
Σε έρευνα που έγινε στη Μ. Βρετανία, το 77% των αγοραστών θα προτιμήσει να αγοράσει ξανά από τον ίδιο αντιπρόσωπο, όχι απαραίτητα την ίδια μάρκα.
Μάρκα ή Αντιπρόσωπος;
4.210 Επισκέψεις στο άρθρο (10/11/2016)
Τι σημασία έχει από που θα αγοράσετε το αυτοκίνητο που θέλετε; Πόσο ασχολείστε αν ο αντιπρόσωπος είναι της αρεσκείας σας; Αν έχει καλή ή κακή φήμη; Μπορεί να αλλάξετε μάρκα γιατί απλά ο έμπορος της γειτονιάς σας δεν είναι καλός;
autotriti team
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σε έρευνα που έγινε στη Μ. Βρετανία, το 77% των αγοραστών θα προτιμήσει να αγοράσει ξανά από τον ίδιο αντιπρόσωπο, όχι απαραίτητα την ίδια μάρκα. Και αυτό είναι γνωστό και στους κατασκευαστές, γι αυτό και βλέπεις στην Μ. Βρετανία οι αντιπρόσωποι να έχουν στην ίδια έκθεση αυτοκίνητα από μάρκες άσχετες μεταξύ τους. Γιατί οι κατασκευαστές θέλουν να έχουν πρόσβαση στους αντιπροσώπους που πουλάνε και φέρνουν κόσμος στα μαγαζιά τους.
Στην Ελλάδα πάλι το μοντέλο είναι διαφορετικό. Δεν θα βρεις αντιπροσωπεία σε καμία πόλη της χώρας που θα έχει, για παράδειγμα, Peugeot, Alfa Romeo και Land Rover. Οι μάρκες δεν είναι τυχαίες, αφού κανείς δεν θέλει στην ίδια έκθεση μάρκες με ανταγωνιστικά προϊόντα.
Best Car 2017: Ψήφισε & Κέρδισε 1 Audi Q2, 1 Citroen C3, 1 Nissan Micra και δεκάδες άλλα δώρα!
Αν όμως θέλεις να αγοράσεις μία μάρκα και ο αντιπρόσωπος δεν έχει καλό όνομα; Τι κάνεις; Γιατί βλέπεις με το αυτοκίνητο που θα αγοράσεις αποκτάς και μία σχέση με τον αντιπρόσωπο. Εκεί θα κάνεις τα σέρβις, εκεί θα πας για ερωτήσεις, για προβλήματα, εγγύηση κ.λπ.
Πολλοί αντιπρόσωποι παίρνουν ως δεδομένο το ότι θα σε έχουν πελάτη αφού ψωνίσεις από αυτούς, και δεν μπαίνουν στον κόπο να κάνουν το παραπάνω για να σε κερδίσουν. Απλές τακτικές, όπως να σου προσφέρουν δωρεάν πλύσιμο σε κάθε σέρβις. Ή δωρεάν έλεγχο χειμώνα καλοκαίρι. Ή να σου στέλνουν ένα βίντεο στο κινητό σου όταν υπάρχει κάποια διάγνωση κατά τη διάρκεια του σέρβις, μία νέα συνήθεια που προσφέρει τεκμήριο για όσα λένε, κάνοντας το δεσμό εμπιστοσύνης ακόμη ισχυρότερο.
Αν λοιπόν ο αντιπρόσωπος δεν είναι κελεπούρι, τι κάνεις; Αλλάζεις μάρκα; Είναι τόσο δραστικά τα μέτρα; Ή πας αλλού, και κάθε φορά που θες σέρβις ταξιδεύεις μία ώρα πήγαινε, μία ώρα έλα; Και είναι και εκείνος ο αντιπρόσωπος μάπα; Πας πιο μακριά; Ή ψωνίζεις από αλλού;
Μάρκα και μόνο από Ιαπωνία ή Κορέα! Τους άλλους τους χρυσοπληρώσαμε στο παρελθόν...
Φυσικά θα διαλέξω την μάρκα. Γιατί οι περισσότεροι αντιπρόσωποι βλέπουν τον πελάτη σαν κότα για μάδημα. Σε τελική ανάλυση έχω φυσικό και ηθικό δεσμό με το αυτοκίνητο και "παντρεύομαι" το αυτοκίνητό μου και όχι τον αντιπρόσωπο. Ο αντιπρόσωπος απλά παίζει το ρόλο της "πεθεράς".
