Τιμές Αυτοκινήτων ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η Skoda «ανέστησε» το θρυλικό 1000 MBX ως ηλεκτρικό!

1.674 Επισκέψεις στο άρθρο (24/10/2025)
Η Skoda «ανέστησε» το θρυλικό 1000 MBX ως ηλεκτρικό!
11 Φωτογραφίες »

Το νέο πρωτότυπο τιμά το κουπέ 1000 MBX.
Διατηρεί τις αναλογίες του 1000 MBX αλλά λαμβάνει τη Modern Solid σχεδιαστική γλώσσα.
2+2 εσωτερικό με ανακλινόμενα πίσω καθίσματα και διαφανές ταμπλό.
Με ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, αλλά χωρίς έξτρα πληροφορίες.

autotriti team

Το νέο πρωτότυπο τιμά το κουπέ 1000 MBX

Πριν από λίγες ημέρες η Skoda παρουσίασε μία νέα ερμηνεία του 110 R, του κουπέ που κατασκεύασε μεταξύ 1970 και 1980. Σήμερα, οι Τσέχοι προχώρησαν ένα βήμα παραπέρα, κάνοντας την ίδια δουλειά αλλά, έχοντας στο επίκεντρο το κουπέ 1000 MBX, το οποίο παρουσιάστηκε το 1966 ως η δίθυρη έκδοση του sedan 1000 MB. Η Skoda παρήγαγε συνολικά 2.517 μονάδες, καθιστώντας το ως ένα από τα σπάνια μοντέλα της.

Διατηρεί τις αναλογίες του 1000 MBX αλλά λαμβάνει τη Modern Solid σχεδιαστική γλώσσα

Το νέο πρωτότυπο, δημιουργήθηκε από τους σχεδιαστές της Skoda, Antti Mikael Savio, ο οποίος ανέλαβε τη σχεδίαση του εξωτερικού και David Stingl, που ανέλαβε τη σχεδίαση στο εσωτερικό. Αμφότεροι χρειάστηκαν περίπου τρεις έως τέσσερις εβδομάδες.

Η μοντέρνα ερμηνεία διατηρεί ένα παρόμοιο στυλ αμαξώματος, αλλά προσθέτει ένα επιπλέον ζευγάρι θυρών στο πίσω μέρος, το οποίο δίνει πρόσβαση στην καμπίνα 2+2 θέσεων. Παράλληλα, οι σχεδιαστές των Τσέχων φρόντισαν να δώσουν στο μοντέλο πολλά χαρακτηριστικά της Modern Solid σχεδιαστικής γλώσσας, η οποία εφαρμόζεται σε όλα τα νέα μοντέλα σήμερα, όπως για παράδειγμα η κλειστή μάσκα, που τονίζεται από ενιαία LED φωτιζόμενη μπάρα, όπως ισχύει και για το πίσω μέρος.

2+2 εσωτερικό με ανακλινόμενα πίσω καθίσματα και διαφανές ταμπλό

Το εσωτερικό, όπως προαναφέραμε έχει διάταξη 2+2, με το μπροστινό κάθισμα να είναι ενιαίο, την ώρα που τα δύο ξεχωριστά καθίσματα πίσω είναι ανακλινόμενα. Τα τελευταία μπορούν εύκολα να μετακινηθούν, δημιουργώντας έναν ανοιχτό χώρο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη μεταφορά ποδηλάτου ή άλλου αθλητικού εξοπλισμού.

Στο μπροστινό μέρος, ένα διαφανές οβάλ ταμπλό είναι εγκατεστημένο, ενώ δεν υπάρχει κεντρική κονσόλα. Το ταμπλό προβάλει δύο οθόνες, ενώ το τιμόνι λαμβάνει ορθογώνια σχεδίαση, φέροντας παράλληλα και κάποια μπουτόν.

Με ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, αλλά χωρίς έξτρα πληροφορίες

Τέλος, να σημειωθεί πως η Skoda δεν έδωσε λεπτομέρειες σχετικά με το σύστημα μετάδοσης κίνησης του πρωτότυπου, εκτός φυσικά από το ότι πρόκειται για ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο.

FORD
hankook vs linglong