Υποδεχτείτε το νέο αστέρι: ο 1.000άρης κινητήρας των 116 ίππων εκτελεί σχεδόν τέλεια το σπαγγάτο ανάμεσα σε επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Υποδεχτείτε το νέο αστέρι: ο 1.000άρης κινητήρας των 116 ίππων εκτελεί σχεδόν τέλεια το σπαγγάτο ανάμεσα σε επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση.

1.000άρης και premium, γίνεται;

67.125 Επισκέψεις στο άρθρο (4/6/2017)

Από την πρώτη κιόλας στιγμή φαίνεται ότι οι όποιες επιφυλάξεις δεν έχουν βάση. Ο ήχος δεν βγάζει άγρια χροιά και οι συχνότητές του είναι αρκετά γραμμικές ενώ φυσικά δεν υπάρχουν δονήσεις. Η τρικύλινδρη αρχιτεκτονική του μηχανικού συνόλου θα γίνει αισθητή στην επιτάχυνση και μόνο στο ανώτερο φάσμα της λειτουργίας. Και πάλι όμως θα είναι ένα ηχητικό ίχνος από το βάθος του εμπρός μέρους, προφανώς σκεπασμένο πίσω από την πολύ αποτελεσματική μόνωση στην οποία μας έχουν συνηθίσει τα μοντέλα της Audi. Λειτουργικά λοιπόν ο «βενιαμίν» της γκάμας δεν παρουσιάζεται ως τέτοιος και δεν απειλεί να διαταράξει το πρεστίζ του Α3. 


Το 7άρι S tronic είναι ισορροπημένο ανάμεσα σε επιδόσεις και οικονομία καυσίμου. Έχει όμως και κλασσικές αδυναμίες: αργεί να εμπλέξει την πρώτη και να ξεκινήσει από στάση καθώς και να εμπλέξει την όπισθεν.

Το 7άρι S tronic είναι ισορροπημένο ανάμεσα σε επιδόσεις και οικονομία καυσίμου. Έχει όμως και κλασσικές αδυναμίες: αργεί να εμπλέξει την πρώτη και να ξεκινήσει από στάση καθώς και να εμπλέξει την όπισθεν.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
vw