Κάψανε λιγότερο από diesel
Βλέπετε ψηφιακά επεξεργασμένες εικόνες της ηλεκτρικής Mercedes EQC σεντάν.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Βλέπετε ψηφιακά επεξεργασμένες εικόνες της ηλεκτρικής Mercedes EQC σεντάν.

Με 500 ίππους και 1.000 χλμ. αυτονομία η ηλεκτρική Mercedes C-Class

22.889 Επισκέψεις στο άρθρο (27/9/2022)

Η Mercedes θα εξηλεκτρίσει την C-Class, θα της δώσει την ονομασία της EQC, θα τη βασίσει σε πλατφόρμα με τεχνολογία 800 volt, προσφέροντάς της ισχύ έως 500 ίππους. Μάθε τα πάντα για την επερχόμενη αμιγώς ηλεκτρική έκδοση της Mercedes C-Class.

Η ηλεκτρική C-Class στο πλάνο της Mercedes

Δεν είναι μυστικό πως η Mercedes στο μέλλον θα γίνει αμιγώς ηλεκτρική μάρκα. Άλλωστε η γερμανική φίρμα έχει κάνει ήδη τα πρώτα γενναία βήματα προς αυτή την κατεύθυνση, παρουσιάζοντας τα αμιγώς ηλεκτρικά της αυτοκίνητα. Όμως η φίρμα με έδρα την Στουτγκάρδη δεν σταματά εδώ και ετοιμάζει ακόμα περισσότερα για το άμεσο μέλλον. Ένα από αυτά είναι η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση της Mercedes C-Class, με τις πρώτες πληροφορίες για το νέο σεντάν χωρίς ρύπους να κάνουν την εμφάνισή τους.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

«Κλέβει» το όνομα της υπάρχουσας EQC

Συμφώνα με πληροφορίες από τη Γερμανία, το νέο ηλεκτρικό σεντάν θα λάβει το όνομα EQC. Και αν πολλοί είναι αυτοί που θα αναρωτηθούν τι θα συμβεί με το τρέχον SUV, την Mercedes EQC, όλα δείχνουν πως οι Σουηβοί θα δώσουν το όνομά του στο σεντάν και στη συνέχεια θα προσθέσουν απλά το επίθεμα SUV, στη νέα Mercedes EQC SUV. Άλλωστε κάτι ανάλογο ετοιμάζεται με την υπάρχουσα EQS και την επερχόμενη EQS SUV. Σε αντίθετη περίπτωση θα πρέπει να βρουν κάποιο νέο όνομα, κάτι που με τα μέχρι τώρα δεδομένα δε συγκεντρώνει πολλές πιθανότητες.

Με σχεδίαση α λα EQXX

Η ονομασία δεν είναι το μοναδικό μυστήριο της ηλεκτρικής Mercedes C-Class, αφού το ίδιο ισχύει και με τον εξωτερικό σχεδιασμό. Το γεγονός πως δεν έχουν εμφανιστεί ακόμη πρωτότυπα της ηλεκτρικής C-Class που θα μπορούσαν να παρέχουν ενδείξεις για την εξαγωγή συμπερασμάτων, αφήνουν μετέωρο το πώς θα είναι εξωτερικά το μοντέλο. Ωστόσο, μετά τις EQE και EQS, ο επικεφαλής σχεδιαστής Gorden Wagener σίγουρα δεν θα προσαρμόσει ένα τρίτο σεντάν με σχεδόν το ίδιο αμάξωμα. Το πιθανότερο σενάριο θέλει το ατελιέ της Mercedes να καθοδηγούνται σχεδιαστικά με βάση το πρωτότυπο EQXX, που εστιάζει στην ακόμα καλύτερη αεροδυναμική. Αυτό έχει αποτυπωθεί και στις αποκλειστικές ψηφιακά επεξεργασμένες εικόνες που μπορείτε να δείτε. Η κλειστή αεροδυναμική μάσκα, συνεχίζει με την κεκλιμένη σχεδίαση της οροφής που καταλήγει στο πίσω μέρος. Εκεί η Mercedes EQC θα υιοθετήσει το σχέδιο της EQXX. Ο στόχος για την EQC πρέπει να είναι ένας συντελεστής οπισθέλκουσας μικρότερος από 0,2 cd, που φυσικά θα έχει μέγιστη συμβολή και στην υψηλότερη αυτονομία.

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Σχολιάστε
CORAL GAS
Εκθεση Αυτοκινήτου. Οικονομία στην κατανάλωση. Βρές υβριδικά, ηλεκτρικά, LPG/CNG, plug-in. Τι ισχύει για μεταχειρισμένα και diesel