Γιατί το νέο Kia XCeed είναι η GLA για όλους;

13.816 Επισκέψεις στο άρθρο (23/7/2019)

Μέχρι τώρα ήταν ο εξοπλισμός, η τεχνολογία και η πολυτέλεια που ξεκινούσε από τις premium κατηγορίες και κατέβαινε σιγά σιγά προς τα mainstream μοντέλα. Αυτή τη φορά όμως μια ολόκληρη κατηγορία γίνεται προσιτή σε όλους. Πως;


Η Mercedes είναι από τις μάρκες που ηγείται των εξελίξεων. Όχι μόνο για τις τεχνολογίες που είδαμε πρώτα στα μοντέλα της με απόσταση πολλών χρόνων πριν περάσουν στον ανταγωνισμό, αλλά και γιατί τα τελευταία χρόνια έκανε δύο μεγάλες αλλαγές στη μικρομεσαία κατηγορία. Εκτός από το λανσάρισμα της πρώτης μικρομεσαίας A-Class η Mercedes μας έδωσε δύο ακόμη μοντέλα που έκαναν την εμφάνισή τους πρώτη φορά. Την μικρομεσαία τετράθυρη κουπέ CLA, και το πρώτο SUV του είδους της, την GLA.

Ένα SUV που διαφέρει από τα υπόλοιπα γιατί δεν κρύβει την συγγένειά του με το μικρομεσαίο χάτσμπακ από το οποίο προέρχεται. Ένα SUV που διαφέρει γιατί είναι εμφανώς πιο χαμηλό, πιο κοντά σε υπερυψωμένο μικρομεσαίο, χωρίς να «πάσχει» από τα συμπλέγματα κατωτερότητας που συνοδεύουν τέτοιου είδους μετατροπές.

Και μετά τη GLA o ανταγωνισμός ακολούθησε, με την Χ2 από τη BMW να πατάει στην ίδια συνταγή. Όμως και τα δύο μοντέλα αυτά είναι μάλλον «τσιμπημένα» χάρη στο σηματάκι που κοσμεί τη μάσκα τους και τον premium χαρακτήρα αυτού. Η κατηγορία τώρα όμως γίνεται προσιτή σε όλους.

Η Kia πρόσφατα παρουσίασε το δικό της SUV αυτής της υποκατηγορίας. Το XCeed είναι εμφανώς ξαδελφάκι του Ceed, είναι όμως επίσης εμφανώς διαφορετικό. Ψηλό, φαρδύ και ξεκάθαρα μέλος της SUV υποκατηγορίας στην οποία συμμετέχουν η GLA και η X2.

Έτσι η έμφαση είναι στη σπορ σχεδίαση και τον δυναμικό χαρακτήρα με όλα όσα αρέσουν στα SUV, δηλαδή την απόσταση από το έδαφος και την ψηλή θέση οδήγησης. Οι χώροι είναι καλύτεροι από ένα μικρομεσαίο αλλά όχι τόσο άπλετοι όσο σε ένα SUV, ότι όμως χάνει σε πρακτικότητα το κερδίζει σε σχεδίαση.

Η Kia φαίνεται ότι αφουγκράστηκε πριν από όλες τις άλλες μάρκες την τάση της αγοράς με το XCeed, με τους μικρούς και αποδοτικούς κινητήρες, την επιθετική τιμολογιακή πολιτική της μάρκας, και τα 7 χρόνια εγγύησης αναμένεται να πάει πολύ καλά σε πωλήσεις.

Εσείς θα το προτιμήσετε έναντι ενός μεγαλύτερου SUV; Δεν είναι αυτή η κατηγορία SUV πιο κοντά στις ανάγκες της ελληνικής αγοράς; Και τελικά αν σου αρέσει η GLA, δεν είναι το XCeed η προφανής αγορά δεδομένου του χαμηλότερου κόστους; Τι λέτε;

NEO TRANSPORTER
test center