Ford Puma 1,0 Ecoboost 125 PS mild hybrid

105.818 Επισκέψεις στο άρθρο (2/12/2022)
Τρίτο πιο οικονομικό στο σύνολο και πρώτο στο κομμάτι τους αυτοκινητόδρομου αναδείχτηκε το Ford Puma.
3 Φωτογραφίες »

Τρίτο πιο οικονομικό στο σύνολο και πρώτο στο κομμάτι τους αυτοκινητόδρομου αναδείχτηκε το Ford Puma.

Το ήπια υβριδικό Ford Puma δείχνει πως ένα πρακτικό και ευχάριστο στην οδήγηση B-SUV μπορεί να είναι και οικονομικό χάρη σε ένα «έξυπνο» σύστημα. Το SUV της Ford είναι από τα πιο ολοκληρωμένα μοντέλα της κατηγορίας, αφού συνδυάζει την μοντέρνα σχεδίαση με την πρακτικότητα και τον ευχάριστο οδηγικό χαρακτήρα. Στη δοκιμή μας είχαμε την έκδοση των 125 ίππων (το πιο ισχυρό μοντέλο της δοκιμής μαζί με το Toyota Yaris), όπου ο 1.000άρης Ecoboost συνδυάζεται με ήπια υβριδικό σύστημα και χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Συνδυασμός άκρως αποτελεσματικός, καθώς σε συνεργασία με το οδηγικό πρόγραμμα «ECO», το SUV της Ford ήταν το τρίτο πιο οικονομικό overall με κατανάλωση 5,9 λτ./100 χλμ..


Στο κομμάτι της περιαστικής στριφτερής διαδρομή, το Ford Puma έκανε πάρτι χάρη στο σωστό σε αίσθηση και ακρίβεια τιμόνι, αλλά και τη σφιχτή ανάρτηση της έκδοσης ST-Line.
3 Φωτογραφίες »

Στο κομμάτι της περιαστικής στριφτερής διαδρομή, το Ford Puma έκανε πάρτι χάρη στο σωστό σε αίσθηση και ακρίβεια τιμόνι, αλλά και τη σφιχτή ανάρτηση της έκδοσης ST-Line.


Στην αστική διαδρομή, το Ford Puma μας «έδωσε» μέση κατανάλωση 6,2 λτ./100 χλμ., το δεύτερο καλύτερο νούμερο που είδαμε, χάρη στο bonus των 50 Nm από το ήπιο υβριδικό σύστημα, το οποίο μετατρέπεται σε ένα απαλό boost από τις χαμηλές στροφές για άμεση επιτάχυνση και δυνατότητα κίνησης με μια σχέση πάνω, στοιχείο που βοηθά την οικονομία.

Στο κομμάτι της περιαστικής στριφτερής διαδρομή, το Ford Puma έκανε πάρτι χάρη στο σωστό σε αίσθηση και ακρίβεια τιμόνι, αλλά και τη σφιχτή ανάρτηση της έκδοσης ST-Line, με τη μέση κατανάλωση να φτάνει και πάλι στα 6,2/100 χλμ., ενδεικτικό του οικονομικού χαρακτήρα του. Από την άλλη στον αυτοκινητόδρομο και σε συνδυασμό με την τεχνολογία αυτόματης διακοπής λειτουργίας του μεσαίου κυλίνδρου σε συγκεκριμένες συνθήκες, το Ford Puma ήταν το πιο οικονομικό απ΄όλα τα μοντέλα ρίχνοντας την κατανάλωση στα 4,4 λτ./100 χλμ..

Συμπέρασμα
To ήπια υβριδικό σύστημα του Ford Puma «δουλεύει» και χάρη στη… χείρα βοηθείας που προσφέρει στο θερμικό κινητήρα εξασφαλίζει χαμηλή κατανάλωση, αλλά και μια ευχάριστη οδηγική εμπειρία που συνδυάζεται με τον γενικότερο οδηγοκεντρικό χαρακτήρα του μοντέλου. Και όλα αυτά με ένα κόστος 11,6 ευρώ για κάθε 100 χιλιόμετρα της δοκιμής μας.
 
Τεχνικά χαρακτηριστικά Ford Puma 1,0 Ecoboost 125 PS mHEV
Κινητήρας  
Κυβισμός (κ.εκ.) 999
Κύλινδροι/Βαλβίδες 3 σε σειρά/12
Τροφοδοσία Αμεσος ψεκασμός βενζίνης, turbo, 48V mHEV
Ισχύς ((ίπποι/σ.α.λ.)* 125/6.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)* 210/1.750
Επιδόσεις  
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 10,1
60-100 χλμ./ώρα με 4η/5η (δλ.) 7,2/9,5
80-120 χλμ./ώρα με 5η/6η (δλ.) 10,6/13,7
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)* 191
   
Ανάρτηση-Τιμόνι-Διαστάσεις  
Εμπρός/Πίσω ανάρτηση Γόνατα ΜακΦέρσον/Ημιάκαμπτος Aξονας
Εμπρός/Πίσω φρένα Αερ. Δίσκοι 278 χλστ./Δίσκοι 271 χλστ.
100-0 χλμ./ώρα (μ.) 37,2
Απόσταση από το έδαφος (χλστ.) 164
Κύκλος στροφής (μ.) 10,5
Θόρυβος με 5η/6η στα 100/120 χλμ./ώρα (db) 67,2/69,1
ΜήκοςxΠλάτοςxΥψος (χλστ.) 4.186x1.805x1.554
Μεταξόνιο (χλστ.) 2.588
Χώρος αποσκευών (λτ.) 456+80
Διάσταση ελαστικών δοκιμής 215/55 R17
Ρεζέρβα ΚΙΤ
Βάρος με οδηγό (κιλά)* 1.280
Τιμή από (ευρώ) 26.300 (ST-Line)
*Εργοστασιακές μετρήσεις

Σελίδα 1Mega Test: Γύρος κατανάλωσης με 10 μικρά SUV βενζίνης
Σελίδα 2Citroen C3 Aircross 1,2 PureTech 110 PS
Σελίδα 3Ford Puma 1,0 Ecoboost 125 PS mild hybrid
Σελίδα 4Hyundai Kona 1,0 Τ-GDi 120 PS iMT 48V Hybrid
Σελίδα 5Kia Stonic 1,0 Τ-GDi 100 PS iMT 48V Hybrid
Σελίδα 6Nissan Juke 1,0 DIG-T 114 PS DCT
Σελίδα 7Peugeot 2008 1,2 PureTech 100 PS
Σελίδα 8Renault Captur 1,0 TCe 90 PS
Σελίδα 9SEAT Arona 1,0 TSI 110 PS
Σελίδα 10Toyota Yaris Cross 1,5 VVT-iW 125 PS
Σελίδα 11Volkswagen T-Cross 1,0 TSI 95 PS
Σελίδα 12Συμπεράσματα & πίνακες κατανάλωσης
Σελίδα 13Σε καθημερινές, αλλά και διαδρομές Σαββατοκύριακου
ford
NISSAN