Η νέα Plug-in υβριδική Mercedes-AMG E 53 ήρθε με 612 άλογα!

3.544 Επισκέψεις στο άρθρο (11/3/2024)
Η νέα Plug-in υβριδική Mercedes-AMG E 53 ήρθε με 612 άλογα!
15 Φωτογραφίες »

- Σε σεντάν και σε βάγκον αμάξωμα.
- Ηλεκτρική αυτονομία για 100 χιλιόμετρα.
- Αγριεμένη εμφάνιση και στάνταρ η τετραδιεύθυνση.
- Λανσάρισμα στην έκδοση «Edition 1».

Σε σεντάν και σε βάγκον αμάξωμα

Με τη νέα Mercedes-AMG E 53 Hybrid 4MATIC+ η μάρκα επιδόσεων και σπορ αυτοκινήτων της γερμανικής φίρμας από το Affalterbach (AMG) παρουσιάζει δύο ακόμη Plug-in υβριδικά μοντέλα. Τα τελευταία συνδυάζουν τις καλές επιδόσεις και τη δυναμική οδήγηση με ηλεκτρική αυτονομία, που φτάνει τα 100 χιλιόμετρα σύμφωνα με τη μάρκα.

Plug-in υβριδική με 612 άλογα και 750 Nm ροπής

Από τη στιγμή που μιλάμε για μία Mercedes-AMG το πιο ενδιαφέρον στοιχείο είναι με βεβαιότητα το κινητήριο σύνολο. Η νέα Mercedes-AMG E 53 Hybrid 4MATIC+ λοιπόν, εξοπλίζεται από έναν τούρμπο εξακύλινδρο κινητήρα βενζίνης 3,0 λίτρων (449 άλογα), ο οποίος λειτουργεί πλέον μαζί με έναν ηλεκτροκινητήρα (163 ίππων). Ο συνδυασμός αυτός προσφέρει στην Mercedes-AMG E 53 585 άλογα, που όμως αυξάνονται σε 612 εάν ενεργοποιηθεί το launch control, που η φίρμα ονομάζει ως Race Start. Αναφορικά με τη ροπή κυμαίνεται συνδυαστικά στα 750 Nm.
 
Η νέα Mercedes-AMG E 53 Hybrid 4MATIC+  θα προσφέρεται τόσο ως σεντάν όσο και ως βάγκον. Στην πρώτη περίπτωση το 0-100 χλμ./ώρα θα γίνεται σε 3,8 δευτερόλεπτα, ενώ στη δεύτερη απαιτείται επιπλέον 0,1 δευτερόλεπτο. Σε αμφότερα τα μοντέλα η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα, αλλά με το προαιρετικό AMG Driver's Package αυξάνεται στα 280 χλμ./ώρα για την σεντάν εκδοχή και στα 275 χλμ./ώρα για τη βάγκον. Όταν η ηλεκτροκίνητες Mercedes E 53 λειτουργούν αποκλειστικά με ρεύμα η τελική ταχύτητα ορίζεται στα 140 χλμ./ώρα.

Ηλεκτρική αυτονομία για 100 χιλιόμετρα

Σε ότι αφορά την μπαταρία, είναι τοποθετημένη κάτω από το πορτμπαγκάζ και έχει χωρητικότητα 21,22 kWh. Η Mercedes ισχυρίζεται ότι μπορεί να προσφέρει την απαιτούμενη ενέργεια, προκειμένου η AMG E 53 Hybrid 4MATIC+ να καλύψει περισσότερα από 100 χιλιόμετρα (WLTP) χωρίς να «κάψει» βενζίνη. Η μπαταρία στέλνει την ενέργεια της σε έναν ηλεκτρικό κινητήρα ενσωματωμένο στο αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων για εξοικονόμηση χώρου.

Αγριεμένη εμφάνιση και στάνταρ η τετραδιεύθυνση

Η νέα Mercedes-AMG E 53 Hybrid 4MATIC+ εν αντιθέσει με μία τυπική E-Class έχει πιο άκαμπτο αμάξωμα, μεγαλύτερα φρένα και στάνταρ το σύστημα τετραδιεύθυνησης (στρίβουν οι πίσω τροχοί). Το πλήρως μεταβλητό σύστημα τετρακίνησης συνδυάζεται με προσαρμοζόμενη «έξυπνη» ανάρτηση. Όπως εύκολα γίνεται ορατό και από τις εικόνες, η νέα AMG E 53 διαθέτει πιο σπορ, αγριεμένη εμφάνιση περιλαμβάνοντας φαρδύτερα μπροστινά φτερά, φωτιζόμενη μάσκα τύπου πλέγματος και τέσσερις στρογγυλές απολήξεις εξάτμισης.

Συνέχεια του άρθρου >>>
test center
SEAT