Renault Captur 1,0 TCe 90 PS

105.815 Επισκέψεις στο άρθρο (2/12/2022)
Το Renault Captur στη βασική του έκδοση αποδίδει 90 ίππους και συνολικά στη διαδρομή είχε μέση κατανάλωση 6,4 λτ./100 χλμ..
3 Φωτογραφίες »

Το Renault Captur στη βασική του έκδοση αποδίδει 90 ίππους και συνολικά στη διαδρομή είχε μέση κατανάλωση 6,4 λτ./100 χλμ..

Το Renault Captur μας άφησε ευχάριστες εντυπώσεις τόσο από πλευράς κατανάλωσης, όσο και από πλευράς λειτουργίας κινητήρα. Στη βασική του έκδοση εξοπλίζεται με τον τρικύλινδρο 1.000άρη τούρμπο κινητήρα TCe, ο οποίος αποδίδει 90 ίππους και συνολικά στη διαδρομή είχε μέση κατανάλωση 6,4 λτ./100 χλμ.. Βέβαια το Captur να πούμε πως με έξτρα κόστος 750 ευρώ μπορεί να αγοραστεί με εργοστασιακό κιτ υγραερίου, το οποίο του αυξάνει και την απόδοση κατά 10 ίππους. Πάντως πρόκειται για ένα πειστικό σύνολο, το οποίο χάρη στο σωστά κλιμακωμένο 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο σε πείθει περισσότερο από ό,τι ίσως προδιαθέτουν τα 90 του άλογα.


Στο κομμάτι που αντιπροσώπευε το επαρχιακό δίκτυο τα 6,6 λτ./100 χλμ. που είδαμε είναι ένα καλό νούμερο, ενώ ακόμα καλύτερα τα πήγε το γαλλικό μοντέλο στον αυτοκινητόδρομο, πέφτοντας στα 4,9 λτ..
3 Φωτογραφίες »

Στο κομμάτι που αντιπροσώπευε το επαρχιακό δίκτυο τα 6,6 λτ./100 χλμ. που είδαμε είναι ένα καλό νούμερο, ενώ ακόμα καλύτερα τα πήγε το γαλλικό μοντέλο στον αυτοκινητόδρομο, πέφτοντας στα 4,9 λτ..


Επανερχόμενοι στη δοκιμή που πραγματοποιήσαμε, το Renault Captur στα χιλιόμετρα που πραγματοποίησε εντός πόλης είχε μέση τιμή κατανάλωσης 7,1 λτ./100 χλμ., από τα υψηλά που είδαμε γενικότερα, με τη χρήση του προγράμματος «ECO», το οποίο θυσιάζει μέρος της απόκρισης, που στην πράξη ίσως να μην βολεύει σε ανηφορικές διαδρομές γιατί σε αναγκάζει να πατήσεις περισσότερο το γκάζι.

Στο κομμάτι που αντιπροσώπευε το επαρχιακό δίκτυο τα 6,6 λτ./100 χλμ. τα οποία είδαμε είναι ένα καλό νούμερο, ενώ ακόμα καλύτερα τα πήγε το γαλλικό μοντέλο στον αυτοκινητόδρομο, πέφτοντας κάτω από τα 5 λίτρα (4,9 λτ.).

Συμπέρασμα
Για την διαδρομή που πραγματοποιήσαμε το Captur των 90 ίππων χρειάστηκε 6,4 λτ./100 χλμ ή αλλιώς 12,6 ευρώ. Αυτό που κέρδισε τις εντυπώσεις πάντως ήταν η ήσυχη και ποιοτική κύλιση, όπως επίσης και η ομαλή λειτουργία της σχετικά σφικτής ανάρτησης στις στροφές που επέτρεψε περιορισμένες και ανεπαίσθητες κλίσεις.
 
Τεχνικά χαρακτηριστικά Renault Captur 1,0 TCe 90 PS
Κινητήρας  
Κυβισμός (κ.εκ.) 999
Κύλινδροι/Βαλβίδες 3 σε σειρά/12
Τροφοδοσία Πολλαπλός ψεκασμός βενζίνης + turbo
Ισχύς ((ίπποι/σ.α.λ.)* 90/4.600-5.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)* 160/2.100-3.750
Επιδόσεις  
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 13,7
60-100 χλμ./ώρα με 4η/5η (δλ.) 9,2/13,3
80-120 χλμ./ώρα με 5η/6η (δλ.) 15,7/23,8
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)* 168
   
Ανάρτηση-Τιμόνι-Διαστάσεις  
Εμπρός/Πίσω ανάρτηση Γόνατα ΜακΦέρσον/Ημιάκαμπτος άξονας
Εμπρός/Πίσω φρένα Αερ. Δίσκοι/Ταμπούρα
100-0 χλμ./ώρα (μ.) 36,2
Απόσταση από το έδαφος (χλστ.) 210
Κύκλος στροφής (μ.) 11,1
Θόρυβος με 5η/6η στα 100/120 χλμ./ώρα (db) 67,6/69,8
ΜήκοςxΠλάτοςxΥψος (χλστ.) 4.227x17.797x1.576
Μεταξόνιο (χλστ.) 2.639
Χώρος αποσκευών (λτ.) 422-536
Διάσταση ελαστικών δοκιμής 215/60 R17
Ρεζέρβα ΚΑΝΟΝΙΚΗ
Βάρος με οδηγό (κιλά)* 1.257
Τιμή από (ευρώ) 21.900 (Equilibre)
*Εργοστασιακές μετρήσεις

Σελίδα 1Mega Test: Γύρος κατανάλωσης με 10 μικρά SUV βενζίνης
Σελίδα 2Citroen C3 Aircross 1,2 PureTech 110 PS
Σελίδα 3Ford Puma 1,0 Ecoboost 125 PS mild hybrid
Σελίδα 4Hyundai Kona 1,0 Τ-GDi 120 PS iMT 48V Hybrid
Σελίδα 5Kia Stonic 1,0 Τ-GDi 100 PS iMT 48V Hybrid
Σελίδα 6Nissan Juke 1,0 DIG-T 114 PS DCT
Σελίδα 7Peugeot 2008 1,2 PureTech 100 PS
Σελίδα 8Renault Captur 1,0 TCe 90 PS
Σελίδα 9SEAT Arona 1,0 TSI 110 PS
Σελίδα 10Toyota Yaris Cross 1,5 VVT-iW 125 PS
Σελίδα 11Volkswagen T-Cross 1,0 TSI 95 PS
Σελίδα 12Συμπεράσματα & πίνακες κατανάλωσης
Σελίδα 13Σε καθημερινές, αλλά και διαδρομές Σαββατοκύριακου
test center
fiat