Το υβριδικό σύστημα προσφέρει καλύτερη οικονομία από το diesel και μάλιστα χωρίς τα επικίνδυνα οξείδια του αζώτου (NOx), που χαρακτηρίζουν την πετρελαιοκίνηση για αυτό η Toyota και το βάζει σιγά-σιγά στο χρονοντούλαπο της ιστορίας.

Στον πίνακα απεικονίζεται το μέλλον της αυτοκίνησης, που φαίνεται καθαρά το μειωμένο ενδιαφέρον για το diesel σε σχέση με την υβριδική τεχνολογία (στοιχεία Toyota).

4 γενιές υβριδική τεχνολογία Toyota

8.556 Επισκέψεις στο άρθρο

4 γενιές υβριδική τεχνολογία: Η υβριδική τεχνολογία της Toyota, που πλέον βρίσκεται στην 4η γενιά της, δικαιωματικά αξίζει ολόκληρο κεφάλαιο στο libro dΆoro της αυτοκίνησης.

Όταν το 1997 η Toyota ξεκίνησε πρώτη την ευρεία παραγωγή του Prius, οι περισσότεροι στο άκουσμα της λέξης υβριδικό άντε το πολύ να σκέφτονταν κάποιο υβρίδιο σπόρου καλαμποκιού ή ντομάτας. Και όμως η Toyota τότε έγραφε ιστορία φέρνοντας στο προσκήνιο την τεχνολογία, που υπόσχεται να σώσει τον πλανήτη, αλλά και την αυτοκίνηση ως «προάγγελος» της ηλεκτροκίνησης.

Για να πούμε βέβαια τα σύκα, σύκα και τη σκάφη, σκάφη, η υβριδική τεχνολογία δεν ανακαλύφθηκε από την Toyota, ωστόσο η ιαπωνική φίρμα είναι αυτή που πίστεψε σε αυτήν, επένδυσε και σήμερα δείχνει να δικαιώνεται καθώς έχει συνδέσει το όνομά της με τον όρο «υβριδικό αυτοκίνητο». Ας μάθουμε λοιπόν περισσότερα, για τι είναι και σε ποια γενιά υβριδικής τεχνολογίας βρισκόμαστε…

Μια απλή ιδέα, με high-tech υλοποίηση 
Με στόχο τη μείωση της κατανάλωσης και των CO2, η Toyota υιοθέτησε το παράλληλο υβριδικό σύστημα με το όχημα να διαθέτει δύο πηγές ενέργειας. Ως κύρια μονάδα κίνησης είναι ο βενζινοκινητήρας, που παίρνει βοήθεια από έναν μικρό ηλεκτροκινητήρα (η ηλεκτρική ενέργεια συσσωρεύεται σε ειδικές μπαταρίες), ο οποίος κινεί το όχημα στην κίνηση ή λειτουργεί μαζί με τον θερμικό κινητήρα σε ανηφόρες ή δυνατές επιταχύνσεις. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

ELASTIKA 2024
NISSAN