Toyota Yaris Cross 1,5 VVT-iW 125 PS

105.828 Επισκέψεις στο άρθρο (2/12/2022)
Μέσα στην πόλη λοιπόν το Yaris Cross είχε κατανάλωση 6,6 λτ./100 χλμ., από τις χαμηλότερες που είδαμε εντός πόλης με ευχάριστη και πολιτισμένη λειτουργία σε κάθε περίπτωση.
3 Φωτογραφίες »

Μέσα στην πόλη λοιπόν το Yaris Cross είχε κατανάλωση 6,6 λτ./100 χλμ., από τις χαμηλότερες που είδαμε εντός πόλης με ευχάριστη και πολιτισμένη λειτουργία σε κάθε περίπτωση.

Το Toyota Yaris Cross ήταν το μοναδικό μοντέλο της δοκιμής μας που δεν εφοδιαζόταν με τούρμπο κινητήρα, αλλά με τον γνωστό 1.500άρη ατμοσφαιρικό των 125 ίππων που αποτελεί και τη βάση της υβριδικής έκδοσης. Μιας έκδοσης, η οποία να είμαστε ειλικρινείς μας «έλειψε» από τη δοκιμή καθώς έχει επιτύχει την καλύτερη κατανάλωση στις μετρήσεις του AutoΤρίτη Test Center. Μάλιστα, η εν λόγω έκδοση μας έχει δείξει ότι όσο περισσότερο κινείσαι μέσα στην πόλη, τόσο πέφτει η κατανάλωση και θεωρούμε πως θα βρισκόταν στην κορυφή αυτού του τεστ. Παρόλα αυτά και η βασική έκδοση των 125 ίππων με το εξαιρετικό value for money και κόστος απόκτησης έδειξε ότι είναι απόλυτα εστιασμένη στην καθημερινότητα, ισορροπώντας ιδανικά στην «τραμπάλα» επιδόσεων και κατανάλωσης. Συνεπώς μόνο έκπληξη δεν προκαλεί η μέση τιμή κατανάλωσης των 6,2 λτ./100 χλμ., νούμερο πολύ καλό για μοντέλο 125 ίππων.


Το Toyota Yaris Cross εφοδιάζεται με τον γνωστό 1.500άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα των 125 ίππων που αποδεικνύεται απόλυτα εστιασμένος στην καθημερινότητα, ισορροπώντας ιδανικά στην «τραμπάλα» επιδόσεων και κατανάλωσης.
3 Φωτογραφίες »

Το Toyota Yaris Cross εφοδιάζεται με τον γνωστό 1.500άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα των 125 ίππων που αποδεικνύεται απόλυτα εστιασμένος στην καθημερινότητα, ισορροπώντας ιδανικά στην «τραμπάλα» επιδόσεων και κατανάλωσης.


Το μυστικό είναι πως το σύνολο εναλλάσσει τη λειτουργία του ανάμεσα σε κύκλο Otto για τα υψηλά φορτία, και σε Atkinson για μείωση των απωλειών στα μικρομεσαία φορτία. Γι αυτό άλλωστε και το Yaris Cross είχε και μικρή απόκλιση ανάμεσα στη μίνιμουμ και μάξιμουμ τιμή που μας έδωσε.

Μέσα στην πόλη λοιπόν το Yaris Cross είχε κατανάλωση 6,6 λτ./100 χλμ., από τις χαμηλότερες που είδαμε εντός πόλης με ευχάριστη και πολιτισμένη λειτουργία σε κάθε περίπτωση.

