Μοναδική Ferrari Breadvan έγινε σμπαράλια στο Le Mans

3.006 Επισκέψεις στο άρθρο (4/7/2022)

Η μοναδική Ferrari 250 SWB «Breadvan», που έτρεξε στο Le Mans πριν περίπου 60 χρόνια, καταστράφηκε αφότου έπεσε με φόρα στον προστατευτικό τοίχο του Le Mans Classic στην πίστα Circuit de la Sarthe το περασμένο Σαββατοκύριακο. Ευτυχώς, ο 31χρονος οδηγός δεν έπαθε τίποτα.

Μία ήταν και πάει η Ferrari 250 SWB «Breadvan»

Το περασμένο Σαββατοκύριακο μπορεί να χαρακτηριστεί κάπως κακότυχο για τον κόσμο των αγώνων ταχύτητας, μιας και τα ατυχήματα έπεσαν βροχή. Από τη μία είχαμε την επεισοδιακή εκκίνηση του Grand Prix Μεγάλης Βρετανίας, που βρήκε το μονοθέσιο Alfa Romeo του Κινέζου, Zhou Guanyu, να σέρνεται για δεκάδες μέτρα ντεραπαρισμένο, καταλήγοντας πάνω από τον προστατευτικό τοίχο με τις στοίβες ελαστικών ανάμεσα σε αυτές και τον συρμάτινο φράχτη. Από την άλλη, στο Le Mans Classic που πραγματοποιήθηκε στην πίστα Circuit de la Sarthe σημειώθηκε ένα σοβαρό ατύχημα με τη μοναδική Ferrari 250 SWB «Breadvan» να καταλήγει στον τοίχο.

Ο Αυστριακός οδηγός Lukas Halusa, 31 ετών, έχασε τον έλεγχο της κλασσικής Ferrari που είχε τρέξει στο Le Mans πριν περίπου 60 χρόνια και κατέληξε σε μια σφοδρή σύγκρουση με το μπροστά δεξί μέρος του αυτοκινήτου, το οποίο καταστράφηκε ολοσχερώς. Ευτυχώς, βέβαια, ο οδηγός χαίρει άκρας υγείας, αν και σίγουρα δεν θα είναι στην καλύτερη ψυχολογική κατάσταση γνωρίζοντας πως στα χέρια του καταστράφηκε η μοναδική Ferrari.

Η one-off Ιταλίδα έχει κάτω από το μακρύ, χαμηλά τοποθετημένο καπό της έναν V12 ατμοσφαιρικό κινητήρα ισχύος ενώ υπεύθυνο για τη μετάδοση της κίνησης στον πίσω άξονα είναι ένα τετρατάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Το αεροδυναμικό για τα δεδομένα της εποχής αμάξωμα με την επιμηκυμένη οροφή έχει βάρος 935 κιλά.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Η ιστορία της Ferrari 250 GT SWB Breadvan

Η Ferrari 250 GT SWB Breadvan είναι μια μοναδική Ferrari που κατασκευάστηκε το 1962 από μια Ferrari 250 GT SWB του 1961, με αριθμό πλαισίου 2819 GT. Κατασκευάστηκε για να ανταγωνιστεί τη νέα Ferrari 250 GTO του 1962 στις 24 ώρες του Le Mans και σε άλλους αγώνες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Sportscar της FIA. Αυτό που έχει ενδιαφέρον είναι πως η Breadvan δεν είχε την έγκριση του Enzo Ferrari τότε. Το εκκεντρικό για την εποχή shooting brake αμάξωμα, που θύμιζε κάτι σαν το πίσω μέρος από φορτηγάκι, της χάρισε το παρατσούκλι «La Camionnette» στον γαλλικό Τύπο, ενώ μπορεί να θεωρηθεί και ως η προγιαγιά της GTC4Lusso.

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Σχολιάστε
Τάση στις πωλήσεις η επιλογή friendly budget ελαστικών αυτοκινήτου
Εκθεση Αυτοκινήτου. Οικονομία στην κατανάλωση. Βρές υβριδικά, ηλεκτρικά, LPG/CNG, plug-in. Τι ισχύει για μεταχειρισμένα και diesel