Θα τα καταφέρει το νέο Opel Insignia απέναντι στον ανταγωνισμό;
Μπορεί το νέο Insignia;
3.310 Επισκέψεις στο άρθρο (20/4/2016)
Πιστεύετε πως το νέο Opel Isnignia έχει τα φόντα να αντιμετωπίσει τον αυξανόμενο ανταγωνισμό των μεσαίων σεντάν, αλλά και των crossover αυτοκινήτων;
Η μεσαία κατηγορία αυτοκινήτων έχει συρρικνωθεί σημαντικά, ωστόσο δεν παύει να έχει ακόμα αγοραστική δύναμη. Με τα crossover να έχουν καταφέρει να «κλέψουν» σημαντικό μερίδιο από αυτή την αγορά, θα έλεγε κανείς ότι είναι ασύμφορο για μια εταιρεία να συνεχίσει να επενδύει σε παραδοσιακά σεντάν μοντέλα.
Η Opel είναι μια εταιρεία που έχει πολύ καλή πορεία στην αγορά στις δημοφιλέστερες κατηγορίες και θα μπει και στην κατηγορία των crossover με την επόμενη γενιά του Zafira. Παρόλα αυτά η Opel συνεχίζει να επενδύει στα μεσαία με το νέο Insignia, το οποίο κατά τα φαινόμενα θα αποτελέσει ένα πολύ αναβαθμισμένο αυτοκίνητο σε σχέση με το προηγούμενο. Αρχικά τα σεντάν όπως τα ξέραμε δεν υφίστανται πια. Από την άλλη πλευρά τα Ford Mondeo και Volkswagen Passat που αποτελούν τους βασικότερους άμεσους ανταγωνιστές του, είναι πιο ισχυροί από ποτέ.
Σχεδιαστικά και τα τρία έχουν ξεφύγει από το κλασικό και αδιάφορο σχήμα και λανσάρουν 4θυρα ή 5θυρα όμορφης αισθητικής αμαξώματα, με πλούσιες καμπύλες και ενίοτε δυναμικό σχήμα. Στο εσωτερικό τους προσφέρουν όλες τις ανέσεις και είναι άρτια ποιοτικά, ενώ πλέον είναι και οικονομικά με τους νέους κινητήρες που διαθέτουν στην γκάμα τους. Θα πείτε, όλα τα παραπάνω μπορεί να τα προσφέρει και ένα αντίστοιχων διαστάσεων crossover. Ναι, όμως το οδηγικό κομμάτι τελικά ενδιαφέρει ή όχι; Γιατί και εδώ τα σεντάν διαφέρουν σε σχέση με το παρελθόν όπου χαρακτηρίζονταν οδηγικά, για την άνεση που προσέφεραν στους επιβάτες τους και μόνον για αυτήν. Τόσο το Mondeo όσο και το Passat, προσφέρουν πολλά περισσότερα οδηγικά σε σχέση με το παρελθόν και το ίδιο θα κάνει και το νέο Insignia.
Φτάνουν, ωστόσο όλα τα παραπάνω για να επιλέξει κάποιος ένα εκ των τριών; Ειδικότερα, πιστεύετε ότι θα μπορέσει το νέο Insignia να κάνει την διαφορά και αν ναι σε ποιον τομέα;
"Γερμανοτσολιά" αν έβγαζε η Opel αγροτικό θα τα έφτυνε στη σκληρή χρήση ενώ το "ταπεινό" Mazdaki τον έχει βγάλει παληκάρι. Το Opel Astra του θείου (2005) και του κουμπάρου μου (2008) είναι μόνιμα στο συνεργείο! Κολοσσοί αξιοπιστίας!χαχαχα Ήταν κολλημένοι σαν εσένα με το βαρύ όνομα, τη βαριά πόρτα, το βαρύ σασί....όλα βαριά κι ασήκωτα χαχαχαχα αλλά τώρα και οι δύο μου λένε ότι το επόμενο θα είναι σίγουρα ιαπωνικό! Όταν είναι να πάμε κάπου μακριά λένε να πάμε με το δικό μου χαχα ;) Είμαι κι εγώ παθών από γερμανικό (VW) και γι' αυτό είμαι τσαντισμένος με τη νοοτροπία των γερμανών στο να πλασάρουν περιτύλιγμα και να αποκρύπτουν τις αδυναμίες τους στα μηχανικά μέρη. Δεν είναι τυχαίο να την πατήσαμε μόνο εγώ και οι συγγενείς μου και όλοι αυτοί που εδώ στην έρευνα του AutoTriti κιτρινίσανε και κοκκινίσανε τα γερμανικά. Είναι γενικό το κακό και είναι πολύ κακό αυτό. Gute Nacht.
