• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Τα Τέλη Κυκλοφορίας για το 2017

9.896 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 18/11/2016

Ανακοινώθηκαν και επίσημα τα Τέλη Κυκλοφορίας για το 2017, τα οποία τελικώς δεν φέρουν καμία αλλαγή συγκριτικά με αυτά του 2016.

 
Επιβεβαιώθηκαν τελικώς τα σενάρια των τελευταίων ημερών που ήθελαν τελικώς τα Οικονομικό Επιτελείο της Κυβέρνησης να αφήσει αμετάβλητα τα Τέλη του 2017, βάζοντας έτσι τέλος στην αγωνία των 5 περίπου εκατομμύριων κατόχων οχημάτων.

Από την Κυβέρνηση διέρρευσε πως αλλαγές στον τρόπο επιβολής του τέλους κυκλοφορίας θα εφαρμοστούν από το 2018, με τις αρμόδιες υπηρεσίες μάλιστα, ήδη να έχουν σηκώσει μανίκια και να εργάζονται πάνω σε αυτές.

Σχετικές με τις επικείμενες αλλαγές από το Υπουργείο Οικονομικών αναφΆερεται πως αυτές αποσκοπούν στην κάλυψη των αναγκών για τη δημιουργία ενός δίκαιου και αντικειμενικού συστήματος υπολογισμού των τελών, που θα άρει τις αδικίες του τρέχοντος συστήματος, ενώ παράλληλα αυτό το σύστημα θα συνδράμει στην αντιπροσωπευτικότερη κατανομή των βαρών στους πολίτες της χώρας.     

Πίνακας Τελών Κυκλοφορίας 2017

Πρώτη ταξινόμηση έως το 2000

 
Κυβισμός (κ.εκ.) Τέλη κυκλοφορίας (ευρώ)
Έως 300
22
301-785
55
786-1.071
120
1.072-1.357
135
1.358-1.548
225
1.549-1.738
250
1.739-1.928
280
1.929-2.357
615
2.358-3.000
820
3.001-4.000
1.025
4.001 και άνω
1.230

Πρώτη ταξινόμηση 2001 - 2005
Κυβισμός (κ.εκ.) Τέλη κυκλοφορίας (ευρώ)
Έως 300
22
301-785
55
786-1.071
120
1.072-1.357
135
1.358-1.548
240
1.549-1.738
265
1.739-1.928
300
1.929-2.357
630
2.358-3.000
840
3.001-4.000
1.050
4.001 και άνω
1.260

Πρώτη ταξινόμηση από 2006 έως 31/10/2010
Κυβισμός (κ.εκ.) Τέλη κυκλοφορίας (ευρώ)
έως 300
22
301-785
55
786-1.071
120
1.072-1.357
135
1.358-1.548
255
1.549-1.738
280
1.739-1.928
320
1.929-2.357
690
2.358-3.000
920
3.001-4.000
1.150
4.001 και άνω
1.380

Πρώτη ταξινόμηση από 1/11/2010
 
Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ.) Τέλη (ευρώ/γρ. CO2) Συνολικό κόστος (ευρώ)
0-90
0
0
91-100
0,9
81,9-90
101-120
0,98
99-117,6
121-140
1,2
145,2-168
141-160
1,85
260,85-296
161-180
2,45
394,45-441
181-200
2,78
503,18-556
201-250
3,05
613,05-762,5
251 και άνω
3,72
933,72 και πάνω
 

 
  • Japan Flag

    χαχαχαχα καλα το οικονομικο επιτελειο ειναι απαιχτο! Μας πρηξανε απο το καλοκαιρι για τα τελη και τωρα καμμια μεταβολη! χαχαχα Δεν υπαρχουν λεμε!!!

      17
  • δίκαιος

    τραγικοί! άφηναν διαρροές ότι δήθεν θα υπάρχει δικαιότερο σύστημα..αλλά ξέρετε τι έπαθαν, το κολοβάρεσαν επειδή δεν ήξεραν οι ''ειδικές επιτροπές'' των αχρήστων τι έπρεπε να κάνουν, ήταν άσχετοι για αναλύσεις και πορίσματα και είπαν καλά άστο για του χρόνο θα πούμε ότι δεν θέλουμε να ταράξουμε την αγορά.... πάρτε τώρα πίσω και μερικές χιλιάδες πινακίδες ακόμη....όχι ότι τους νοιάζει και ξέρετε γιατί...γιατί είναι ανθέλληνες, άχρηστοι, γελοίοι....

      3
  • ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΖ

    Λέγοντας πρώτη ταξινόμηση στα αυτοκίνητα εισαγωγης τί λαμβανετε υπ όψιν τελικά, η ημερομηνία πρώτης ταξινόμησης στην Ευρώπη ή ημερομηνία πρώτης ταξινόμησης στην Έλλάδα? Είμαι κάτοχος ενός IX 1995 cc με πρώτη ταξινόμηση στην Γερμανία τον 10 /2004 ενώ η ταξινόμηση στην Ελλάδα εγινε τον 8/2008 και πέρυσι πλήρωσα τελη 690 ευρω !! Το παράδοξο είναι ότι τέλη πληρώνω σαν μοντέλο του 2008 , ενώ φόρο πολυτελείας όχι γιατι με υπολογίζει σαν μοντέλο του 2004!!!! τί ισχύει τελικά έχω μπερδευτεί...

      1