• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
3 φωτογραφίες »

Η γαλλική μάρκα σκοπεύει να επιστρέψει στους αγώνες αντοχής και συγκεκριμένα την κατηγορία LMH το 2022.

Το Peugeot του Le Mans φέρνει ισχυρό μοντέλο δρόμου

1.136 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 21/9/2020

Την επιστροφή της στους αγώνες αντοχής και συγκεκριμένα στην κατηγορία Hypercar του Le Mans ανακοίνωσε η Peugeot προσφέροντας παράλληλα και τις πρώτες teaser εικόνες του αγωνιστικού της «δρομέα».

Peugeot: όλα τα μοντέλα σε νέες ειδικές τιμές
Ford: ΝΕΑ εποχή Service & ανέπαφων υπηρεσιών. Και με Bonus πιστότητας!


Η γαλλική μάρκα σκοπεύει να επιστρέψει στους αγώνες αντοχής και συγκεκριμένα την κατηγορία LMH το 2022, ωστόσο φρόντισε από νωρίς να μας δώσει μία πρώτη γεύση του αγωνιστικού της αυτοκινήτου. Κρατήστε βέβαια στο μυαλό σας πως μπορεί αυτό που βλέπουμε να είναι ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο, δεδομένου ωστόσο της ύπαρξης του κανόνα για την υποχρεωτική παραγωγή τουλάχιστον 25 οδικών οχημάτων, αυτό σημαίνει πως στο άμεσο μέλλον θα υπάρξει και ένα νέο υψηλών προδιαγραφών μοντέλο από τους Γάλλους.
 
Το νέο hypercar της Peugeot δεν έχει ακόμη επίσημο όνομα. Η εταιρεία αναπτύσσει το όχημα εντός των εγκαταστάσεων του αγωνιστικού της τμήματος με έδρα το Παρίσι. Σε ότι αφορά το στάδιο εξέλιξης στο οποίο βρίσκεται, σε ενημέρωσή της η Peugeot δια στόματος του Olivier Jansonnie, τεχνικού διευθυντή του προγράμματος Peugeot Sport WEC επισημαίνει πως: «Μέχρι σήμερα, έχουμε επιβεβαιώσει μέρος της αεροδυναμικής φιλοσοφίας, έχει αποφασιστεί το πλαίσιο του κινητήρα και έχουμε επιλέξει τη λειτουργικότητα του υβριδικού συστήματος και τον βασικό σχεδιασμό του».
 
Αναφορικά με τον κινητήρα δεν υπάρχουν λεπτομέρειες. Η ανακοίνωση της εταιρείας αναφέρει ότι το όχημα έχει 680 ίππους με τους κανόνες της κατηγορίας να ορίζουν πως στον εμπρόσθιο άξονα θα υπάρχει ένα ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 272 ίππων.
 
Επιστρέφοντας στο οδικό αυτοκίνητο, οι κανονισμοί ορίζουν ότι μια εταιρεία πρέπει να κατασκευάσει 25 οχήματα παραγωγής χρησιμοποιώντας την ίδια μονάδα ισχύος με αυτή του αγωνιστικού εντός δύο ετών από το ντεμπούτο του. Φυσικά δε χρειάζεται να είναι  ακριβώς το ίδιο αυτοκίνητο με αυτό που βρίσκεται στην πίστα.

Tags: PEUGEOT