Στην 3η γενιά, ο κινητήρας από το 1,5 έφτασε στο 1,8 λτ.

Κιβώτιο μετάδοσης πολλαπλών αξόνων & ηλεκτροκινητήρες. Το σοφιστικέ κιβώτιο πολλαπλών αξόνων που λειτουργεί σαν CVT χαρακτηρίζει το υβριδικό σύστημα της Toyota.

2009 - 3η γενιά (2009-2016)

8.607 Επισκέψεις στο άρθρο

Ακολουθώντας την εξελικτική διαδικασία η 3η γενιά του υβριδικού συστήματος της Toyota ήταν ακόμη πιο αποδοτική, αλλά ταυτόχρονα και πιο οικονομική. Έτσι ο κινητήρας από το 1,5 έφτασε στο 1,8 λτ. με τη συνδυαστική ισχύ να φτάνει στα 136 άλογα (+22%) και τις εκπομπές CO2 να πέφτουν στα 89 γρ./χλμ. (-14%). Το 90% των τμημάτων του υβριδικού συστήματος ήταν νέα με την ταχύτητα αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης να ανεβαίνει στα 50 χλμ./ώρα. Η λειτουργία παραμετροποίησης εκτός από αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία για μέχρι 3 χλμ., περιελάμβανε επιλογή Eco με έμφαση στην οικονομία και Sport, που τόνιζε τις επιδόσεις. Σε αυτή την γενιά της HSD εμφανίζεται για πρώτη φορά και η Plug-In επιλογή για φόρτιση των μπαταριών από την πρίζα και ηλεκτρική αυτονομία κοντά στα 35 χλμ.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

citroen
test center