Peugeot 2008 1,2 PureTech 100 PS

105.830 Επισκέψεις στο άρθρο (2/12/2022)
Η βασική έκδοση βενζίνης του γαλλικού SUV είχε μέση τιμή κατανάλωσης στη δοκιμή μας 6,7 λτ./100 χλμ..
3 Φωτογραφίες »

Η βασική έκδοση βενζίνης του γαλλικού SUV είχε μέση τιμή κατανάλωσης στη δοκιμή μας 6,7 λτ./100 χλμ..

Το Peugeot 2008 μπορεί να διακρίνεται πρωτίστως για την ποιότητα κατασκευής του που είναι στα όρια του premium, ωστόσο αυτό δε σημαίνει πως δεν τα καταφέρνει καλά και στο κομμάτι της οικονομίας. Η βασική έκδοση βενζίνης του γαλλικού SUV είχε μέση τιμή κατανάλωσης στη δοκιμή μας 6,7 λτ./100 χλμ., ενώ αξίζει να αναφέρουμε πως δεν είχε κάποια λειτουργία εξοικονόμησης καυσίμου.


Στην περίπτωση του 2008 ο κινητήρας μάλιστα εκτός από οικονομικός, έχει και ευχάριστα χαρακτηριστικά λειτουργίας.
3 Φωτογραφίες »

Στην περίπτωση του 2008 ο κινητήρας μάλιστα εκτός από οικονομικός, έχει και ευχάριστα χαρακτηριστικά λειτουργίας.


Στη βασική του έκδοση λοιπόν εξοπλίζεται με τον τρικύλινδρο turbo 1,2 PureTech βενζινοκινητήρα που συναντήσαμε πριν και στο C3 Aircross. Εδώ η απόδοση είναι μειωμένη κατά 10 ίππους βέβαια (100 στο σύνολο), ωστόσο έχει πιο σφιχτή κλιμάκωση κιβωτίου, γι αυτό και έχει καλύτερες επιδόσεις. Από την άλλη βέβαια, γι αυτό το λόγο είναι και λίγο πιο απαιτητικό σε καύσιμο, χωρίς ωστόσο να αλλοιώνεται ο οικονομικός χαρακτήρας του συνόλου.

Αναλυτικότερα στο πρώτο κομμάτι της διαδρομής μας, μέσα στην πόλη η μέση κατανάλωση ήταν στα 7,0 λτ./100 χλμ., ενώ εκείνο που πρέπει να πούμε για το μοτέρ του γαλλικού B-SUV είναι πως τραβάει ικανοποιητικά ακόμη και από τις χαμηλές στροφές παρά τα φαινομενικά λίγα άλογα και την έλλειψη κάποιου ηλεκτρικού boost.

Φεύγοντας από το αστικό κομμάτι, στην διαδρομή που κάναμε προς Ν. Μάκρη και πίσω η μέση κατανάλωση έπεσε στα 6,7 λτ./100 χλμ. για να μειωθεί ακόμα περισσότερο, στα 5,5 λτ./100 χλμ. στον αυτοκινητόδρομο.

Συμπέρασμα
Το να πετυχαίνεις νούμερο κατανάλωσης 6,7 λτ./100 χλμ. (13,20 ευρώ) σε μια μικτή διαδρομή, έστω και αν το μεγαλύτερο κομμάτι είναι εκτός πόλης είναι σίγουρα θετικός οιωνός για το ίδιο το αυτοκίνητο και το πόσο οικονομικό είναι. Στην περίπτωση του 2008 ο κινητήρας μάλιστα εκτός από οικονομικός, έχει και ευχάριστα χαρακτηριστικά λειτουργίας.
 
Τεχνικά χαρακτηριστικά Peugeot 2008 1,2 PureTech 100 PS
Κινητήρας  
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.199
Κύλινδροι/Βαλβίδες 3 σε σειρά/12
Τροφοδοσία Αμεσος ψεκασμός βενζίνης + turbo
Ισχύς ((ίπποι/σ.α.λ.)* 100/5.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)* 205/1.750
Επιδόσεις  
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 10,8
60-100 χλμ./ώρα με 4η/5η (δλ.) 7,4/10,0
80-120 χλμ./ώρα με 5η/6η (δλ.) 11,2/15,0
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)* 188
   
Ανάρτηση-Τιμόνι-Διαστάσεις  
Εμπρός/Πίσω ανάρτηση Γόνατα ΜακΦέρσον/Ημιάκαμπτος άξονας
Εμπρός/Πίσω φρένα Αερ. Δίσκοι/Δίσκοι
100-0 χλμ./ώρα (μ.) 36,4
Απόσταση από το έδαφος (χλστ.) 170
Κύκλος στροφής (μ.) 10,4
Θόρυβος με 5η/6η στα 100/120 χλμ./ώρα (db) 67,8/71
ΜήκοςxΠλάτοςxΥψος (χλστ.) 4.300x1.770x1.530
Μεταξόνιο (χλστ.) 2.605
Χώρος αποσκευών (λτ.) 434
Διάσταση ελαστικών δοκιμής 215/65 R16
Ρεζέρβα ΑΝΑΓΚΗΣ
Βάρος με οδηγό (κιλά)* 1.267
Τιμή από (ευρώ) 26.400 (Active Plus)
*Εργοστασιακές μετρήσεις

Σελίδα 1Mega Test: Γύρος κατανάλωσης με 10 μικρά SUV βενζίνης
Σελίδα 2Citroen C3 Aircross 1,2 PureTech 110 PS
Σελίδα 3Ford Puma 1,0 Ecoboost 125 PS mild hybrid
Σελίδα 4Hyundai Kona 1,0 Τ-GDi 120 PS iMT 48V Hybrid
Σελίδα 5Kia Stonic 1,0 Τ-GDi 100 PS iMT 48V Hybrid
Σελίδα 6Nissan Juke 1,0 DIG-T 114 PS DCT
Σελίδα 7Peugeot 2008 1,2 PureTech 100 PS
Σελίδα 8Renault Captur 1,0 TCe 90 PS
Σελίδα 9SEAT Arona 1,0 TSI 110 PS
Σελίδα 10Toyota Yaris Cross 1,5 VVT-iW 125 PS
Σελίδα 11Volkswagen T-Cross 1,0 TSI 95 PS
Σελίδα 12Συμπεράσματα & πίνακες κατανάλωσης
Σελίδα 13Σε καθημερινές, αλλά και διαδρομές Σαββατοκύριακου
ford
SEAT