SEAT Arona 1,0 TSI 110 PS

105.813 Επισκέψεις στο άρθρο (2/12/2022)
Η έκδοση με τα 110 άλογα του βενζινοκίνητου SEAT Arona 1,0 TSI προσδίδει στον ευχάριστο και νεανικό χαρακτήρα του Arona μπρίο και αναδεικνύει τις οδηγικές του αρετές.
3 Φωτογραφίες »

Η έκδοση με τα 110 άλογα του βενζινοκίνητου SEAT Arona 1,0 TSI προσδίδει στον ευχάριστο και νεανικό χαρακτήρα του Arona μπρίο και αναδεικνύει τις οδηγικές του αρετές.

Η έκδοση με τα 110 άλογα του βενζινοκίνητου SEAT Arona 1,0 TSI προσδίδει στον ευχάριστο και νεανικό χαρακτήρα του Arona μπρίο και αναδεικνύει τις οδηγικές του αρετές. Οι 110 ίπποι απόδοσης με τα 200 Nm ροπής, σε συνάρτηση με το χαμηλό βάρος του μοντέλου, χαρίζουν επιδόσεις άνω του μέσου όρου της κατηγορίας.


Στο ορεινό κομμάτι της διαδρομής η ευρωστία του συνόλου στις μεσαίες στροφές περιόρισε την κατανάλωση και ανέδειξε το ευχάριστο οδηγικό του ταπεραμέντο.
3 Φωτογραφίες »

Στο ορεινό κομμάτι της διαδρομής η ευρωστία του συνόλου στις μεσαίες στροφές περιόρισε την κατανάλωση και ανέδειξε το ευχάριστο οδηγικό του ταπεραμέντο.


Ο 1.000άρης TSΙ τραβάει καλά μετά τις 1.800 σ.α.λ. και διατηρεί τη ζωντάνια του μέχρι αρκετά ψηλά στο στροφόμετρο, αποκαλύπτοντας ωστόσο ηχητικά την τρικύλινδρη φύση του, όχι όμως σε ενοχλητικό βαθμό. Μας άρεσε και η συνεργασία με το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, το οποίο σε ευχαριστεί με την αίσθηση και έχει σωστή κλιμάκωση, βοηθώντας την κατανάλωση να συγκρατηθεί κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας στα 6,8 λτ./100 χλμ., παρά το γεγονός ότι δεν είχε κάποιο σύστημα παραμετροποίησης για οικονομικότερη οδήγηση.

Αναλυτικότερα μέσα στην πόλη το ισπανικό SUV μας έδωσε κατανάλωση 7,7 λτ./100 χλμ., το πιο υψηλό ανάμεσα στα μοντέλα του τεστ μας, καθώς η μικρή ραθυμία στις χαμηλές στροφές του TSI μας «ανάγκαζε» να πιέσουμε λίγο παραπάνω το δεξί πεντάλ.

Το σκηνικό όμως άλλαξε άρδην στο ορεινό κομμάτι της διαδρομής, εκεί που η ευρωστία του συνόλου στις μεσαίες στροφές έριξε την κατανάλωση στα 6,8 λτ., ενώ παράλληλα ανέδειξε και το ευχάριστο οδηγικό του ταπεραμέντο. Αντίστοιχα και στην Εθνική Οδό η κατανάλωση ήταν συγκρατημένη με 5,4 λτ./100 χλμ..

Συμπέρασμα
Ευχάριστο σε κάθε συνθήκη αποδείχτηκε το SEAT Arona των 110 ίππων, με το συνολικό κόστος για τη διαδρομή μας να ανέρχεται στα 13,4 ευρώ. Πάντως μην ξεχνάμε πως το Arona για ακόμα μεγαλύτερη οικονομία προσφέρεται τόσο σε έκδοση με 90 ίππους όσο και σε διπλού καυσίμου με φυσικό αέριο.
 
Τεχνικά χαρακτηριστικά SEAT Arona 1,0 TSI 110 PS
Κινητήρας  
Κυβισμός (κ.εκ.) 999
Κύλινδροι/Βαλβίδες 3 σε σειρά/12
Τροφοδοσία Αμεσος ψεκασμός βενζίνης + turbo
Ισχύς ((ίπποι/σ.α.λ.)* 110/5.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)* 200/2.000-3.000
Επιδόσεις  
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 10,3
60-100 χλμ./ώρα με 4η/5η (δλ.) 7,1/9,6
80-120 χλμ./ώρα με 5η/6η (δλ.) 10,3/13,1
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)* 190
   
Ανάρτηση-Τιμόνι-Διαστάσεις  
Εμπρός/Πίσω ανάρτηση Γόνατα ΜακΦέρσον/Ημιάκαμπτος άξονας
Εμπρός/Πίσω φρένα Αερ. Δίσκοι/Δίσκοι
100-0 χλμ./ώρα (μ.) 36,2
Απόσταση από το έδαφος (χλστ.) 190
Κύκλος στροφής (μ.) 10,6
Θόρυβος με 5η/6η στα 100/120 χλμ./ώρα (db) 68,4/70
ΜήκοςxΠλάτοςxΥψος (χλστ.) 4.138x1.780x1.552
Μεταξόνιο (χλστ.) 2.566
Χώρος αποσκευών (λτ.) 400
Διάσταση ελαστικών δοκιμής 205/55 R17
Ρεζέρβα ΚΙΤ
Βάρος με οδηγό (κιλά)* 1.216
Τιμή από (ευρώ) 20.790 (Style)
*Εργοστασιακές μετρήσεις

Σελίδα 1Mega Test: Γύρος κατανάλωσης με 10 μικρά SUV βενζίνης
Σελίδα 2Citroen C3 Aircross 1,2 PureTech 110 PS
Σελίδα 3Ford Puma 1,0 Ecoboost 125 PS mild hybrid
Σελίδα 4Hyundai Kona 1,0 Τ-GDi 120 PS iMT 48V Hybrid
Σελίδα 5Kia Stonic 1,0 Τ-GDi 100 PS iMT 48V Hybrid
Σελίδα 6Nissan Juke 1,0 DIG-T 114 PS DCT
Σελίδα 7Peugeot 2008 1,2 PureTech 100 PS
Σελίδα 8Renault Captur 1,0 TCe 90 PS
Σελίδα 9SEAT Arona 1,0 TSI 110 PS
Σελίδα 10Toyota Yaris Cross 1,5 VVT-iW 125 PS
Σελίδα 11Volkswagen T-Cross 1,0 TSI 95 PS
Σελίδα 12Συμπεράσματα & πίνακες κατανάλωσης
Σελίδα 13Σε καθημερινές, αλλά και διαδρομές Σαββατοκύριακου
test center
fiat