Kia Stonic 1,0 Τ-GDi 100 PS iMT 48V Hybrid

105.820 Επισκέψεις στο άρθρο (2/12/2022)
Το Kia Stonic αναδείχτηκε «πρωταθλητής» στο Γύρο Οικονομίας πετυχαίνοντας μέση κατανάλωση 5,6 λτ./100 χλμ..
3 Φωτογραφίες »

Το Kia Stonic αναδείχτηκε «πρωταθλητής» στο Γύρο Οικονομίας πετυχαίνοντας μέση κατανάλωση 5,6 λτ./100 χλμ..

Χωρίς πολλά-πολλά, το Kia Stonic αναδείχτηκε «πρωταθλητής» στο Γύρο Οικονομίας πετυχαίνοντας μέση κατανάλωση 5,6 λτ./100 χλμ.. Εξαιρετικό νούμερο που επαληθεύει και τις μετρήσεις κατανάλωσης που κάνουμε σε κάθε μοντέλο, στις οποίες το Stonic είναι το πιο οικονομικό τουρμπάτο SUV.


Κορυφαίο νούμερο πέτυχε και στον αυτοκινητόδρομο (με τη βοήθεια του coasting λόγω κιβωτίου) με 4,4 λτ./100 χλμ..
3 Φωτογραφίες »

Κορυφαίο νούμερο πέτυχε και στον αυτοκινητόδρομο (με τη βοήθεια του coasting λόγω κιβωτίου) με 4,4 λτ./100 χλμ..


Το σύνολο που εφοδιάζει το Kia Stonic είναι ίδιο με αυτό του Kona που είδαμε πριν, αποτελούμενο από τον 1.000άρη turbo κινητήρα που ενσωματώνει την τεχνολογία μεταβλητού χρονισμού SmartStream CVVD, σε συνδυασμό με ήπιο υβριδικό σύστημα 48 V και το έξυπνο κιβώτιο iMT. Βέβαια στο SUVάκι της Kia η απόδοση είναι 100 ίπποι, με τα ίδια 172 Nm ροπής.

Το υβριδικό σύστημα λοιπόν και η έξτρα ισχύς που παρέχει είναι ο κυριότερος λόγος, πάντοτε με τη χρήση του «ECO», που πέτυχε την καλύτερη επίδοση στο αστικό κομμάτι με μόλις 6,1 λτ./100 χλμ.. Παράλληλα το σύνολο διαθέτει ραφιναρισμένα χαρακτηριστικά, με γραμμική και γεμάτη λειτουργία, κάτι που γίνεται πιο έντονα αντιληπτό στο κομμάτι της εκτός πόλης διαδρομής που κάναμε. Κομμάτι στο οποίο και εκεί το Stonic δε δυσκολεύτηκε να κρατήσει χαμηλά την κατανάλωση, στα 5,7 λτ./100 χλμ, επίσης κορυφαία επίδοση μα το C3 Aircross. Κορυφαίο νούμερο πέτυχε και στον αυτοκινητόδρομο (με τη βοήθεια του coasting λόγω κιβωτίου) με 4,4 λτ./100 χλμ., ίδιο δηλαδή με αυτό του Puma.

Συμπέρασμα:
To ήπια υβριδικό Kia Stonic μπήκε στη δοκιμασία με τον τίτλο του οικονομικότερου τουρμπάτου SUV βενζίνης και φρόντισε να δικαιώσει τις προσδοκίες που υπήρχαν. Κράτησε την κατανάλωση χαμηλά σε κάθε είδους διαδρομή και συνολικά για τα 100 χλμ. που κάναμε χρειάστηκε 5,6 λτ. καυσίμου, ήτοι 11 ευρώ. Παράλληλα είναι και από τα πιο προσιτά SUVάκια που είχαμε στο τεστ με τιμή από 21.040 ευρώ.
 
Τεχνικά χαρακτηριστικά Kia Stonic 1,0 100 PS iMT 48V Hybrid
Κινητήρας  
Κυβισμός (κ.εκ.) 998
Κύλινδροι/Βαλβίδες 3 σε σειρά/12
Τροφοδοσία Αμεσος ψεκασμός βενζίνης, turbo, 48V mHEV
Ισχύς ((ίπποι/σ.α.λ.)* 100/4.500-6.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)* 172/1.500-4.000
Επιδόσεις  
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 11,1
60-100 χλμ./ώρα με 4η/5η (δλ.) 8,9/11,6
80-120 χλμ./ώρα με 5η/6η (δλ.) 12,9/17,5
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)* 183
   
Ανάρτηση-Τιμόνι-Διαστάσεις  
Εμπρός/Πίσω ανάρτηση Γόνατα ΜακΦέρσον/Ημιάκαμπτος άξονας
Εμπρός/Πίσω φρένα Αερ. Δίσκοι/Δίσκοι
100-0 χλμ./ώρα (μ.) 36,8
Απόσταση από το έδαφος (χλστ.) 183
Κύκλος στροφής (μ.) 10,2
Θόρυβος με 5η/6η στα 100/120 χλμ./ώρα (db) 69,2/72
ΜήκοςxΠλάτοςxΥψος (χλστ.) 4.140x1,760x1.520
Μεταξόνιο (χλστ.) 2.580
Χώρος αποσκευών (λτ.) 352
Διάσταση ελαστικών δοκιμής 205/55 R17
Ρεζέρβα ΚΙΤ
Βάρος με οδηγό (κιλά)* 1.300
Τιμή από (ευρώ) 21.040 (GL Optimum)
*Εργοστασιακές μετρήσεις

Σελίδα 1Mega Test: Γύρος κατανάλωσης με 10 μικρά SUV βενζίνης
Σελίδα 2Citroen C3 Aircross 1,2 PureTech 110 PS
Σελίδα 3Ford Puma 1,0 Ecoboost 125 PS mild hybrid
Σελίδα 4Hyundai Kona 1,0 Τ-GDi 120 PS iMT 48V Hybrid
Σελίδα 5Kia Stonic 1,0 Τ-GDi 100 PS iMT 48V Hybrid
Σελίδα 6Nissan Juke 1,0 DIG-T 114 PS DCT
Σελίδα 7Peugeot 2008 1,2 PureTech 100 PS
Σελίδα 8Renault Captur 1,0 TCe 90 PS
Σελίδα 9SEAT Arona 1,0 TSI 110 PS
Σελίδα 10Toyota Yaris Cross 1,5 VVT-iW 125 PS
Σελίδα 11Volkswagen T-Cross 1,0 TSI 95 PS
Σελίδα 12Συμπεράσματα & πίνακες κατανάλωσης
Σελίδα 13Σε καθημερινές, αλλά και διαδρομές Σαββατοκύριακου
ford
fiat