• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Εσείς θα θέλατε ένα μικρό από τη Honda που να μην δίνει τόση έμφαση στην χρηστικότητα; Ένα μοντέλο που να μπορεί να βγει και σε Type R και να βάλει τα γυαλιά στα διάφορα μικρά GTi;

Γιατί όχι ένα μικρό Civic αντί για το Jazz;

Διαβάστηκε από 1894 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 24/5/2019
 

Ποιος δε θα ήθελε ένα «μικρό» Civic από τη Honda απέναντι σε Yaris, Polo, Fiesta κ.λπ.; Γιατί, όμως, η Honda δεν έχει ένα κανονικό μικρό και επιμένει με το «πολυμορφικό» Jazz;

Σκεφτείτε ένα μικρό μοντέλο από τη Honda που να είναι πιο κοντά στο Civic σχεδιαστικά, να μην έχει το ύψος του Jazz και ας υστερεί σε σχέση με το τελευταίο σε χώρους και χρηστικότητα. Γιατί δεν μας δίνει η Honda ένα πιο… κανονικό μικρό;

Το Jazz είναι αδιαμφισβήτητα ένα ξεχωριστό μοντέλο που έχει διαγράψει τη δική του πορεία και έχει fans. Όμως το μικρό Honda, παρά τα πλεονεκτήματά του, δεν «παίζει» απαραίτητα στην ίδια κατηγορία με τα άλλα μικρά. Είναι αυτό που λέμε «μια κατηγορία από μόνο του». Μια κατηγορία που άλλοι κατασκευαστές προσπάθησαν να κατακτήσουν αλλά απέτυχαν. Μια κατηγορία που στην Ελλάδα δεν έχει τόσο επιτυχία όσο τα άλλα μικρά.

Έτσι μπορεί το Jazz να ήταν πάντα καλύτερο από τα διάφορα μοντέλα που πήγαν να το κοντράρουν, όπως τα Opel Meriva, Ford B-Max, ή παλιότερα το Renault Modus και άλλα μικρά πολυμορφικά (MPV που λέμε και στα ελληνικά - Multi Purpose Vehicle).  Αυτά τα αυτοκίνητα ναι μεν ήταν μικρά, αλλά κέρδιζαν σε πρακτικότητα και χώρους για επιβάτες, αποσκευές και μικροαντικείμενα. Και όσο και αν το Jazz δεν ήταν ποτέ MPV, βρισκόταν πιο κοντά σε αυτά τα μοντέλα λόγω χρηστικότητας και σχήματος παρά στα «κανονικά» μικρά.

Η Honda όμως επιμένει. Το νέο Jazz έρχεται με «φρέσκια» πιο καμπυλόγραμμη σχεδίαση, χτισμένο σε νέο πάτωμα και έχοντας στη φαρέτρα του την υβριδική τεχνολογία i-MMD από το μεγαλύτερο CR-V. Παρόλα αυτά διατηρεί την ταυτότητά του. Λίγο μεγαλύτερο σε μήκος, στο πάτωμα του CR-V, αφήνοντας ξανά χώρο ένα σκαλοπάτι πιο κάτω.

Και έτσι αρχίζουν τα ευχολόγια, μιας και πληροφορίες δεν υπάρχουν. Υπάρχει όμως θέληση από τους φίλους της μάρκας, εδώ και πολλά χρόνια, για ένα μοντέλο μικρό που να κοντράρει στα ίσια την κατηγορία. Γιατί να μην έχει καθαρόαιμο εκπρόσωπο η Honda απέναντι σε μοντέλα όπως το Ford Fiesta, το VW Polo, το Renault Clio, το Toyota Yaris, το SEAT Ibiza κ.ο.κ.; Ένα μοντέλο με έμφαση σε αυτά που η Honda κάνει πολύ καλά, την οδική συμπεριφορά και την οδηγική εμπειρία.

Εσείς θα θέλατε ένα μικρό από τη Honda που να μην δίνει τόση έμφαση στην χρηστικότητα; Ένα μοντέλο που να μπορεί να βγει και σε Type R και να βάλει τα γυαλιά στα διάφορα μικρά GTi; Μήπως είναι ώρα η Honda να ακούσει τους φίλους της και να λανσάρει ένα μικρό στην καρδιά της κατηγορίας; Τι λέτε; Θα το θέλατε;

Πως ένα ιδιωτικό πάρκινγκ γίνεται «φρούριο»!

Πως λειτουργεί η εξάτμιση;

Γυάλισμα ή κέρωμα;

Hyundai Kona VS VW T-Roc

Η κίνηση στους δρόμους

Δοκιμή: Νέα Toyota Corolla Hybrid

Tο Suzuki Ignis facelift;

Teaser του πρώτου ηλεκτρικού της Hyundai

Το εσωτερικό του πρώτου ηλεκτροκίνητου CUPRA

Νέο μοντέλο από την Opel

Όρια ταχύτητας: Δίνει κανείς σημασία;

Μήπως το «μικρό» μοτέρ δεν είναι το πιο έξυπνο;

Αισθητήρες παρκαρίσματος και κάμερες

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

RENAULT: Ανακάλυψε δροσιστικές, καλοκαιρινές προσφορές!

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές Peugeot για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Αυγούστου

περισσότερα »