Στο δεύτερο κομμάτι της διαδρομής, στο πιο απαιτητικό οδηγικά σκέλος με ορεινό επαρχιακό δίκτυο, το Yaris Cross αποδείχθηκε ιδιαίτερα ευχάριστο. Παρά τις ανωφέρειες και κατωφέρειες του δρόμου και τις συνεχείς στροφές, κινηθήκαμε απροβλημάτιστα με αυτό, λαμβάνοντας καλά επίπεδα άνεσης από την μαλακή ανάρτησή του αλλά και καλή οδηγική αίσθηση. Στον τομέα της κατανάλωσης, η μέση τιμή αυτής για 100 χλμ. κυμάνθηκε σε τέτοιες συνθήκες στα 6,3 λτ., νούμερο κάτω του μέσου όρου. Τέλος στον αυτοκινητόδρομο η κατανάλωση ήταν στα 5,2 λτ./100 χλμ..

Συμπέρασμα
Με μέση κατανάλωση 6,2 λτ./100 χλμ., στη διαδρομή που κάναμε το κόστος για το Yaris Cross είναι 12,2 ευρώ και έτσι το Yaris Cross βρίσκεται στα άνω μισό της κατάταξης. Παράλληλα όμως είναι και το πιο προσιτό απ΄ όλα τα μοντέλα με κόστος από 19.170 ευρώ ενώ φυσικά υπάρχει όπως αναφέραμε και η full υβριδική έκδοση για εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση.
 
Τεχνικά χαρακτηριστικά Toyota Yaris Cross 1,5 VVT-iW 125 PS
Κινητήρας  
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.490
Κύλινδροι/Βαλβίδες 3 σε σειρά/12
Τροφοδοσία Αμεσος ψεκασμός βενζίνης
Ισχύς ((ίπποι/σ.α.λ.)* 125/6.600
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)* 153/4.800-5.000
Επιδόσεις  
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 10,4
60-100 χλμ./ώρα με 4η/5η (δλ.) 10,6/14,6
80-120 χλμ./ώρα με 5η/6η (δλ.) 16,7/22,6
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)* 180
   
Ανάρτηση-Τιμόνι-Διαστάσεις  
Εμπρός/Πίσω ανάρτηση Γόνατα ΜακΦέρσον/Ημιάκαμπτος άξονας
Εμπρός/Πίσω φρένα Αερ. Δίσκοι/Δίσκοι
100-0 χλμ./ώρα (μ.) 38,9
Απόσταση από το έδαφος (χλστ.) 170
Κύκλος στροφής (μ.) 10,6
Θόρυβος με 5η/6η στα 100/120 χλμ./ώρα (db) 68,2/71,5
ΜήκοςxΠλάτοςxΥψος (χλστ.) 4.180x1.765x1.595
Μεταξόνιο (χλστ.) 2.560
Χώρος αποσκευών (λτ.) 397
Διάσταση ελαστικών δοκιμής 215/50 R18
Ρεζέρβα ΚΙΤ
Βάρος με οδηγό (κιλά)* 1.190
Τιμή από (ευρώ) 19.170 (Active)
*Εργοστασιακές μετρήσεις

Σελίδα 1Mega Test: Γύρος κατανάλωσης με 10 μικρά SUV βενζίνης
Σελίδα 2Citroen C3 Aircross 1,2 PureTech 110 PS
Σελίδα 3Ford Puma 1,0 Ecoboost 125 PS mild hybrid
Σελίδα 4Hyundai Kona 1,0 Τ-GDi 120 PS iMT 48V Hybrid
Σελίδα 5Kia Stonic 1,0 Τ-GDi 100 PS iMT 48V Hybrid
Σελίδα 6Nissan Juke 1,0 DIG-T 114 PS DCT
Σελίδα 7Peugeot 2008 1,2 PureTech 100 PS
Σελίδα 8Renault Captur 1,0 TCe 90 PS
Σελίδα 9SEAT Arona 1,0 TSI 110 PS
Σελίδα 10Toyota Yaris Cross 1,5 VVT-iW 125 PS
Σελίδα 11Volkswagen T-Cross 1,0 TSI 95 PS
Σελίδα 12Συμπεράσματα & πίνακες κατανάλωσης
Σελίδα 13Σε καθημερινές, αλλά και διαδρομές Σαββατοκύριακου
ford
SEAT