Με 30 Χρόνια αυτοκινηση στην Ελλαδα το επομενο αυτοκινητο θα το αφοράσω μονο απο θυγατρική των εταιριων. Ο κάθε αντιπρόσωπος κοιτάει να βγάλει απο την μυγα τσιγκι. Χωρίς ειδικευμενο προσωπικό υποαπασχολουμενο και χωρίς να κατεβάζει τις τιμές συγκρινόμενες με την Ευρωπη. Τα ανταλλακτικά είναι περίπου στην λιανική και με την αγορά μεγάλες διαφορες. Οσο για τον υπευθυνο μηχανικό αν εξαιρέσω ελαχιστους ανιδεοι και επικινδυνοι.Ειδικα το nacharbeit αγνωστη λέξη στην Ελλαδα. Κανεις μα κανεις δεν ελεγχει την ποιοτητα της επισκευης, συντηρησης και καλης λειτουργιας.Υποψη οτι αυτο ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ο ιδιος μηχανικός που ασχοληθηκε με το οχημα αλλά ΑΛΛΟΣ. Αλλά τι λέω
Όλοι οι αντιπροσωποι θέλουν να πουλήσουν και να βγάλουν κέρδος. Για αυτό και πουλάνε αυτοκίνητα. Χρειάζονται χρήματα για να πληρώσουν τους εργαζόμενους τους που όμως δουλεύουν πλέον σε ρυθμούς δημοσίου υπαλλήλου. Για αυτό δεν μένουν ικανοποιημένοι οι πελάτες τους και για αυτό χάνουν διαρκώς πελάτες. Δυστυχώς ο πελάτης που άλλοτε είχε πάντα δίκιο πλεόν έχει μόνο άδικο. Λίγοι είναι αυτοί που έχουν το μυαλό να σκεφτούν ότι η επιχείρηση τους εξαρτάται από τους πελάτες τους και τουλάχιστον τους σέβονται. Τέτοιοι είναι κυρίως μικροί αντιπρόσωποι σε μιρκές κωμοπολεις που για να έχουν μια υγειή επιχείρηση και να πουλάνε πρέπει να σεβαστούν τον πελάτη τους. Και αυτοί είναι κύριως που διαφημίζονται μέσω των πελατών τους και όχι από τα MME και από το κεντρικό σημείο με την τεράστια βιτρίνα του μαγαζιού τους. Συνήθως οι καλοί αντιπρόσωποι είναι επιλεκτικοί και στις μάρκες και τα αυτοκίνητα που προμηθεύονται. Οπότε σε τέτοιες περιπτώσεις αξίζει να τους επιλέξεις ξέρωντας ότι το αυτοκίνητο που θα πάρεις θα είναι καλό ανεξάρτητα από το αν σου αρέσει η όχι...
Στην οικογένεια υπάρχουν δύο αυτοκίνητα, ένα VW Golf GTI mk 6 και ένα Citroen C3 HDI .Και τα δύο αγοράστηκαν κατόπιν παραγγελίας και ήρθαν από τους κατασκευαστές " κομμένα και ραμμένα " στις επιθυμίες μας.Στο μεν Golf πριν πάω για service πάντα στο επίσημο δίκτυο των αντιπροσώπων αρχίζω τα τηλεφωνήματα και κάνοντας παζάρι μέχρι να βρω την καλύτερη τιμή και μόνο τότε κλείνω ραντεβού στον αντιπρόσωπο που το πηγαίνω χρόνια ζητώντας του να μου δώσει καλύτερη τιμή από την χαμηλότερη που έχω ήδη βρει.Τα περί πλυσίματος του αυτοκινήτου μετά το service φυσικά ανήκουν στην σφαίρα της επιστημονικής φαντασίας.Για το C3 τώρα , το αγοράσαμε από επίσημο αντιπρόσωπο που εμπορεύεται και άλλες μάρκες αυτοκινήτων κι όταν παρουσιάστηκε πρόβλημα που οφειλόταν σε δική του υπαιτιότητα το σχόλιο που έκανε ήταν το εξής: καλά μωρέ κι εσύ Citroen πήγες να αγοράσεις;Μου ακούστηκε σαν κάποιος να κάνει διακρίσεις ανάμεσα στα παιδιά του , αν αγαπητέ μου αντιπρόσωπε το προσωπικό σου απαξιώνει μια εταιρεία που αντιπροσωπεύεις ή το προσωπικό σου δεν εμπνέεται από την εταιρική κουλτούρα που θα έπρεπε να έχει ή κάτι κάνεις εσύ στραβά ή στο τέλος τέλος μην αντιπροσωπεύεις την Citroen.;Περιττό να πω ότι άλλαξα επίσημο πάντα αντιπρόσωπο ( κι επειδή τα καλά πρέπει να λέγονται Citroen Ωμέγα ) πέραν από το ότι έχω μια απροβλημάτιστη σχέση μαζί τους κι εκείνοι με το αυτοκίνητο μας πάντα μετά το service το παραλαμβάνω απόλυτα λειτουργικό και πλυμένο μέσα κι έξω και εντός δύο το πολύ τριών ημερών με καλούν στο τηλέφωνο και με ρωτούν αν είμαι ευχαριστημένος από τις υπηρεσίες τους κι αν έχω κάποιο πρόβλημα ή παράπονο να τους το αναφέρω.Επίσης από την κεντρική αντιπροσωπεία/εισαγωγέα με έχουν πάρει τηλέφωνο δυό τρείς φορές ζητώντας την γνώμη μου για προσφερόμενες υπηρεσίες και ανταλλακτικά.Εν κατακλείδι αγαπητοί συναναγνώστες θα ήθελα την ίδια αντιμετώπιση κι από την VW και να μην ξεχνάμε ότι στις χαλεπές ημέρες που διάγουμε ο πελάτης έχει την δύναμη για να καθορίζει συμπεριφορές και τιμολογιακές πολιτικές.People have the power..............
Σιγουρα προτιμω τη μαρκα διοτι αυτη ειναι που σου εξασφαλιζει ενα αξιοπιστο απο καθε αποψη αυτοκινητο. Διοτι αυτη ειναι που κατασκευαζει το αυτοκινητο με προσοχη μεχρι και στην τελευταια λεπτομερεια. Ομως παιζει σπουδαιο ρολο και ο αντιπροσωπος διοτι θα πρεπει να σου εξασφαλισει την καλυτερη παρεχομενη φροντιδα για το αυτοκινητο σου χρησιμοποιωντας ανταλλακτικα που ειναι συμφωνα με τον κατασκευαστη. Γι αυτο αυτες οι εννοιες ειναι αλληλενδετες μεταξυ τους και συσχετιζονται αμεσα, αφου μια καλη μαρκα θα πρεπει να διαθετει και το αναλογα υψηλης ποιοτητας δικτυο συνεργατων της που θα συνεργαζονται αρμονικα προς οφελος του πελατη-καταναλωτη.
Πιο μεγαλη σημασια εχει ο αντιπροσωπος απο την μαρκα