• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Γιατί το Volvo XC40 είναι το χειρότερο SUV

Γιατί το Volvo XC40 είναι το χειρότερο SUV

97.305 Επισκέψεις στο άρθρο (20/10/2021)

Δεν το λέμε εμείς αλλά τα νούμερα των μετρήσεων! Είναι σε τελευταίες θέσεις, σχεδόν σε όλες τις μετρήσεις επιδόσεων, φρένων, κατανάλωσης, χώρων, άνεσης, πολυτέλειας.

Η χθεσινοβραδινή παρέα μου δεν συμφωνούσε καθόλου. Εξάλλου δύο από αυτούς ήταν πολύ περήφανοι που οδηγούσαν XC40. (Από αυτούς ξεκίνησε και η συζήτηση, όταν ρώτησαν την γνώμη μου για το XC40).

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

*Μην ξεχνάμε, εξάλλου ότι είναι ένα από τα πιο «πούλ-μούρ» SUV, αυτή τη στιγμή.
 
«Δεν σας βάζουν διαφήμιση. Για αυτό μιλάς έτσι», μου την «πέσανε».
Αλήθεια είναι αυτό. Δεν βάζουν διαφήμιση σε κανένα Μέσο αυτοκινήτου. Ο λόγος είναι απλός. Δεν έχουν και πολλές ελπίδες να πουλήσουν αυτοκίνητα σε κοινό καλά «διαβασμένο».

Τον ειδικό τύπο αυτοκινήτου προτιμάνε μάρκες, που ξοδεύουν μεγάλα ποσά, για να εξελίξουν τα μοντέλα τους και χρειάζονται βέβαια τους ειδικούς, για να αναδείξουν όλη τη βελτίωση που κάνανε.
Ενα δισεκατομμύριο ευρώ πλήρωσε η Mercedes για να βελτιώσει την E-Class  και χρειαζόταν φυσικά τη γνώμη των ειδικών, για να αναδείξουν όλη αυτή τη βελτίωση.

Αντίθετα στην παρουσίαση του XC40, στη θέση δημοσιογραφων αυτοκινήτου, είχαν προσκληθεί influencers.

Εβαλα λοιπόν στοίχημα με τους φίλους μου. Εγω θα τους έστελνα σήμερα όλα τα στοιχεία και θα αποφάσιζαν αυτοί, αν κέρδισα το στοίχημα.

Γιατί λοιπόν το XC40 είναι το χειρότερο SUV;

Καταρχάς είναι το ακριβότερο. Aκριβότερο ακόμα και από τη Mercedes!
Ας δούμε λοιπόν αν αξίζει τα λεφτά του...

Πώς τα πάει από ασφάλεια και επιδόσεις;

Τελευταίο, 15ο, 24ο, 22ο, 19ο
Δειτε αναλυτικά τις επιδόσεις όλων των SUV, σε κάθε μέτρηση, με ενα κλίκ, στο τέλος του άρθρου.
Όλα αυτά οφείλονται στο πολύ μεγάλο βάρος του, που δεν έχει φροντίσει η εταιρεία να αντιμετωπίσει, βάζοντας καλύτερες αναρτήσεις, καλύτερο τιμόνι (έχει «ασαφές» τιμόνι), καλύτερα φρένα και βέβαια καλύτερο κινητήρα.

Πώς τα πάει από χώρους;

15ο, 13ο, 3ο, 16ο.

Πώς τα πάει από κατανάλωση;

24ο στην πόλη, 22ο σε ταξίδι

Και από πολυτέλεια;

12o 

Τι λέτε λοιπόν θα κερδίσω το στοίχημα; Τι θα αποφασίσουν οι φίλοι μου; Αρκεί το «πούλ-μούρ» ή θές το αυτοκίνητο σου να είναι αντίστοιχα με τα λεφτά που πληρώνεις – πρώτο σε όλους τους τομείς;

Δειτε αναλυτικά τις επιδόσεις όλων των SUV, σε κάθε μέτρηση, με ενα κλίκ 

Τελευταίο στη δοκιμή αποφυγής κινδύνου (Elk Test)

15ο στο φρενάρισμα

24ο στο προσπέρασμα στην Εθνική

22ο στο προσπέρασμα σε επαρχιακό δρόμο

19ο στην επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα

15ο σε χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών

13ο σε χώρο για το κεφάλι των πίσω επιβατών

3ο (θαύμα!) σε πλάτος για τους πίσω επιβάτες

16ο σε χωρητικότητα πορτ μπαγκάζ

24ο χειρότερο στην κατανάλωση μέσα στην πόλη

22ο στην κατανάλωση σε ταξίδι

12o στην αίσθηση πολυτελείας

Τελικά είναι πουθενά 1ο;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

9 διαθέσιμα άρθρα για VOLVO  XC40