Τα προβλήματα αξιοπιστίας που αντιμετωπίζουν οι κινητήρες των κατασκευαστών που συμμετέχουν στην F1, ανάγκασαν τις ομάδες στο να συμφωνήσουν για χρήση και πέμπτου κινητήρα μέσα στη σεζόν χωρίς ποινή βαθμών, για κάθε μονοθέσιο.
Στο ίδιο μήκος κύματος είναι και ο Bernie Ecclestone, ο οποίος συμφωνεί με αυτήν την απόφαση, ενώ συμφωνεί να διατηρηθούν οι υβριδικοί turbo V6 κινητήρες, αλλά τους θέλει να αποδίδουν γύρω στα 1000 άλογα. Το αφεντικό της Red Bull Christian Horner δήλωσε ότι ο κύριος λόγος για την μείωση των κινητήρων εντός μίας σεζόν, είναι το κόστος αφού το κόστος της υβριδικής τεχνολογίας που ενσωματώνουν οι σημερινοί κινητήρες της F1 είναι τεράστιο και ακόμα και οι κορυφαίες ομάδες δυσκολεύονται να το διαχειριστούν.
Η Red Bull αντιμετωπίζει μεγάλο πρόβλημα και σε απόδοση και σε αξιοπιστία με τους κινητήρες της Renault που χρησιμοποιεί και όπως δήλωσε ο Christian Horner, θα πρέπει να δουλέψουν πολύ για να ξεπεράσουν τα προβλήματα.