Υποδεχτείτε το νέο αστέρι: ο 1.000άρης κινητήρας των 116 ίππων εκτελεί σχεδόν τέλεια το σπαγγάτο ανάμεσα σε επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση.
1.000άρης και premium, γίνεται;
67.125 Επισκέψεις στο άρθρο (4/6/2017)
Από την πρώτη κιόλας στιγμή φαίνεται ότι οι όποιες επιφυλάξεις δεν έχουν βάση. Ο ήχος δεν βγάζει άγρια χροιά και οι συχνότητές του είναι αρκετά γραμμικές ενώ φυσικά δεν υπάρχουν δονήσεις. Η τρικύλινδρη αρχιτεκτονική του μηχανικού συνόλου θα γίνει αισθητή στην επιτάχυνση και μόνο στο ανώτερο φάσμα της λειτουργίας. Και πάλι όμως θα είναι ένα ηχητικό ίχνος από το βάθος του εμπρός μέρους, προφανώς σκεπασμένο πίσω από την πολύ αποτελεσματική μόνωση στην οποία μας έχουν συνηθίσει τα μοντέλα της Audi. Λειτουργικά λοιπόν ο «βενιαμίν» της γκάμας δεν παρουσιάζεται ως τέτοιος και δεν απειλεί να διαταράξει το πρεστίζ του Α3.
Το 7άρι S tronic είναι ισορροπημένο ανάμεσα σε επιδόσεις και οικονομία καυσίμου. Έχει όμως και κλασσικές αδυναμίες: αργεί να εμπλέξει την πρώτη και να ξεκινήσει από στάση καθώς και να εμπλέξει την όπισθεν.
NOT PREMIUM! MEDIUM! Χρησιμοποιειτε ορους αλλης πανακριβης κατηγοριας στην οποια ανηκει πχ το Α8 σε αυτοκινητα κατηγοριας που απευθυνονται σε κοινους θνητους.
Με συγχωρητε,ο ημιακαμπτος αξονας που στην ουσια ειναι αναρτηση καρου. Δεν χρηζει απο μερους σας καμίας αρνητικης κριτικης.Ουτε αυτο δεν θα το βαλετε στα αρνητικα? Δηλαδη ο ανταγωνισμος των Alfa Romeo giulietta,BMW Serie1,Mercedes A Class ειναι κορο'ι'δα που εχουν πολαπλους συνδεσμους????????Με συγχωρητε αλλα το αρθρο σας ειναι ελλειπεστατο.
...και για να συμπληρώσω το σχόλιο του μπαρμπουτόγατου, τη στιγμή που η προηγούμενη γενιά είχε πολλαπλούς σε όλες τις εκδόσεις σε όλο το γκρουπ και τη στιγμή που έχει επιλέξει να τοποθετήσει πολλαπλούς στις τωρινές "γρήγορες" εκδόσεις (πχ octavia 5rs και golf). Τόσο πια οικονομία; Και μάλιστα με γελοίες δικαιολογίες τύπου "μεγαλύτερος χώρος αποσκευών" ενώ στην ουσία καμία μεταβολή δεν έχουν οι με πολλαπλούς από τους με ημιάκαμπτο...
@mparmpoutogatos ..έχεις δικαιο, για τιμές πάνω από 20 χιλιαδες ευρώ είναι απαραδεκτο να πουλάνε με άκαμπτο πίσω άξονα....ακόμη και η Και έχει.... πριν λιγο καιρό είχα στην κατοχή μου το Μιτσου λανσερ με ανεξάρτητες αναρτήσεις.. δεν συμφωνώ με αυτούς που λένε πως δεν τρέχει τίποτε που 9 στα 10 νεαο αμαξια σήμερα 'εχουν ημιακαμπτο πίσω ....
Πάντως η vw είναι άξια συγχαρητηρίων.
Ειδικά το τμήμα marketing.
Η εικόνα που έχει χτίσει για κάθε μία μάρκα του group είναι συγκεκριμένη και έχει εμπεδωθεί στο κοινό. Φαντάσου ότι το συγκεκριμένο audi φοράει ακριβώς το ίδιο μηχανικό σύνολο με τα seat skoda και vw.
Έχουν ακριβώς το ίδιο πάτωμα και περιφερειακά
Μέχρι και ημιακαμπτο άξονα φοράει από τα skoda και τα seat.
Παρόλα αυτά θεωρείτε η top επιλογή της κατηγορίας από πολλούς καταναλωτές .
Είναι αξιοθαύμαστος ο τρόπος που πλασάρουν τα προϊόντα.
