Σχέδιο του autoexpress.co.uk για το πως θα μπορούσε να μοιάζει το εν λόγω μοντέλο.

Σχέδιο του autoexpress.co.uk για το πως θα μπορούσε να μοιάζει το εν λόγω μοντέλο.

Hyundai Ν: Στα σκαριά «καυτό» ηλεκτρικό hatchback σε προσιτή τιμή

5.394 Επισκέψεις στο άρθρο (24/11/2023)

- «Τα i20 N και i30 Ν έχουν βάλει ψηλά τον πήχη» δηλώνει ο Biermann
- Πρέπει να έχει μεγάλη αυτονομία και να μένει στην πίστα ακόμη και για 20 λεπτά
- Θα είναι ο ηλεκτρικός διάδοχος των i20 N, i30 N και Kona N

«Τα i20 N και i30 Ν έχουν βάλει ψηλά τον πήχη» δηλώνει ο Biermann

Ένα νέο γρήγορο hatchback σε έκδοση «N» φαίνεται πως είναι προ των πυλών σύμφωνα με το Auto Express. Το βρετανικό μέσο αναφέρεται σε δηλώσεις που έκανε ο εκτελεστικός τεχνικός σύμβουλος του Ομίλου Hyundai Motor, Albert Biermann, αλλά επίσης τονίζει πως υπάρχουν προκλήσεις που πρέπει να ξεπεραστούν πριν το πρότζεκτ κριθεί βιώσιμο. «Αυτό το μικρό ηλεκτρικό N είναι κάτι που πρέπει να κάνουμε» είπε ο Biermann. «Διαφορετικά, αφήνουμε τους πελάτες μας στο σκοτάδι. Δεν θα είναι εύκολο. Λόγω των i20 N και i30 Ν, έχουμε βάλει τον πήχη πολύ ψηλά».

Πρέπει να έχει μεγάλη αυτονομία και να μένει στην πίστα ακόμη και για 20 λεπτά

Για να κατασκευαστεί αυτό το καινούριο N μοντέλο, υπάρχουν κάποια πράγματα στα οποία δεν μπορούν να γίνουν συμβιβασμοί. Δύο από αυτά είναι πως το N μοντέλο πρέπει να έχει αρχιτεκτονική 800V και να έχει μεγάλη μπαταρία, αφού όπως δήλωσε ο Biermann, το μοντέλο θα πρέπει να έχει μεγάλη αυτονομία για να μπαίνει στη πίστα για 15 με 20 λεπτά, κάτι δύσκολο να συμβεί σε μικρά σε μέγεθος αυτοκίνητα.

Θα είναι ο ηλεκτρικός διάδοχος των i20 N, i30 N και Kona N

Δεδομένου ότι το Ioniq 5 βρίσκεται στο πάνω άκρο της κατηγορίας των συμπαγών hatchback, είναι πιθανό το νέο αυτοκίνητο N να προσπαθήσει να καλύψει δύο κατηγορίες ή τρεις λειτουργώντας ως αντικαταστάτης όχι μόνο για τα i20 N και i30 N, αλλά επίσης και για το Kona N. Θεωρείται ότι το νέο μοντέλο θα έχει σχήμα hatchback για καλύτερη απόδοση, αλλά παράλληλα θα είναι κομψό και δυναμικό με ιδέες από το Ioniq 5. Ο Biermann παραδέχεται ότι «έχουν ακόμη πολλή δουλειά», κάτι που σημαίνει πως είναι απίθανο να δούμε το αυτοκίνητο αυτό πριν το 2025.

home pro
test center