουν.
και για να απαντησω και στο θεμα ειχα στην ζωη μου 6 Mercedes(slκ. ml.sl.β class sportcoupe kai sportcoupe παλι) 2 bmw (316,318is) ενα fiat coupe(το κιτρινο που εβγαζε ματι),1 peugeot 208,3 vw(1 σκαραβαιο του 59,ενα gti golf,ενα beetle 2012 μοντελο) και μια alfa romneo brera. αν εξαιρεσω την brera Που στο 2 μηνο την πουλησα λογω βλαβων, με κανενα αλλο 30 χρονια που οδηγω πανω απο 40000 χιλ το χρονο δεν ειχα προβλημα. οποτε αυτη την λογικη οτι τα γερμανικα χαλανε εγω δεν την εχω δει. μπορει να ημουνα τυχερος. εχω οδηγησει φτηνα κορεατικο γιαοωνεζικα, τι να πω,δεν τριζουν και ολα τα αλλα αδιαφορα.(οχι mazda δεν εχω οδηγησει )
Chris για ποια Σουηδία μιλάς; μέχρι πρότινος ήταν by Ford τα volvo και τώρα είναι κινέζικα. Κινέζοι την έχουν και Κινέζοι τα εξελίσσουν. Τι σχέση έχουν τα volvo με γερμανικά η ιαπωνικά;
autotriti το να σβηνεις συνεχεια μερος μηνυματων και να βαζεις ............ το θεωρεις στα αληθεια κατι σοβαρο? εφοσον δεν αντεχεις την κριτικη σβησε τουλαχιστον ολο το μηνυμα. πιο τιμιο το βρισκω. και μη μου απαντησεις οτι σβηνεις τα υβριστικα σχολια. δεν ειδα να σου γραφω καμια βρισια. απεναντιας οταν μου απαντανε σε ενα μηνυμα στο οποιο εχουν βαλει .... αυτο το θεωρω βρισια. αν καταλαβες το τι λεω θα με ικανοποιουσε.αμφιβαλω ομως
Απάντηση: Οι χαρακτηρισμοι δεν επιτρέπονται. Θεωρείς σωστή την παρομοίωση που έκανες για ένα θέμα που ανέβηκε και αφορά τα αυτοκινητα;