ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Τελικά μήπως η χώρα μας έχει μείνει πίσω στην εμπειρία που προσφέρει μία έκθεση αυτοκινήτου στον υποψήφιο αγοραστή;

Τελικά μήπως η χώρα μας έχει μείνει πίσω στην εμπειρία που προσφέρει μία έκθεση αυτοκινήτου στον υποψήφιο αγοραστή;

Μπουτίκ αυτοκινήτων

5.105 Επισκέψεις στο άρθρο (20/5/2016)

Τα αυτοκίνητα αλλάζουν αλλά η εμπειρία και ο τρόπος αγοράς έχουν μείνει ίδια. Μήπως ήρθε η ώρα να αλλάξει και αυτό;

autotriti team

Πως αγοράσατε το

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

αυτοκίνητό σας; Πήγατε σε έκθεση; Το είδατε από κοντά; Το οδηγήσατε; Το πήρατεετοιμοπαράδοτο ή το «χτίσατε» με τον πωλητή; Και τελικά πόσο διαφορετική ήταναυτή η εμπειρία από μία αντίστοιχη 10, ή 20 χρόνια πριν; Πως γίνεται τααυτοκίνητα να αλλάζουν, αλλά ο τρόπος που τα αγοράζουμε όχι;

Τον τελευταίο καιρό, πρινδούμε καλά καλά το λανσάρισμα ενός αυτοκινήτου, βλέπουμε την ιστοσελίδα από όπουμπορεί κανείς να το παραγγείλει σε κάποιες αγορές. Έτσι μάθαμε για παράδειγματι επίπεδα και στοιχεία εξοπλισμού θα προσφέρονται στη νέα Alfa Romeo Giulia. Αυτές της μέρες η Mercedes ανακοίνωσε μία ολόκληρη ψηφιακή πλατφόρμα όπου οι επίδοξοι πελάτες θα αποκτούνεμπειρία με τα μοντέλα της μάρκας και θα μπορούν να τα εξοπλίζουν, να τακοστολογούν και να τα αγοράζουν.

Τέτοιες πλατφόρμεςετοιμάζουν και όσοι κατασκευαστές δεν έχουν ήδη, καθότι το αυτοκίνητο δενμπορεί να μην συμμετέχει στην ψηφιακή εποχή και στον τρόπο με τον οποίο οιάνθρωποι πλέον επιλέγουν και αγοράζουν προϊόντα.

Είναι όμως το αυτοκίνητοένα ακόμη προϊόν; Μήπως σε σχέση με το πως αγοράζουμε άλλα πράγματα από τοδιαδίκτυο, το αυτοκίνητο θέλει ακόμη να το δούμε από κοντά;

Αυτή την ιδέα έχει η BMW πουμαζί με το ψηφιακό της πρόγραμμα έχει ετοιμάσει σε πολλές πόλεις της Ευρώπης,μπουτίκ αυτοκινήτων. Μέσα σε λίγα τετραγωνικά μέτρα μία μπουτίκ έχει μία σειράαπό μοντέλα που αλλάζουν κάθε τόσο ώστε μέσα σε μερικές εβδομάδες να έχειπεράσει όλη η γκάμα και σε κάθε εξοπλισμό, και μετά πάλι από την αρχή. Μπαίνειςστην ιστοσελίδα και εκτός των άλλων, αν θες να δεις το αυτοκίνητο από κοντά,ξέρεις σε ποια μπουτίκ θα είναι πότε στον εξοπλισμό που το θες και πας και τοβλέπεις.

Στην Ελλάδα όμως η έκθεσηείναι ακόμη βασιλιάς. Όπως και το ετοιμοπαράδοτο. Μπορείς να εξοπλίσεις τοαυτοκίνητο που θες όπως το θες, όμως αυτό γίνεται στην έκθεση και αφού,συνήθως, έχεις δεχθεί ένα σωρό προτάσεις, συχνά συμφέρουσες, να αγοράσειςετοιμοπαράδοτο.

Είναιη Ελλάδα εκτός εποχής; Είναι η αγορά μας τόσο μικρή και έτσι δεν συμμετέχουμεστην ψηφιοποίηση της αγοράς αυτοκινήτου; Ή μήπως, πάλι είμαστε διαφορετικοί σαναγοραστές και θέλουμε να επιμένουμε στον παραδοσιακό τρόπο; 

Εσείς θα αγοράζατεαυτοκίνητο από την ιστοσελίδα του κατασκευαστή; Θα σας αρκούσε να το δείτεζωντανά σε μία μπουτίκ; Ή θέλετε τον πωλητή στο πλευρό σας να σας πουλήσει τοκαινούργιο σας αυτοκίνητο όπως πάντα; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

4green
NISSAN