Nissan Juke 1,0 DIG-T 114 PS DCT

105.814 Επισκέψεις στο άρθρο (2/12/2022)
Στο πιο στριφτερό κομμάτι, το Juke απέδειξε για μια ακόμη φορά πως είναι από τα πιο ενδιαφέροντα μοντέλα της κατηγορίας
3 Φωτογραφίες »

Στο πιο στριφτερό κομμάτι, το Juke απέδειξε για μια ακόμη φορά πως είναι από τα πιο ενδιαφέροντα μοντέλα της κατηγορίας

Ο κινητήρας του Nissan Juke είναι ο γνωστός 1.000άρης DIG-T ο οποίος αποδίδει 114 ίππους και 200 Nm ροπής. Αυτός ο κινητήρας διαθέτει άμεσο ψεκασμό με κεντρικά τοποθετημένο μπέκ, διπλό σύστημα μεταβλητού χρονισμού, ειδική επίστρωση χιτωνίων, ηλεκτρονικά ελεγχόμενη wastegate και φίλτρο σωματιδίων, στοιχεία που συναντάμε σε μεγαλύτερες και ακριβότερες κατασκευές.


Ο κινητήρας των 114 ίππων τραβάει θετικά από χαμηλά και είναι σε θέση να κινήσει σβέλτα το αμάξωμα του Juke.
3 Φωτογραφίες »

Ο κινητήρας των 114 ίππων τραβάει θετικά από χαμηλά και είναι σε θέση να κινήσει σβέλτα το αμάξωμα του Juke.


Στην πράξη αν και τρικύλινδρος παρουσιάζει πολιτισμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας και είναι ήσυχος, ενώ τραβάει θετικά από χαμηλά και είναι σε θέση να κινήσει σβέλτα το αμάξωμα του Juke εκμεταλλευόμενο και τη συνεργασία του με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, που φροντίζει για γρήγορες και απαλές αλλαγές. Βέβαια όπως έχουμε παρατηρήσει όλα τα αυτόματα κιβώτια επιβαρύνουν το κομμάτι της κατανάλωσης, συνεπώς αυτό είναι κάτι που θα πρέπει να λάβουμε υπΆ όψιν συγκριτικά με τα υπόλοιπα μοντέλα.

Μέσα στην πόλη λοιπόν και με τη λειτουργία «ECO» ενεργοποιημένη το νούμερο κατανάλωσης ήταν στα 7,4 λτ./100 χλμ., νούμερο που ανέβηκε ελαφρώς στην –κατά βάση- ορεινή διαδρομή και έφτασε στα 7,7 λτ./100 χλμ.. Πάντως σε αυτό το πιο στριφτερό κομμάτι, το Juke απέδειξε για μια ακόμη φορά πως είναι από τα πιο ενδιαφέροντα μοντέλα της κατηγορίας όσον αφορά στα οδηγικά του χαρακτηριστικά. Τέλος στον αυτοκινητόδρομο η κατανάλωση ήταν 5,0 λτ./100 χλμ., νούμερο που το κατατάσσει στο μέσο της λίστας.

Συμπέρασμα:
To Nissan Juke μπορεί να μην ήταν από τα κορυφαία μοντέλα μας στο θέμα κατανάλωσης, ωστόσο δικαιολογείται απόλυτα, καθώς ήταν το μοναδικό αυτόματο μοντέλο στο γύρο που κάναμε. Η συνολική κατανάλωση ήταν στα 7,2 λτ. (14,2 ευρώ), με το ιαπωνικό SUV να είναι από τα πιο ευχάριστα στο οδηγικό σκέλος.
 
Τεχνικά χαρακτηριστικά Nissan Juke 1,0 DIG-T 114 PS DCT
Κινητήρας  
Κυβισμός (κ.εκ.) 999
Κύλινδροι/Βαλβίδες 3 σε σειρά/12
Τροφοδοσία Αμεσος ψεκασμός βενζίνης + turbo
Ισχύς ((ίπποι/σ.α.λ.)* 114/5.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)* 200/3.000
Επιδόσεις  
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 11,2
60-100 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 6,3
80-120 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 8,0
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)* 180
   
Ανάρτηση-Τιμόνι-Διαστάσεις  
Εμπρός/Πίσω ανάρτηση Γόνατα ΜακΦέρσον/Ημιάκαμπτος άξονας
Εμπρός/Πίσω φρένα Αερ. Δίσκοι /Δίσκοι
100-0 χλμ./ώρα (μ.) -
Απόσταση από το έδαφος (χλστ.) 172
Κύκλος στροφής (μ.) 10,6
Θόρυβος με στα 100/120 χλμ./ώρα (db) -
ΜήκοςxΠλάτοςxΥψος (χλστ.) 4.210x1.800x1.595
Μεταξόνιο (χλστ.) 2.636
Χώρος αποσκευών (λτ.) 422
Διάσταση ελαστικών δοκιμής -
Ρεζέρβα -
Βάρος με οδηγό (κιλά)* 1.262
Τιμή από (ευρώ) 26.400 (Acenta)
*Εργοστασιακές μετρήσεις

Σελίδα 1Mega Test: Γύρος κατανάλωσης με 10 μικρά SUV βενζίνης
Σελίδα 2Citroen C3 Aircross 1,2 PureTech 110 PS
Σελίδα 3Ford Puma 1,0 Ecoboost 125 PS mild hybrid
Σελίδα 4Hyundai Kona 1,0 Τ-GDi 120 PS iMT 48V Hybrid
Σελίδα 5Kia Stonic 1,0 Τ-GDi 100 PS iMT 48V Hybrid
Σελίδα 6Nissan Juke 1,0 DIG-T 114 PS DCT
Σελίδα 7Peugeot 2008 1,2 PureTech 100 PS
Σελίδα 8Renault Captur 1,0 TCe 90 PS
Σελίδα 9SEAT Arona 1,0 TSI 110 PS
Σελίδα 10Toyota Yaris Cross 1,5 VVT-iW 125 PS
Σελίδα 11Volkswagen T-Cross 1,0 TSI 95 PS
Σελίδα 12Συμπεράσματα & πίνακες κατανάλωσης
Σελίδα 13Σε καθημερινές, αλλά και διαδρομές Σαββατοκύριακου
CORAL GAS PASXA
fiat