
Όταν αγοράζετε αυτοκίνητο ασχολείστε με την επίδοσή του στην προστασία για τα παιδιά;
Για εσάς ή τα παιδιά;
Όταν ρωτάτε για την παθητική ασφάλεια ενός αυτοκινήτου, μένετε στα συνολικά αστέρια ή θέλετε να μάθετε και για την ασφάλεια των παιδιών σας;
autotriti team
Ο Οργανισμός που εξετάζει την παθητική ασφάλεια των αυτοκινήτων
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
είναι ο EuroNCAP. Έχεισυγκεκριμένα test πρόσκρουσης και όλοι οι κατασκευαστές στέλνουν σε αυτόν τααυτοκίνητά τους για να τα αξιολογήσει και να τους βάλει τη βαθμολογία με τααστέρια.Αυτά τα αστέρια είναι που γνωρίζει και ο μέσος αγοραστής. Αν έναμοντέλο έχει πάρει πέντε (το άριστο), τότε είναι καλό. Αν έχει βαθμολογηθεί μετέσσερα, τότε μόνο έρχεται η ερώτηση: «Γιατί; Που δεν είναι καλό;»
Το ερώτημα, λοιπόν, είναι, μήπως αυτήν την ερώτηση θα έπρεπε νατην κάνει σε κάθε περίπτωση; Γνωρίζει πως ο EuroNCAP, όταν αξιολογεί την παθητική ασφάλεια ενός οχήματος,κοιτάει τέσσερις διαφορετικούς τομείς;
Ο πρώτος είναι η ασφάλεια των ενηλίκων. Και εδώ τα πράγματα είναιαυστηρά και δύσκολα.
Ο δεύτερος είναι -για κάποιους - πιο σημαντικός, αφού πρόκειταιγια την ασφάλεια των παιδιών. Εδώ, μάλιστα, υπάρχει περίπτωση ένα 4άστερομοντέλο να έχει καλύτερη βαθμολογία στην ασφάλεια των παιδιών από ένα 5αστερο,π.χ. Ford Tourneo Courier και Skoda Fabia,ή ακόμα ένα με 2 αστέρια (Lancia Ypsilon),να έχει καλύτερη βαθμολογία από ένα 4άστερο (Mini Clubman)! Σας φαίνεται παράλογο ή εντυπωσιακό;
Και τέλος, οι άλλοι δύο τομείς που εξετάζει ο EuroNCAP είναι ηασφάλεια των πεζών, δηλαδή πόσο θα τραυματιστεί ο πεζός στο καπό, και ηπαρουσία επικουρικών συστημάτων, όπως το ESP ή το αυτόματο φρενάρισμα.
Μετά λοιπόν από τα παραπάνω,εσείς όταν ακούτε για 5 αστέρια στο EuroNCAP, τι σας έρχεται στονου; Ότι ένα μοντέλο έχει καλή παθητική ασφάλεια γενικά, ή το ψάχνετε παραπάνω;Πόση βάση δίνετε στην παθητική ασφάλεια για τους επιβάτες στο πίσω κάθισμα; Σας ενδιαφέρει η επίδοση του αυτοκινήτου στην προστασία παιδιών;
Δεν λαμβάνω υπόψη τον ανωτέρω ''δολοφόνο εκ προμελέτης'' συμπολίτη που δηλώνει ανερυθρίαστα ότι ''κυκλοφορεί με καραφλά λάστιχα'' βάζοντας σε κίνδυνο εκτός από την δική του και τις ζωές όλων των αθώων που θα βρεθούν μπροστά του. Στο θέμα σας, προσωπικά θα αγόραζα αυτοκίνητο όπου η ασφάλεια ενηλίκων και ανηλίκων θα βρίσκεται σε ισορροπία.
Δεν μας εχει μεινει ευρω για να συντηρησουμε το αυτοκινητο κυκλοφορουμε με φαλακρα λαστιχα και εσεις ασχολειστε με φρου φρου και αρωματα ,μαλον πρεπει να εισαστε κατοικοι εκαλης.
επιλεγω το κατα τεκμηριο καλυτερο για ολους με βαση τα χρηματα που διαθετω και φυσικα αναλογιζομενος τις ερευνες ασφαλειας που εχουν διενεργηθει.
Αυτά τα τεστ συγκρούσεων σου δείχνουν τι γίνεται αν όλα τα αυτοκίνητα σε ίδιες συνθήκες συγκρουστούν με το ίδιο εμπόδιο. Στην πράξη όμως, λόγω της διαφορετικής ενεργητικής ασφάλειας ένα αμάξι μπορεί να αποφύγει τελείως το ατύχημα και κάποιο άλλο όχι. Όποιος ψάχνει σε μεγάλη λεπτομέρεια την παθητική ασφάλεια, χάνει την μισή ουσία: ότι το ατύχημα πρέπει να το αποφύγεις πρωτογενώς, αλλά για να το κάνεις αυτό δεν μπορεί να είσαι πχ. SUV 2 τον. με κέντρο βάρους στα ύψη...