Μακράν το καλύτερο μικρομεσαίο premium. Ο κινητήρας των 1000 κυβικών είναι μικρός μόνο στο μάτι, αλλά στο δρόμο εξασφαλίζει επιδόσεις ανάλογες 1800 κυβικών ατμοσφαιρικού. Επίσης έχει μεγαλύτερη ροπή από μερικούς δίλιτρους ατμοσφαιρικούς.
Den nomizw oti xreiazetai anarthsh pollaplwn sundesmwn mia ekdosh me anaimiko kinhthra. Axreiasth 8a htan kai na eixe. To A3 einai makran to kalutero hatchback se olous tous tomeis kai gia na euxaristh8ei kapoios sto megisto kalo einai na to parei me enan isxuro kinhthra.
NOT PREMIUM! MEDIUM! Χρησιμοποιειτε ορους αλλης πανακριβης κατηγοριας στην οποια ανηκει πχ το Α8 σε αυτοκινητα κατηγοριας που απευθυνονται σε κοινους θνητους.
Με συγχωρητε,ο ημιακαμπτος αξονας που στην ουσια ειναι αναρτηση καρου. Δεν χρηζει απο μερους σας καμίας αρνητικης κριτικης.Ουτε αυτο δεν θα το βαλετε στα αρνητικα? Δηλαδη ο ανταγωνισμος των Alfa Romeo giulietta,BMW Serie1,Mercedes A Class ειναι κορο'ι'δα που εχουν πολαπλους συνδεσμους????????Με συγχωρητε αλλα το αρθρο σας ειναι ελλειπεστατο.
Μην μου στεναχωρήτε τα παιδιά του autotriti λέγοντας για τον ημιάκαμπτο άξονα του audi,είπαμε premium πιο πολύ και από την ROLLS ROYCE.
Εάν είναι να σκάσω πάνω από 20 χιλιάρικα για ένα χιλιάρι, γιατί αυτό να μην είναι το νέο Civic και να είναι αυτό το βαρετό γερμανικό κουτί;
...και για να συμπληρώσω το σχόλιο του μπαρμπουτόγατου, τη στιγμή που η προηγούμενη γενιά είχε πολλαπλούς σε όλες τις εκδόσεις σε όλο το γκρουπ και τη στιγμή που έχει επιλέξει να τοποθετήσει πολλαπλούς στις τωρινές "γρήγορες" εκδόσεις (πχ octavia 5rs και golf). Τόσο πια οικονομία; Και μάλιστα με γελοίες δικαιολογίες τύπου "μεγαλύτερος χώρος αποσκευών" ενώ στην ουσία καμία μεταβολή δεν έχουν οι με πολλαπλούς από τους με ημιάκαμπτο...
@mparmpoutogatos ..έχεις δικαιο, για τιμές πάνω από 20 χιλιαδες ευρώ είναι απαραδεκτο να πουλάνε με άκαμπτο πίσω άξονα....ακόμη και η Και έχει.... πριν λιγο καιρό είχα στην κατοχή μου το Μιτσου λανσερ με ανεξάρτητες αναρτήσεις.. δεν συμφωνώ με αυτούς που λένε πως δεν τρέχει τίποτε που 9 στα 10 νεαο αμαξια σήμερα 'εχουν ημιακαμπτο πίσω ....
Πάντως η vw είναι άξια συγχαρητηρίων. Ειδικά το τμήμα marketing. Η εικόνα που έχει χτίσει για κάθε μία μάρκα του group είναι συγκεκριμένη και έχει εμπεδωθεί στο κοινό. Φαντάσου ότι το συγκεκριμένο audi φοράει ακριβώς το ίδιο μηχανικό σύνολο με τα seat skoda και vw. Έχουν ακριβώς το ίδιο πάτωμα και περιφερειακά Μέχρι και ημιακαμπτο άξονα φοράει από τα skoda και τα seat. Παρόλα αυτά θεωρείτε η top επιλογή της κατηγορίας από πολλούς καταναλωτές . Είναι αξιοθαύμαστος ο τρόπος που πλασάρουν τα προϊόντα.
Εγώ σε αυτά τα λεφτά θα προτιμούσα το mini cooper
Μακράν το καλύτερο μικρομεσαίο premium. Ο κινητήρας των 1000 κυβικών είναι μικρός μόνο στο μάτι, αλλά στο δρόμο εξασφαλίζει επιδόσεις ανάλογες 1800 κυβικών ατμοσφαιρικού. Επίσης έχει μεγαλύτερη ροπή από μερικούς δίλιτρους ατμοσφαιρικούς.
Den nomizw oti xreiazetai anarthsh pollaplwn sundesmwn mia ekdosh me anaimiko kinhthra. Axreiasth 8a htan kai na eixe. To A3 einai makran to kalutero hatchback se olous tous tomeis kai gia na euxaristh8ei kapoios sto megisto kalo einai na to parei me enan isxuro kinhthra.