Μεταχειρισμένο sportscar με 8-9 χιλιάρικα; Και όμως!

Μεταχειρισμένο sportscar με 8-9 χιλιάρικα; Και όμως!

28.970 Επισκέψεις στο άρθρο (16/4/2023)

Περνώντας τα χρόνια κάποια αυτοκίνητα απαξιώνονται έντονα. Όχι γιατί δεν αξίζουν, αλλά γιατί με τη βενζίνη στα 2 ευρώ και τα τέλη κυκλοφορίας στο Θεό, δεν ταιριάζουν στις οικονομικές συνθήκες της χώρας και γίνονται άκρως δελεαστικά για όσους τα έχουν ονειρευτεί.

Porsche, BMW & Audi με 8 χιλιάρικα

Τι θα έλεγες να πάρεις εκείνο το αυτοκίνητο που πριν από μία δεκαπενταετία ονειρευόσουν και σήμερα κοστίζει όσο ένα αυτοκίνητο της κατηγορίας μίνι; Να κυκλοφορείς για παράδειγμα με το κλειδί μιας Porsche στην τσέπη σου ή να παίρνεις λίγο από την αίγλη του WRC με ένα Subaru Impreza WRX;

Όλα τα παραπάνω αυτοκίνητα και μερικά ακόμη που θα δούμε στη συνέχεια έχουν μερικά κοινά χαρακτηριστικά. Κάποτε κόστιζαν δεκάδες χιλιάδες ευρώ και τώρα δεν ξεπερνούν τις 8.000 με 9.000 ευρώ. Λίγο τα χρόνια που πέρασαν, λίγο οι τιμές της βενζίνης που κάνουν «μαρτύριο» τον ανεφοδιασμό στο πρατήριο, αλλά και το ανελέητο κυνήγι του κράτους προς τα αυτοκίνητα υψηλού κυβισμού, τα έχουν στείλει στα αζήτητα. Έτσι, η χαμηλή ζήτηση και φυσικά το υψηλό κόστος χρήσης έχουν κάνει την τιμή τους άκρως δελεαστική και σίγουρα προσιτή για εκείνους που θέλουν να διαθέσουν κάποια χρήματα στο αυτοκίνητο των ονείρων τους.

Συγκεκριμένα, ψάχνοντας τις τιμές μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, είδαμε πως αν κάποιος διαθέτει μέχρι 9.000 ευρώ τότε μπορεί να κάνει δικά του αυτοκίνητα, που πριν από μία δεκαπενταετία και ίσως λίγο παραπάνω, μεσουρανούσαν και αποτελούσαν διακαή πόθο κάθε οπαδού της αυτοκίνησης. Ας τα δούμε παρακάτω αναλυτικά:

Porsche Boxster: Μία Porsche Boxster του 2000 κοστίζει περί τις 8.000 ευρώ. Ο κυβισμός της θα σας δυσκολέψει καθώς είναι 2.500 κ.εκ. Θα έχετε όμως boxer μοτέρ 204 ίππων στην πλάτη σας, πίσω κίνηση και φυσικά Porsche!

Mazda RX8: Εδώ έχουμε ίσως το πιο προσιτό sportscar. Και αυτό γιατί οι τιμές του είναι πολύ χαμηλές. Συγκεκριμένα ξεκινούν από τις 3.500 ευρώ και οι επιλογές είναι πάρα πολλές. Ακόμη ένα πλεονέκτημά του η ιδιαιτερότητα του χαμηλού κυβισμού η οποία απαλλάσσει από υψηλά τέλη κυκλοφορίας. Παρόλα αυτά θα πρέπει να έχετε κατά νου την υψηλή μέση κατανάλωση, ακόμη και όταν είναι... σταματημένο.

Subaru Impreza WRX: Εδώ έχουμε το τετρακίνητο ιαπωνικό σεντάν της Subaru, το οποίο δείχνει να κρατά καλά την αξία του, καθώς οι τιμές αρχίζουν από 6.500 ευρώ. Θα βρείτε πολλά μοντέλα να πωλούνται και ακόμη περισσότερα να είναι βελτιωμένα... Στα συν πως μπορεί να είναι και το οικογενειακό σας αυτοκίνητο, λόγω του σεντάν σχήματος.

BMW Z4 3.0: Εδώ έχουμε το roadster της BMW το οποίο με το 3λιτρο μοτέρ ξεκινά ακόμα και από 5.000 ευρώ, αν και τα περισσότερα κυμαίνονται κοντά στις 7.000 ευρώ. Ο κυβισμός σίγουρα είναι αποτρεπτικός... η τιμή όμως άκρως δελεαστική.

VW Golf GTI: Το «καυτό» γερμανικό μοντέλο με 200 άλογα προερχόμενα από το 2λιτρο TFSI μοτέρ του Group κοστίζει από 5.000-6.000 ευρώ και κάτι ψιλά. Αν βρείτε δε μοντέλο με DSG κιβώτιο οι οδηγικές απολαύσεις που θα σας χαρίσει θα είναι σαφώς πλουσιότερες.

Audi S3: Η πρώτη γενιά (1999-2003) του 4κίνητου Audi S3, με τον 20βάλβιδο 1.8 λίτρων τούρμπο κινητήρα και τα 225 άλογα (210 προ facelift), ξεκινά από τις 6.000 ευρώ, κάνοντάς το άκρως δελεαστικό ακόμα και σήμερα, παρά τα 20+ χρόνια ζωής του.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Συνέχεια του άρθρου >>>
PEIRAIOS LEASING
NISSAN