ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Σε έρευνα που έγινε στη Μ. Βρετανία, το 77% των αγοραστών θα προτιμήσει να αγοράσει ξανά από τον ίδιο αντιπρόσωπο, όχι απαραίτητα την ίδια μάρκα.

Σε έρευνα που έγινε στη Μ. Βρετανία, το 77% των αγοραστών θα προτιμήσει να αγοράσει ξανά από τον ίδιο αντιπρόσωπο, όχι απαραίτητα την ίδια μάρκα.

Μάρκα ή Αντιπρόσωπος;

4.210 Επισκέψεις στο άρθρο (10/11/2016)

Τι σημασία έχει από που θα αγοράσετε το αυτοκίνητο που θέλετε; Πόσο ασχολείστε αν ο αντιπρόσωπος είναι της αρεσκείας σας; Αν έχει καλή ή κακή φήμη; Μπορεί να αλλάξετε μάρκα γιατί απλά ο έμπορος της γειτονιάς σας δεν είναι καλός;

autotriti team

Το αυτοκίνητο δεν είναι σαν τα άλλα προϊόντα της αγοράς. Δεν το αγοράζεις και χάνεις επαφή από το σημείο αγοράς. Δεν ξεχνάς από που το πήρες γιατί πρέπει εκεί να πηγαίνεις για τα σέρβις και από αυτούς να εξαρτάσαι αν κάτι πάει στραβά. Οπότε ο αντιπρόσωπος μετράει. Πόσο;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Σε έρευνα που έγινε στη Μ. Βρετανία, το 77% των αγοραστών θα προτιμήσει να αγοράσει ξανά από τον ίδιο αντιπρόσωπο, όχι απαραίτητα την ίδια μάρκα. Και αυτό είναι γνωστό και στους κατασκευαστές, γι αυτό και βλέπεις στην Μ. Βρετανία οι αντιπρόσωποι να έχουν στην ίδια έκθεση αυτοκίνητα από μάρκες άσχετες μεταξύ τους. Γιατί οι κατασκευαστές θέλουν να έχουν πρόσβαση στους αντιπροσώπους που πουλάνε και φέρνουν κόσμος στα μαγαζιά τους.

Στην Ελλάδα πάλι το μοντέλο είναι διαφορετικό. Δεν θα βρεις αντιπροσωπεία σε καμία πόλη της χώρας που θα έχει, για παράδειγμα, Peugeot, Alfa Romeo και Land Rover. Οι μάρκες δεν είναι τυχαίες, αφού κανείς δεν θέλει στην ίδια έκθεση μάρκες με ανταγωνιστικά προϊόντα. 

Best Car 2017: Ψήφισε & Κέρδισε 1 Audi Q2, 1 Citroen C3, 1 Nissan Micra και δεκάδες άλλα δώρα!

Αν όμως θέλεις να αγοράσεις μία μάρκα και ο αντιπρόσωπος δεν έχει καλό όνομα; Τι κάνεις; Γιατί βλέπεις με το αυτοκίνητο που θα αγοράσεις αποκτάς και μία σχέση με τον αντιπρόσωπο. Εκεί θα κάνεις τα σέρβις, εκεί θα πας για ερωτήσεις, για προβλήματα, εγγύηση κ.λπ.

Πολλοί αντιπρόσωποι παίρνουν ως δεδομένο το ότι θα σε έχουν πελάτη αφού ψωνίσεις από αυτούς, και δεν μπαίνουν στον κόπο να κάνουν το παραπάνω για να σε κερδίσουν. Απλές τακτικές, όπως να σου προσφέρουν δωρεάν πλύσιμο σε κάθε σέρβις. Ή δωρεάν έλεγχο χειμώνα καλοκαίρι. Ή να σου στέλνουν ένα βίντεο στο κινητό σου όταν υπάρχει κάποια διάγνωση κατά τη διάρκεια του σέρβις, μία νέα συνήθεια που προσφέρει τεκμήριο για όσα λένε, κάνοντας το δεσμό εμπιστοσύνης ακόμη ισχυρότερο.

Αν λοιπόν ο αντιπρόσωπος δεν είναι κελεπούρι, τι κάνεις; Αλλάζεις μάρκα; Είναι τόσο δραστικά τα μέτρα; Ή πας αλλού, και κάθε φορά που θες σέρβις ταξιδεύεις μία ώρα πήγαινε, μία ώρα έλα; Και είναι και εκείνος ο αντιπρόσωπος μάπα; Πας πιο μακριά; Ή ψωνίζεις από αλλού; 
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
NISSAN