Φυσικα και εχει τα φοντα το νεο Insignia να πρωταγωνιστησει σε ολους τους τομεις. Πρωτα απο ολα θα εχει μια ομορφη, επιβλητικη εμφανιση, ακομη καλυτερη ποιοτητα και super εξελιγμενες τεχνολογιες οπως το Opel Eye και το Opel On Star. Ως κατοχος ενος Astra G, μονο το καλυτερα θα μπορουσα να πω για την Opel που ειναι μια εξαιρετικη φιρμα με αυτοκινητα που προσφερουν κυρος,ποιοτητα και σπορ οδικη συμπεριφορα.
Θα είναι 150-200 κιλά ελαφρύτερο, λίγο έως αρκετά μεγαλύτερο εσωτερικά, θα συνδιαστεί λογικά με τον 1,6 ντίζελ με τους 136 / 160 HP τότε σίγουρα θα διεκδικήσει ένα μεγάλο καμάτι της αγοράς. Πολύ καλή επιλογή.
Αν υπήρχε το νέο Mazda 6 στην Ελλάδα θα είχε εκτοπίσει άνετα τα γερμανικά playmobil.
"Γερμανοτσολιά" αν έβγαζε η Opel αγροτικό θα τα έφτυνε στη σκληρή χρήση ενώ το "ταπεινό" Mazdaki τον έχει βγάλει παληκάρι. Το Opel Astra του θείου (2005) και του κουμπάρου μου (2008) είναι μόνιμα στο συνεργείο! Κολοσσοί αξιοπιστίας!χαχαχα Ήταν κολλημένοι σαν εσένα με το βαρύ όνομα, τη βαριά πόρτα, το βαρύ σασί....όλα βαριά κι ασήκωτα χαχαχαχα αλλά τώρα και οι δύο μου λένε ότι το επόμενο θα είναι σίγουρα ιαπωνικό! Όταν είναι να πάμε κάπου μακριά λένε να πάμε με το δικό μου χαχα ;) Είμαι κι εγώ παθών από γερμανικό (VW) και γι' αυτό είμαι τσαντισμένος με τη νοοτροπία των γερμανών στο να πλασάρουν περιτύλιγμα και να αποκρύπτουν τις αδυναμίες τους στα μηχανικά μέρη. Δεν είναι τυχαίο να την πατήσαμε μόνο εγώ και οι συγγενείς μου και όλοι αυτοί που εδώ στην έρευνα του AutoTriti κιτρινίσανε και κοκκινίσανε τα γερμανικά. Είναι γενικό το κακό και είναι πολύ κακό αυτό. Gute Nacht.
Σιγα ρε φιλε με το Mazda... Mazda ειναι το αγροτικο του παππου μου,θα διαλεξω οπελ που ειναι κολοσσος...
Φυσικα και εχει τα φοντα το νεο Insignia να πρωταγωνιστησει σε ολους τους τομεις. Πρωτα απο ολα θα εχει μια ομορφη, επιβλητικη εμφανιση, ακομη καλυτερη ποιοτητα και super εξελιγμενες τεχνολογιες οπως το Opel Eye και το Opel On Star. Ως κατοχος ενος Astra G, μονο το καλυτερα θα μπορουσα να πω για την Opel που ειναι μια εξαιρετικη φιρμα με αυτοκινητα που προσφερουν κυρος,ποιοτητα και σπορ οδικη συμπεριφορα.
Έγραφε σφάλμα γι' αυτό ανέβασα το ποστ 3 φορές. Σβήστε τα 2 λάθος. Ευχαριστώ.
Θα είναι 150-200 κιλά ελαφρύτερο, λίγο έως αρκετά μεγαλύτερο εσωτερικά, θα συνδιαστεί λογικά με τον 1,6 ντίζελ με τους 136 / 160 HP τότε σίγουρα θα διεκδικήσει ένα μεγάλο καμάτι της αγοράς. Πολύ καλή επιλογή.